Sağlık konusunda 461 cevap paylaştı. Öncelikle geçmiş olsun, maalesef obezite hastalığına doğru yol almışsınız...
İşler daha da kötüye gitmeden kontrol altına almakta fayda var...
İnsan bedeni yedikçe daha çok yemek isteyen bir özelliği var, hayatınızdaki öncelikle ilk değiştirmeniz gereken şey yaşam ve beslenme şekli olmalıdır...
Beyninizi kontrol etmeye başlarsanız ilk adımı atmış olacaksınız, sırası ile kalorisi yüksek olan tatlı ve aşırı şekerli ürünleri, çok düşük seviyeye indirip, hamur işlerini ise kademeli olarak azaltmalısınız...
Yemeğe oturduğunuzda yemeği bolca çiğneyip, çok aşırı yavaş yemeli, sık sık yemek esnasında ve gün içinde su tüketmelisiniz..
Unutmayınız vücudun temel ihtiyacı su dur, bunu yüksek seviye tuttuğunuzda yemek ihtiyacınız daha da azalacak, fırsat buldukça pandemi sürecinde markete vs yerlere siz gidiniz burada amaç vücudu ev ortamından çıkarıp hareket ettirmektir..
Kaliteli yaşam önce beyinde başlar, kendinizi zayıflayınca daha mutlu hissedeceğinizi düşünün, günden güne öğünlerde yediğiniz yemekleri azaltın, lavaboya düzenli çıkmaya çalışın, haraket siz kalırsanız bağırsaklarınız yavaşlar göbek bölgesi sürekli şişkinlik yapar, yazımın başında belirttiğim gibi yürümek, ev işlerini sizin yapmanız ve bunu spor olarak görmeniz gerekiyor...
Bunlara uyduğunuz halde ilk başlarda kilonuz gitmeyecektir, umutsuzluğa kapılmayın, çünkü vücut şoka girdiği için savunma mekanizması devreye girip kilonuzu korumaya çalışacak, ancak doğru beslenme, yavaş yemek, bol su tüketmek, yürüyüş ve ev işleri sebebiyle vücudunuz dayanamayıp kilo verecek...
Bu süreçte moralinizi bozmayın, yaşınız doğru ise ömrünüzün en güzel dönemini yaşıyorsunuz, bu sebeple kilo kontrolünü bir an önce sağlayın...
Spor yaptığım salonda çok fazla kilolu bayan görüyorum, ancak azmeden, gerçekten kilo verme işine karar vermiş insanların başarısı kaçınılmaz, gördüğüm en güzel olay ise 160 cm boyunda 110kg olan bayan arkadaşımız sadece 8 ayda 58 kg ye düştü...
Bunu diyet, her gün düzenli spor ve gün içinde çokca hareket etmek ile başardı...
Daha yazacak çok şey var ancak en temel kural beyniniz, kilo vermeye karar verip kendinizi disipline ederseniz kısa sürede çok güzel iş çıkara bilirsiniz..
Güzel haberlerinizi ileriki süreçte bekliyoruz ☕211 Yorumla
Soran+1 yılDahiliyeye randevu almakla başladım işe umarım ben de güzel sonuçlar alırım
Soran+1 yılTroidlerime cigerlerime ve insülin direncim olup olmadığına baktırmak istiyorum
Soran+1 yılBir kaç diyet girişimim olmuştu aslında beni o diyetler bu hale getirdi sürekli kendimi şartlamaktan bi anda bırakınca bir de o diyetler esnasında cok halsiz oluyordum en son tansiyonum düşünce bir problem olduğunu düşünmeye başladım
Soran+1 yılDiyetisyene gidebilmek için önce dahiliyeden onay almak gerekiyor kan tahlilinden sonra bakalim insallah yapabilirim
Soran+1 yılDaha önce de güzel başlamıştım aslında baya motive ediyordum kendimi ama karbonhidratı tamamen kesmiş proteine çok yönelmiştim 2 öğün besleniyordum çok fazla tansiyonum düştü tabi evdekiler de etkiledi bu durumu belki yalnız yaşasam böyle olmazdı
Soran+1 yılSonra kuzenim vasıtasıyla 10 gün herbalife kullandım 10. günün akşamında yine bir tansiyon problemi yaşadım bu sefer hastanenin acilinde bitti serüven
En İyi Cevaplar
+1 yılEvet. Bu bir "aşırı yeme bozukluğu". Ben de böyle bir dönemden geçtim maalesef. Çok zor bir durum. Miden bulansa da evde ne görürsen yiyorsun. Yerken kendinden tiksiniyorsun. Bir yandan pişmanlık duyarken bir yandan yemeye devam ediyorsun. Her akşam yarın yapmayacağım diyorsun ve yine akşama kadar ne bulursan patlarcasına yiyorsun. Ve bu döngü böyle devam ediyor.
Ben bunu kendim atlattım kendimi meşgul etmeye çalıştım. Ancak seninkinden farklı olarak aşırı bir kilom yoktu. 46 kiloyken 56 kiloya çıktım. Zayıflıktan ideal kiloma geçtim yani. Bu yüzden çabuk atlatmış olabilirim. "Zaten fazla bir kilom yok. Hemen başlayabilirim. Daha fazla ertelersem çok geç olabilir." diye düşünmüştüm. Kendimi motive etmeye çalışmıştım. Senin şuanki psikolojin daha farklıdır diye tahmin ediyorum. -Eğer amacın kilo vermekse- şuanda kilonu gözünde büyütüp "Her şey için geç kaldım. Başlasam da bu kilo zor gider." diye düşünüyor olabilirsin. Bu nedenle ben bir psikolog ile görüşmeni tavsiye ediyorum. Demek ki seni aşırı yemeye iten şeyler var.
Bu arada lütfen şunu unutma kilon sağlığına engel değilse, seni zorlamıyorsa kilo vermek zorunda değilsin. Asıl önemli olan kendinle verdiğin bu savaşa son vermen; Kendinde kurduğun baskıyı, kendine olan öfkeni ve benliğine duyduğun nefreti ortadan kaldırman. ❤️10 Yorumla
+1 yılben bir ara böyle açtım özellikle devamlı tatlı istiyordum. araştırdım ve probiotik başladım. marka öneremem ama iyi bir bifido bakteri kültürü aldım. doğduğunda anne sütünden aldığın ilk bakteri kültürleri arasından, bağışıklığını güçlendiriyor, genel sağlığına katkıda bulunuyor.
ama ömür boyu kullanımlık değil. bağışıklık düşürücü hastalığın varsa doktoruna danış kullanmadan önce. ben 10 gün kullandım doktoruma sordum bırakabilirsin daha fazla kullanmaya gerek yok dedi. ama dikkat etmen gereken kullanmadan biraz önce ve kullanırken az tatli vs yemeye dikkat et. bu şeyde asıl önemli nokta bağırsak dengeni tekrar yerine getirmek. genelde belirli dengesizlikler mesela bağırsakta mantarda artış, tatlı şeyler unlu gıdalar vs yeme isteğini artırıyor. sen söyle düşün. o mantarlar şekerden besleniyor. senin canının böyle şeyler çekmesü çok normal olur. ha probiyotik aldım aynı şekilde yemek yemeye devam mı? tabikide hayır. diyetten ziyade sağlıklı beslenmeye dikkat edeceksin. örneğin hazır gıdalar yerine kendin yapacaksın. ve evine abur cubur almayacaksın. ben öyle yaparım. regl dönemi harici tatlı girmez evime. kilo alma sorunu değil sadece. kısaca iyi gelmiyor20 Yorumla
Çok fazla yediğin için miden genişlemiş kendini zorlayıp 21 gün sağlıklı beslenirsen vucudun buna alışır miden küçüldükçe açlığın azalır yeme krizleri geçiriyorsun öncelikle psikolojik olarak kendini düzeltmen gerek ve kendini bir aktiviteye yönlendir zamanında 20 kilo verdim ve inan isteyince oluyor merak ettiğin bir şey olursa sorabilirsin öncelikle kendini inandır çünkü istedikten sonra yapamayacağın şey yok alışkanlıklarını değiştir beyaz ekmek yiyorsan çavdar/kepek ekmeği ile değiştir porsiyonlarını küçült çok acıktıysan bile seçimlerin sağlıklı olsun gidip 1 kutu pizza yemek yerine 1 kase cacık ye mesela günde 2 lt su iç motivasyon veren sayfaları takip et istediğin fizikte birini arka plan yap mümkün olduğunca hazır gıdaları şekeri ve kızartmaları azalt bunları fit tariflerle değiştir canın çok mu tatlı çekti 1.2 tane hurma ye ya da yoğurtla biraz reçel karıştırıp ye bir de hastaneye gidip metabolizmaba baktır belki kilo almanın ve doymamanın sebebi metabolizmabla alakalıdır bu arada sporsuz sadece sağlıksız beslenerek şok diyetler yaparsanda vucudunda çok fazla sarkma ve çatlak olur
10 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
62Cevap
- Sağlık konusunda 328 cevap paylaştı.
+1 yılAç değilsin, karnın tok ama yemek istiyorsun. Ruhsal olarak açsın sen, ruhun aç olduğu için, duygusal olarak aç olduğun için yemek yeme bağımlısı olabilirsin. Bedenini, kendini sev. Sağlığını önemse. Duygusal açlık çekme. Bunun için kendine değer ver, kendi kıymetini bil. Kendilik değerini başkasından gelecek olan mesaja, ilgiye bağlama. Belki de öfke problemi yaşıyorsun, yiyerek bastırıyorsun öfkeni. Beden açlığından değil, duygusal açlıktan yiyorsun. Sana tavsiyem sağlığın için yediklerini azalt, düşündüğün kadar zor değil. Kendine bak ama kendin için. Kişisel olarak bak kendine. Duygusal olarak kendini beslediğin zaman, kendine yatırım yaptığın zaman, kendini sevdiğin zaman o açlığı hissetmeyeceksin ve kendi gücüne kendin hayret edeceksin. Kendine iyi davran, nazik davran.
50 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılHepsi yapay gıda farkındaysan hiçbiri ev yemeği değil zaten o kadar ev yemeği yemeyi istemezsin bu tamamen gıdaların içerisindeki bağımlılık yapıcı maddelerle alakalı insan bunları bir kez tadınca bırakamıyor güçlü bir irade gerekiyor bence sigara içmekle eşdeğer seni anlıyorum maalesef iradeni kullanmak zorundasın miden ve bu aptal gıdalar mı seni esir alacak yoksa sen mi onları yöneteceksin? Sen yiyecekler için değil yiyecekler senin için var ve sadece hayatta kalman için varlar. Tabi ki canın istediğinde yiyebilirsin ama porsiyonların küçük olmak zorunda.
26 Yorumla
Soran+1 yılEv yemeği de yiyorum merak etmeyin bu konuda tez yazar gibi konuşmuşsunuz ama sarmayi dolmayi veya baska yemekleri tabak tabak yiyebilirim
Cevap sahibi+1 yılTez yazar gibi değil daha ötesi bunlar zaten bilimsel gerçekler. Yardımcı olabilmek adına yazmıştım ama tabi bizim insanımız her şeyde bi art niyet aramak konusunda ustadır. Ev yemeklerini de o derece yemek istiyorsan yine irade problemin var ama bunun dışında zaten yine söylediğim şeye çıkıyor. Yapay gıdalara olan alışkanlık hücrelerin aç kalmasına neden oluyor. Doyurucu bir şey yesen bile hep aç hissedersin çünkü hücrelerin doymuyor. Ayrıca sana özel ekstra bir durum olup olmadığını da anlamak için şekerine baktırmalısın, bir de bağırsaklarına. Haa şimdi yine bana belki şey dersin, tez yazar gibi konuşmuşsun🤷🤷
Soran+1 yılYa kırmak istememiştim hadsizlik ettim özür dilerim iradesiz biriyim zaten umarım aşarım görüşünüz için çok teşekkür ederim
Cevap sahibi+1 yılGelen geçen bana çakıyor zaten😅😂😂 alıştım boşver😅😂😂 önemli değil fark etmen bile yeter ben biraz kırılgan birisiyim de insanlar için bir şeyler yaptığımda karşılığı olumsuz olunca üzülüyorum bozuluyorum falan o zaman da böyle açık açık söylüyorum🤗😅😂😂 anlaştık💜
Soran+1 yılYa kıyamam ben de çok asabi pat çat konuşan biriyim malesef dünya hassas kalpliler için cehennemdir herseye üzülme lütfen iyi bak kendine
Cevap sahibi+1 yılHaklısın cidden çok hassas olmamak lazım 🤗😊👍🏻 sen deee
+1 yılÖncelikle geçmiş olsun, böyle aşırı yemek yiyen bir arkadaşımı sürekli uyarmalarıma rağmen devam ediyordu ve bir akşam haber aldım acile kaldırılmış ki allahtan genel cerrahi uzmanı oradaymış, şimdi tedavisini bitirdi ve çok sağlıklı bana anlattığı kadarı ile!!
Karaciğer vücudun şeker dengesini sağlıyormuş ve bunda karaciğer rahatsızlıklarından ötürü sürekli kendini aç hissediyormuş (bir oturuşta üç kilo hamsi yiyordu) sağlam bir diyet ilaç tedavileri ve bol bol yürüyüş sonucunda gayet sağlıklı bir yaşam sürdürüyor, bence bir karaciğer fonksiyon testleri yaptırın, bir yerden başlamak gerekiyor10 Yorumla
+1 yılÖncelikle kafada biririceksin , iradeli olacaksın , karbonhidrat ve şeker un hazır cips , hazır paket ürünlerden vazgececksin , günde 2.5 / 3 litre su içeceksin. Ve hergun bir sağa yürüyüş yapacaksın yapamam deme yapacaksın. Ha yapmazsanda ne giydiğin yakışır. Ne hayattan zevk alırsın. Yani bm boş bı hayat bugüne kadar yedinde ne oldu mesela? Anca sistin kilo. aldin insanlar dalga geçti, öğütler verdi. Bunları duymak istemiyorsan aksma yediğin sağlıksız nuddeli, pizzayı hayatından bir süre cikaracaksin. Sana bu şekilde destek olabilirim. Öncelikle bı diyetisyene git bak kilolar gittikçe özgüvenin yerine gelecek ve daha istekli olacaksın bu konuda.
10 Yorumla
+1 yılBagırsak florasında tenya olabilir pislihinde büyük ihtimal cıkar , tabiki bunları söylerken doktor degilim , şekerde olabilir kansekerin ani düsüş yasıyor acıktgını sanıyorsun , cok cok sigara iciyor olabilirsin ,
Tam Beline yanlara dogru avuclarını belini tutmaya avuclamaya calış , avuç icini dolduruyor ve daha fazlasını tutamayacak sekilde kalıyorsa karaciger yaglanması var kanın tam temizleniyor demektir karacigerde , bu üç problemde yabana atılcak ertelenicek problemler degil bir doktor görünmen şart...10 Yorumla
+1 yılMideni alıştırdın. Bunu elin ile çekince uzayan bir lastik gibi düşün her yediğinde o lastik büyüyor. Lastik mide oluyor tabi. Çok aşırı vücudunun ihtiyacı olandan fazla yediğinde miden büyüyor haliyi
le daha çok ihtiyacı oluyor besine. Böylece çok yediğin için kilo alıyorsun. İnsan nefsi kendini tutacak bir şekilde yaratılmış yani sen öyle bir olmuşsun ki artık canın sıkılınca bile yiyorsun. Çok yediğin için diyanet böbrek hastalığı kanser aklına ne tür hastalık gelirse gelebiliyor başına. Çözümünü su orucu veya leblebi orucu öneririm. Diyetisyen ile azalta azalta nasıl mideyi büyüttüysen öyle aynı şekilde lastiği küçülterek yavaş yavaş az yiyerek sağlığına kavuşmanı sağlamak. Umarım bir an önce bundan kurtulup herkes gibi dahat olursun. Kendine iyi bak10 Yorumla
+1 yılNoodle ve makarna gibi yemeyeceksin içinde bazı gluten içeriyor. Gluten içindeki sadece tahılların arasında hamurdan gelen benzer üretilmiştir. Her gün beslendiğiniz şekilde nedeniyle obezite kaynaklanıyor. Kırmızı et ve gluten yiyecekleri ortaya engel koymaktadır.
24 Yorumla
Soran+1 yılKırmızı et diyetlerde hep tavsiye edilmez mi
- +1 yıl
O konuda her gün dedim yahu. Her Haftalık toplam 2 günlük arasında yiyorum. Glutensiz diye bir şey yok, gayet yemeğe bayılırlar, kolayca engel koyamazsınız zaten 😅
- +1 yıl
Et ürünleri kilo aldırılıyor. Maalesef tavsiye edilmez. Az daha veganlık diyet beslenebilirsen, böylece kilolu kaybeder. Hızlı kaybet istiyorsan ev sporu başlat kilonuz düşürür. 👍🏻
Gizli Üye(25-29)+1 yılİlk kural gerçekten zayıflamayi isteyeceksin psikolojik olarak kendini buna hazirlayacaksin , ikincisi hedefin doymak olmayacak , hayatta kalman ve sağlıklı bir hayat sürmen için gerektigi kadar yiceksin hedefin bu olacak , porsiyonlar başta gözüne az gelebilir ama düşüncen şu olmalı bu kadarı bana yeter biraz ac kalsam ölmem (aralıklı oruç - iki öğün ya da omad ) . Üçüncüsü bu düşünceye sahipken eğlenmeyi de bileceksin canının istediği şeyleri de yiyeceksin ki diyetten bikmayasin mesela kendine büyük bir tabak alacaksın ve ne yemek istiyorsan az az (kaşık hesabı yapabilirsin) koyacaksın ve diğer önemli olan şey hayatına yürüyüşü ekleyeceksin (Leslie 3 mil yapabilirsin evde) ya da basit egzersizler yapabilirsin
11 Yorumla
Cevap sahibi+1 yılHa bir de söylemeyi unuttum , ben de doymuyordum sen gibi diyetisyene de anlatamadım bunu bir türlü. İlk tokluk hissi geliyordur mutlaka ondan sonra da tabağında kalanları bitirmeye çalışma orada bırak ya da eğer gelmiyorsa (eğer gelmiyor dersen ) yemeğini yerken içecek içme orda bırak yemeyi 15 20 dakika bekle ondan sonra su iç tokluk hissi gelecektir ben böyle yemekten vazgeçtim
Gizli Üye(36-45)+1 yılMide cok hizli kuculup cok hizli buyur.
1 haftada bile etkisini gorursun
1 hafta boyunca az su ic (mideyi venisleten seylerin basinda su gelir)
Gunde 3 ogunden fazla yeme
Her ogunun sadece et urunu olsun
Bir bafta so ra istesende buyuk porsiyon yiyemedigini gorunce nekadar ise yaradigini anlicaksin.. Bunu bir ay yapsan zaten mide ameliyati olmus gibi 4 te birine iner duzene girersin. Cok yemek cok kotu bi aliskanlik az yiyince daha mutlu oluyor insan12 Yorumla
Soran+1 yılKafam karıştı herkes de çok su iç demiş ama
Cevap sahibi+1 yılOnlar ezbere konusuyor. Mideni kuculttmezsen hep zorlanirsin. Benim dedigimde amac mide kucultmek. Onlar oyle kulaktan dolma diyet yontemlerini soyluyorlar. Mideyi kuculttukten sonra normal su icmene geri donersin zaten. Onda da cok icmeye gerek yok normal icersin suyun bi zarari faydasi yok
Gizli Üye(25-29)+1 yılŞöyle bir yorumları Okuyayım dedim de insanlar ne kadar acımasız ruhsal açıdan kötü olduğun bir dönem desin Ben de şu an öyleyim senin ruhun aç Kimse seni anlamıyor bu sürekli bu şekilde devam etmeyecek istediğin kadar ye kilo kilo alırsan al Bu Hayat senin sonuçta sonra verirsin neyse benim sana tavsiyem biraz maneviyata yönel eğer inandıysan Allahtan iste ne dileğin varsa dua oku insanı çok rahatlatıyor Mümkünse namaza başla Müsait olduğun zamanlarda kil tesbih cek çok iyi geliyor umarım işlerin yoluna girer ve psikolojik açıdan rahatlarsın..
11 Yorumla
Soran+1 yılÇok teşekkür ederim bu görüş beni çok mutlu etti
+1 yılHerhangi bir konuda yasadigin acligi yemek yemekle doyurmaya/kapatmaya calisiyorsun. Psikolojik bir durum gibi gözüküyor. Hangi konuda kendini eksik hissediyorsun? Sevgiye mi acsin, ilgiye mi? Yoksa kendini cirkin olarak mi görüyorsun? Bilincaltindaki blokaji bulup tedavi etmek lazim.
22 Yorumla- +1 yıl
Doğru
- +1 yıl
Tesekkür ederim
Benimde iştahım çok açık yahu bıktım bu durumdan göbeksiz bir hayat istiyorum bende 😕 ama sen biraz daha fazla iştahlısın okuduklarımdan yola çıkarak sana bir beslenme uzmanına gitmeni öneririm belki bi sorun vardır o yüzden fazla yiyosundur dur de bu olaya :/
20 Yorumla1-Mutlaka doktora danış. Diyabet falan olabilir.
2-İştah kesen şeyler ye. Yemekte de daha çok tok tutan şeyler yemeye çalış. Yoğurt, çay, salata vs. iştahı kesebilir ve tok tutar. Kahvaltıda yumurta yemek tok tutar.
Ekmeği de dengeli yemek lazım. Çok yemek zararlı olduğu gibi az ekmek yemek de doymamaya sebep olabilir. Ben ekmeksiz ne kadar yemek yersem yiyeyim doyduğumu hissetmem mesela. Çok olmasa da biraz ekmek yediğimde rahatça doyarım.20 Yorumla
+1 yılBu konuda en önemli şey irade. Yaşam alışkanlığınızı değiştiriniz. Bu nedenle tatile çıkınız. Yaşamdaki rutin alışkanlığınızı 5- 7 gün arasında sekteye uğratınız. Bir bağımlılık veya alışkanlığı bırakmada bu büyük bir psikolojik etken.
22 Yorumla
Soran+1 yılYa kardeşim şuradan çarşıya gidemiyorum sen tatil diyosun tc şartlarında zar zor hayattayız zatem
- +1 yıl
Böyle bir tüketim ile zar zor hayatta değilsiniz. Lütfen yapmayınız. Gayet ayaktasınız...
Peki o halde T. C. şartlarında çözüm önerilerini sunalım size ;
* Öğünlerinizden noodle ( makarna türevi,) pizza, pirinç pilavı, patates ve yağlı kızartmaları yaşamınızdan çıkarınız.
* Tatlılar, süt veya şerbetli kesinlikle yaşamınızdan çıkarınız. O isteğinizi günde sadece 1 meyve ile giderebilirsiniz. O da Saat: 15:00 öncesinde tüketmek şartı ile.
* Akşam yemeğinizi saat 19:00 önce yemeye gayret gösteriniz. Uykunuz 22:00- 23:00 arası olduğunu düşünerek.
* Kesin karbonhidratlardan uzak durunuz, beyaz ekmek yerine, tam buğday ekmeğine geçiş yapınız. Günde tüketiminiz, sabah olmak kaydı ve 2 dilimi geçmemek şartı ile.
* Günde Beslenmenizi 3 ana 2 ara şeklinde 5 öğüne çıkarınız. Böylece uzun süre aç kalıp, irade kaybı yaşamanızın önüne bir nebze geçilebilir... Öğünlerden 10 dakika önce mutlaka 2 bardak ılık su içiniz. Ara öğünlerde, ve ana öğünlerde posiyonlarınızı oldukça düşürünüz. Ve kararlı olunuz.
T. c. şartlarında bir kaç tavsiyem, nacizane...
+1 yılsebebi insülininin tavan yapmış olması insulin direnci olusmus.. bunun sonraki asaması şeker hastalıgıır bir kan degerlerine baktırıp karbonhidrat ve sekerli yemeyi jkesip protein lifli ve yesillik agırlıklı yemeye yönelirsen çözersin zaman içinde açlık sorununu
10 Yorumla
+1 yılBi diyetisyene gitmek aklına gelmedi mi yemek istediğinde yemiyiceksin ya da az kolarili birşeyler yiyeceksin 2 hurma ve 1 fincan kahve öneririm bitter çikolata da dengeler tabi ne kadar işe yarar bu bilmiyorum sen baya ilerlemişsin çünkü dediğim gibi diyetisyene psikoloğa gidebilirsin geçmiş olsun
10 Yorumla
+1 yılBence biraz saçma gelebilir ama şükret. Zayıflıktan kırılan ama kilo alamayan insanlar var ne kadar uğraşsalar da alamıyorlar ve giydikleri hiçbir şey yakışmıyor. Hiç olmazsa vücudun alabiliyor. Bazen şişman olmak zayıf olmaktan daha iyidir. Zayıflığın tek bir güzel yönü var o da dar pantolon tişört ikilisi yakışıyor cidden başka yok. Özenmeyin.
10 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılBende bütün gün yiyorum ama senden fazla hep acim ama saglikli beslendigim zaman sadece dogal et süt yumurta yenmicek sonra un seker yag falan onlar yenmicek bi kasik yag en fazla seker un hic yeme o en kötüsü buna 2 ay alisman gerek sonra aclik gidebilir Ben kil yiyorum acikinca
10 Yorumla
Gizli Üye(18-24)+1 yılKanka ben 22 kilo kilo verdim. şu an 56 kiloyum. Gerçekten irade gerekli. Örneğin acıkıyordum hemen dışarı çıkıyordum ya da müzik dinleyip (depresif müzik) neler yaşadığımı , ne istediğimi gözümün önüne getiriyordum. Ve yemediğim için de mutluyum. Ve de her gün acıkıyorsun zaten. Bir gün güzel bir şey yesen. Yarın yine canın çekiyor. Hep aynı döngü. Ye iç mutsuz ol.
10 Yorumla
+1 yılObezite zaten beden ile alakalı değil beyinle alakalı bir hastalık. Beynimiz obez, bu yemek olabilir, kıyafet olabilir, lüks eşyalar olabilir. Bu yüzden insanın kendisini dizginlemesi lazım başka çare yok maalesef. Sevgiler 😊💫
20 Yorumla- Sağlık konusunda 665 cevap paylaştı.
+1 yılİradene sahip çıkabilirsin
Benim kilomdasın nerdeyse
Boyun kaç?21 Yorumla
Soran+1 yıl165
- Sağlık konusunda 423 cevap paylaştı.
+1 yılÇözümü gayet basit.
İstanbul boğazına benzeyen boğazını tutacaksın.14 Yorumla
Soran+1 yılKeşke be
- +1 yıl
Ne keşke be keşke diyeceğine kalk spor yap yürüyüş yap.
Sen şimdi yasak var dersin nasılsa herşeye bahane üreten birisin öyle olmasan çoktan zayıflardin azimli ol biraz ben 80 kilo dan 65 kilo ya indiysem sevdiğim şeylerden vazgeçerek indim.
Şimdi sevdiğim şeylerin yine yiyorum ama kantarın topuzunu kaçırmadan
Soran+1 yılSite içersindeyiz zaten yürüyüş yapıyorum ufak bir bahçemiz var orada biseyler yapıyorum hareket halindeyim zaten ama cidden yemeden yapamıyorum bunu aşmam şart
- +1 yıl
Tut kendini diyorum spor yap. Yemeği unut.
Kendini yemeğe bağlama yaşaman için yemek şart fakat o yemeği yemek için sağlık da şart.
Saat başı 3 bardak ılık su iç bu bile seni tok tutar.
Tadı güzel olan her şeyin fazlası vücuda zararlı bunu artık anlayın
+1 yıliştahın var demek keşke sende ki iştah bende olsaydı.
11 Yorumla
Soran+1 yılValla keşke bendeki iştahı çoluğa çocuğa dağıtsak anneler mutlu olurdu
Miden çok genişlemiş acıktığında su içmeye çalış gün içerisinde yorul erken yat ki gece yediklerin drekt kilo olur acıkmayasın
Grisin al acıkınca atıştır
Evde abur cubur bulundurma salatalık filan ye10 YorumlaBoğa ya da Yengeç burcuysan, malesef bi' çaresi yok. 😂
11 Yorumla
Soran+1 yılAkrep burcuyum
+1 yılgel beraber yiyelim iştahlı insanla yemek yemek güzel olur :)
16 Yorumla- +1 yıl
Artık 90 kiloluk kıza bile sulanıyorsanız oha diyorum
- +1 yıl
@EkşiPortakalŞekeri her gördüğünüz kişi size sulanmıyor
kendinizi dünyanın merkezinden çıkarın artık - +1 yıl
@EkşiPortakalŞekeri kızı niye gömüyorsun ki bile diyerek
- +1 yıl
@EkşiPortakalŞekeri ortok dokson kololok kozo bolo solonou ya bi sg lütfen adam şakasına bir yorum yapıyor hemen atmosferi bozuyorsun amg bozuntusu. bugün de sinirimizi atıyoruz masallah
Soran+1 yılÖncelikle en üstteki yorumu yazan gerizekalıya cevap vermek istiyorum 90 kiloyuz diye bizi kimse sevmesin arkadaşlık kurmasın mı angut gibi konuşmaktan vazgeçin ben arkadaşın dediğinde sulanma vs göremedim bunu genelde herkes söyler zaten iştahlı arkadaşlarımla yemek yemeyi ben de severim benimle de yemek yemeyi seven insanlar tabi ki var herkese tacizci kardeşim gözüyle bakmayı bırakın
- +1 yıl
Soran kişi yüzde yüz haklısın güzel kardeşim s. Et şu portakal şekerini
İnsülin direncini ölçtürmeni tavsiye ederim geç kalmadan bir endokrinoloji uzmanına görünmende fayda var👒
30 Yorumla
+1 yılAbur cubur alma sakın, canın bir şeyler istedikçe su iç ya da salatalık falan ye. Meyve seviyorsan elma ye arada onları da çok kaçırma. Normal öğünlerde de az yemeye ve sebze yemeye çalış bence
10 YorumlaBir hastalığın olabilir. Doktora veya diyetisyene gitmelisin kesinlikle böyle yiyerek bir yere varamazsın biyerden başlaman lazım yoksa ilerde daha kötü olur ben senin iyiliğin için diyorum. İştah kesen çaylar var çok etkili onlardan kullanabilirsin. Tok tutan birsürü sebze yemekleri ve meyveler var onlardan tüketmelisin kendi sağlığın için.
10 Yorumla- Sağlık konusunda 1,4b cevap paylaştı.
+1 yılO saydıklarına çok demen garip ya neyse. 2 hafta şeker, tuzu kes protein ağırlıklı beslen, yumurta, doya doya kana kana et ye, bol maden suyu iç, bol yellik ye.
10 Yorumla Şimdi bu yediklerin bir yere kadar dayanamıyorum yiyorum mevzusuna girebilir ama belli bir noktadan sonra iş keyfi bir duruma dönüşmüş. Bence senin asıl merak ettiğin şey içinde ki isteği nasıl bastırıp iradeni nasıl kontrol edebileceğindir. Bunun yanı sıra ben olsaydım pişmanlık duymadan gömerim. Çünkü zarar görmeden o şeyden tamamen uzaklaşamazsın. Aklında kalacağına midende kalsın.
10 YorumlaCanın sıkıldıkca strese girdikce yemege veriyorsun kendini sanırım
40 Yorumla
Gizli Üye(18-24)+1 yılGüncellemelerle artik92 kilosun 1 kase kuruyemis ne kuruyemisciyim ben yemiyorum o kadar
22 Yorumla
Soran+1 yıl2-3 yediğim oluyo günde :)
Cevap sahibi+1 yılVay anasını bana senin gibi müşteri lazim
Gizli Üye(25-29)+1 yılTürk kızı bir kere de şaşırt be dana gibisiniz yuvarlanıyonuz sokakta
119 Yorumla
Soran+1 yılHdkdjfkdfj
- +1 yıl
Hadi ordan be kör müsün karantinaya ragmen kadinlar kendini salmadi manken gibiyiz kuduruyorsundir eminim ulasamiyorsun diye
Cevap sahibi+1 yıl@GeriDöndümBebek nereye mankensiniz, tezek atsam tezek yapışmaz. Kesin ulaşamıyorumdur ve bunun için kuduruyorumdur aynen. dd
- +1 yıl
Evet kadınlar eskiden nasil inceyse öyle kalmayi başardı kilo aldiysa bile verdi tabi sen eskiden de asagilik kompleksli oldugun icjn senin icin farkeden bisey yok zavalli kurban ol fistik gibiyiz manken gibiyiz
Cevap sahibi+1 yıl@GeriDöndümBebek ya he he yallah köyüne
- +1 yıl
Sen yallah asıl kör cahil
Cevap sahibi+1 yıl@GeriDöndümBebek ne sevenin var ne seni alacak var ağla dur burada ezik
- +1 yıl
Siraya dizerim seni ezik de sana benzer asagilik kompleksli zavallı
Cevap sahibi+1 yıl@GeriDöndümBebek daha yazı yazamıyorsun :D
- +1 yıl
Sen önce kadinlarla düzgün konuşmayı ogren dağ ayısı sana kim baksın
Cevap sahibi+1 yılKadınsan kadınsın, sen kimsin de sana özel muamele göstereceğim yüzsüz it
Soran+1 yılKardesim kavga etmeyin herkes kendinden sorumlu herseyi ciddiye aldığınız için kasıntı olursunuz
- +1 yıl
Yüzsüz sensin tabi farkli muamele edeceksin köpek adam olacaksın yoksa boyle kudurursun yüz bulmayıp kendine bak sen kadinlarin fizigine kilosuna laf edeceğine
- +1 yıl
Sen kendini gizliden cikarsana bi yiyosa. Kimbilir hangi abazansin
Cevap sahibi+1 yılPrenses muamelesini ancak yüzüne bakılmayacak, dik bile duramayan ezik erkeklerden görürsün. Senin gibisini ancak dayak paklar ki yolun o belli zaten :D
Cevap sahibi+1 yılSoruyu soran canım arkadaşım, ben harbiden çok rahatım ya osmxoakzoazmka bu tipleri tiiye almayı seviyorum :P
- +1 yıl
Gizliden cikamiyorsun daha yemez çünkü
Cevap sahibi+1 yıl😉🖕😎
- +1 yıl
Aynen öyle yemez
+1 yılStres var sanırım. Karaciğer yağlanmış gibi. Meyve ye unluyu azalt zamanla düzelir. Acele et ama damar tıkanırsa kötü olur.
11 Yorumla- +1 yıl
Ne yağlanması intihar etmiş
yemek yemeden önce bol ol su iç elma ye sana topluk hissi yaratır bunları yaptıktan sonra yarım saat sonra yemek ye
10 Yorumla
+1 yılSana kesin ve net çözümü söylim en karlı çıkacağın çözüm yemeğe oturmadan önce bi litre suyu devir yemek yiyemezsin o yüzden de kilo verirsin
10 Yorumla
+1 yılMutsuz insan sürekli yemek yer dostum, bende aynı şekildeyim 175 cm boyum vaar 7 kg kilom var aşırı mutsuzum RABBİM YARDIM ETSİN
10 Yorumla
+1 yılYediğin için değil yan gelip yattığın için kilo alıyorsun.. Tembellik ve iştah birleşimi insanı obez yapar.
10 Yorumla
+1 yılEkmeğe gazlı içeceğe dur demelisin yoksa düzelmez bende bu ramazanda zayıfladım çpk şükür bitkisel çaylar iç bşr de
10 Yorumla
+1 yılKesinlikle bir doktora gitmelisin değerlerinde bir bozulma olabilir. Bir uzman ile konuşman en doğrusu olur geçmiş olsun.
10 Yorumla
+1 yılDuygusal açlık büyük ihtimal seninki biraz araştırma yaparsan çözüm için bircok öneri var bulabilirsin
10 YorumlaKalorilere dikkat et kankam. Light şeyler ye. Abur cuburdan uzak dur. Araştır bak diyetlik şeylerin içinde de güzel şeyler var
10 Yorumla
+1 yıliçinde enerji birikmiş atamıyorsun. bunun için yemeye veriyorsun kendini. git evin etrafinda koş ip atla ne biliyim cinsel ilişki yaşa at o enerjiyi bir şekilde yoksa daha çoook yersin sen. yani acıktığın için yemiyorsun kendi fikrimce.
40 Yorumlainsanın ruhu ac oluyormuş böyle durumlarda yani duygusal açlık
20 Yorumla
+1 yılBacım keşke ben yesem senin yanında kalsam sana bakar bakar yerdim hee iştahım açılırdı
20 Yorumla
+1 yılYedikçe yemek istersin canın bir şey çektiğinde meyve ve salatalık gibi şeylere yönel
20 YorumlaŞu an o kadar aynı durumdayız Kİ anlatamam. İstersen haberleşip birbirimizi motive edip beraber Azaltabiliriz.
11 Yorumla
Soran+1 yılOlur tabi
- Sağlık konusunda 590 cevap paylaştı.
s +1 yılSağlık problemin yoksa maydanoz kürü inanılmaz iştah kapatıyor
10 Yorumla Mide küçültme ve biraz nefsine hakim olman kesin çözüm bu yol yakınken kelepçe taktır ilerde onada çaren kalmaz
12 Yorumla
Soran+1 yılBakalim dahiliyeye randevu aldım
Gizli Üye(30-35)+1 yılKesinlikle yeme, zor olacak ama dayanirsan miden küçülecek, yeme istegin azalacak.. sonra kendine diyeceksin ki "hakkaten hayvan gibi yiyormuşum" diyeceksin. bende oldu mesela. o kadar değildi ama benimde fazlam vardı, diyetisyen programıyla aç kalarak verdim gitti ☺️
10 Yorumla
+1 yılİnsülün bende de var ve böyle hissediyor diyetteyim yoksa git gide kilo alıcam ve duba olucam 😔
10 Yorumla
+1 yılInsulin direncin var. nette ara, karsi koymanin yollarini bulursun.
10 YorumlaBence kesinlikle bir doktora görünmelisin kendi başına aşabileceğin bi problem gibi gözükmüyor
10 YorumlaBende sürekli tokum yani aslında açım ama hiç bişey yiyemiyorum hiç bişey canım çekmiyor
10 Yorumla
+1 yılcanım sana hindiba kahve önerebilirim güzel bir iştah kesici
tabi fazlası zarar :)11 Yorumla
+1 yılİnsülin direnci olabilir ya da duygusal yeme durumu
10 Yorumla
+1 yılŞuanlık hastalık denmez ama o işlahla yemeye devam edersen obezite olabilirsin dikkat et
10 Yorumla
+1 yılYiyin efendiler yiyin doyuncaya tiksirincaya catlayincaya kadar yiyin, sende yemeye devam et
11 Yorumla- +1 yıl
Korkuyorum benide yersin diye
+1 yılMerhaba arkadaşım 🧚🏻♀️, öncelikle burda yazanlara aldanma çünkü beslenme kişisel bir şeydir bana iyi gelen sana iyi gelmeyebilir bir diyetisyenle görüşmeni öneririm senin için en sağlıklısı bu kendine iyi bak görüşürüüz💜
20 Yorumla- Devamını Gör (81)
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer