Aşı karşıtlığı sizce doğru bir düşüncemidir yoksa sadece günümüzde uydurmalara inanan insanların bir eksiğimidir?

İyi günler gereksese ben 2 ay önce 2. Doz biontech aşımı oldum ve her ikisindende hiç bir ağrı sızı yaşamadım normal bir aşı olarak atlattım ve gayet iyyim şuanda şimdi çoğu insan aşının insanları öldüreceği yönünde haberleri gülerek izliyorum bu devletlerin insanlara ihtiyacı var kesinlikle insanlar olmadan devlet olmaz aşı karşıtlığı bence tam bir fiyaskodur
Aşı karşıtlığı sizce doğru bir düşüncemidir yoksa sadece günümüzde uydurmalara inanan insanların bir eksiğimidir?
Cevapla