Yemek yiyince kilo almış gibi hissediyorum ne yapmam lazım?

merhabalar ben eskiden çok şişmandım şimdi 78kg yum fakat yemek yiyince karnım büyüor gibi geliyor yemek yemek içimden gelmiyor ve buda yağ depolama sebeb oluyor ben kas da yapmak istiyorum ama olmuyır yağ oranım artıyor ne yapmam lazım karnımda hala ele alınabilir yağ oluyor oturunca karınım dümdüz ve kaslı olması için ne yapmam lazım spor olarak hepsini 1 ay dan beri deniyorum ama olmuyor
Yemek yiyince kilo almış gibi hissediyorum ne yapmam lazım?
Cevapla