Tıp 2. Sınıf mı çok zor ben mi malım kafayı yicem? bilgisi olan varsa aydınlatabilirmi? teşekkürler?

Tıp 2. Sınıf mı çok zor ben mi malım kafayı yicem? bilgisi olan varsa aydınlatabilirmi? teşekkürler?
Cevapla