Hastayım. Ve buna çok üzülüyorum. Nasıl kendimi iyi hissedebilirim?

Polikistik over sendromu var bende. Yani yumurtalıklarımda küçük kistler var ameliyat ile alınmıyor. Yüzde ve vücutta sivilcelenme, yağlanma ve kıllanma yapıyor. Ayrıca geleckete çocuk sahibi olama şansım da düşük. Ya da hamile olduğumda düşük de yapabilirm. Doktorun verdiği ilaçlar yan etki yapıyor. İlaç kullanımı daha da zarar veriyor
Hastayım. Ve buna çok üzülüyorum. Nasıl kendimi iyi hissedebilirim?
Cevapla