Tıp fakültesindeyim, 2. kez sınıfta kalabilirim. Ne önerirsiniz?

Tıp fakültesinde 3. sınıftayım geçen sene sınıfta kaldım bu sene yine işleri zora soktum inanın çok pişmanım psikolojim çok bozuldu benim gibi canım varmııdır 2 kere kalan geçen sene umursamamıştım ama bu sene çok moralim bozuldu imkansız değil ama finalden 65 almam gerekiyor alınmayacak not değil ama kılpayı kalırsam boşa çalışmış olacağım diye korkuyorum ailem çok tepki gösteriyor haklılarda üstüne max 9 sene okunabiliyor tıp bu senede kalırsam bi daha kalmamam lazım buda kafama çok takılıyor şu an çok pişmanım bi daha bu sene hariç kalacağımı zannetmiyorum ama çok moralim bozuk napmamı önerirsiniz alabilirmiyim 60 65 finalden 2 gündür uyuyamıyorum

Tıp fakültesindeyim, 2. kez sınıfta kalabilirim. Ne önerirsiniz?
Cevapla