Tıp okuyorum. Sınıfta kalırsam ne yapıcam çok korkuyorum ümitsizliğe kapılıyorum böylecede derslere odaklanamıyorum?

Tıp okuyorum. Sınıfta kalırsam ne yapıcam çok korkuyorum ümitsizliğe kapılıyorum böylecede derslere odaklanamıyorum?
Cevapla