Tıp fakültesi öğrencisiyim, konularda eksiğim var. Nasıl tamamlarım?

Selamlar ben tıp okuyorum ve bu sene ikinci sınıfa geçtim fakat bu sene bahar yarıyılı depremden dolayı uzaktan eğitimle devam ettiğinden başta anatomi olmak üzere 2. dönem konularından eksiğim hatta anatomide yok denecek kadarım. İkinci sınıfta yine başta anatomi olmak üzere zorlanmamak icin nelere bakabilirim 2 aya kadar uni açılacak o yüzden her şeye bakma fırsatım yok ve açıkçası eğer birinci ile ikinci sınıf anatomi arasında çok da büyük bir ilişki yoksa bakmamayı da düşünüyor hic sevmem anatomi. Üst dönem tıp okuyan arkadaşlar abilerim ablalarım ne önerirsiniz?

Tıp fakültesi öğrencisiyim, konularda eksiğim var. Nasıl tamamlarım?
Cevapla