Aşı karşıtlarını ikna etmek mi, sosyal olanaklardan mahrum bırakmak mı daha mantıklı olur sizce?

Biliyorsunuz aşı karşıtları var. Onlar aşı olmuyor, sırası geliyor gidip yaptırmıyorlar ve hatta sokaklarda maskesiz dolaşıyorlar. Bu insanları ikna etmeye çalışıyor devlet.

Şimdi bu insanlarla uğraşmak yerine hayhay paşam deyip, isteyenlerin aşı vurulması nasıl olur? Tabii bu kişiler herhangi başka hastalıkta da hastanelerden yardım alamayacak çünkü doktor da aşısız birini görmek zorunda değil neticede.

Toplu taşımaya binmeyecekler, bankalara giremeyecekler.
Aşı karşıtlarını ikna etmek mi, sosyal olanaklardan mahrum bırakmak mı daha mantıklı olur sizce?
Herkes tamamsa bunu deneyelim, ne dersiniz?
Aşı karşıtlarını ikna edip sırası geleni aşılayarak ilerlemeliyiz.
Kararlarına saygı duyup, herhangi kamu kurumuna ve ulaşım aracına almamalıyız.
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Aşı karşıtlarını ikna etmek mi, sosyal olanaklardan mahrum bırakmak mı daha mantıklı olur sizce?
Cevapla