Tıp okuyorum, derslerde çok zorlanıyorum. Ne yapmalıyım?

Tip3. sinif ogrencisiyim. su ana kadar her turlu calisma yontemini denedim ama bo turlu iyi bi not alamadim hep 50li notlar alıyorum sinava konu yetistiremeden girenler ya da calismaya benden gec basliyanlar bile yuksek aliyorlar. ben hergun min 5 saat calisiyorum textbook okuyorum soru cozuyorum yine de hep dusuk aliyorum. Gercekten salak oldugumu dusunuyorum artik. tip kazanana kadar egitim konusunda heo cok ozguvenliydim her seyde cok basariliydim. ama bu fakulteye basladiktan sonra kendime ne guvenim kaldi ne de basarabilecegime dair inancim. inanin her yolu denedim yazarak calistim, okuyarak calistim gunu gunune calistim, simava stres yapmadan gireyim dedim gevsek calistim ya da son 10 gun basladim calismaaya. Ama hicbir sey basaramadim. Ne yapmalıyım nasil bi yol izlemeliyim kafayi yiycem artik.
Tıp okuyorum, derslerde çok zorlanıyorum. Ne yapmalıyım?
Cevapla