Tıp fakültesi 1. sınıfım. Soru arıyorum, çok zor durumdayım. Yardımcı olursanız çok memnun olurum. Soruya ihtiyacım var, yardımcı olabilir misiniz?

1. sınıf tıp fakültesi öğrencisiyim. Çok çalışıyorum ama yeterli başarıya sahip olamıyorum. Bunun için yardımcı olabilecek birileri varsa lütfen yazın. Arkadaşlar soru cevap çalışıyorlarmış, ama paylaşıyorlar tabi. Yardımlarınızı bekliyorum. Şimdiden teşekkürler :)

derslermiz: biyokimya
biyofizik
fizyoloji
embriyoloji
tıbbi biyoloji
Tıp fakültesi 1. sınıfım. Soru arıyorum, çok zor durumdayım. Yardımcı olursanız çok memnun olurum. Soruya ihtiyacım var, yardımcı olabilir misiniz?
Cevapla