Tıp fakültesi 4. sınıf öğrencisi (stajyer doktor) neler yapabilir gönüllü olarak? Öneriler, fikirler?

Arkadaşlar ben tıp fakültesi 4. sınıf öğrencisiyim yani stajyer doktorum. Lösev vb. kruluşlarda çalışmak istiyorum tamamen gönüllülük esasına dayalı. Maaş talebim yok. Topluma hizmet etmek esasına dayalı neler yapabilirim nerelerde çalışabilirim önerileriniz nelerdir?
Tıp fakültesi 4. sınıf öğrencisi (stajyer doktor) neler yapabilir gönüllü olarak? Öneriler, fikirler?
Cevapla