Diyetimde her gün 3 bardak süt içiyorum, fazla süt içmek zararlı olur mu?

Kilo verme sürecinde olan biriyim. 2 haftada yaklaşık 5 kilo verdim. Bu süreçte kendi kendime bir diyet uyguluyorum. Sağlıklı beslenmeye özen gösteriyorum. Normalde asla süt içmeyen, daha doğrusu sevmeyen ve tercih etmeyen biriydim ama artık gazlı içecekleri kestiğim için neredeyse süt dışında bir alternatifim kalmadı. Her gün sabah, öğlen ve akşam bir bardak süt ile öğünümü geçiriyorum. Yediklerimin yanında mutlak süt içiyorum. Bunun bana bir zararı olur mu diye korkuyorum. Evet, süt faydalı bir içecek ama bunu fazla tüketmek zararlı olur mu?
Diyetimde her gün 3 bardak süt içiyorum, fazla süt içmek zararlı olur mu?
Cevapla