Diyet yapamıyorum ve çok fazla bahanem oluyor ne kadar istesem de bir türlü başlayamıyorum, tavsiyeleriniz nelerdir?

Lütfen diyetisyene git, boğazını tut gibi kelimeler yazmayın diyetisyene gitmeden halletmek istiyorum birde tabi ki bogazimi tutunca halledebilecegimi bende biliyorum fakat olmuyo 3 gün olsa 4. gün sabahında kendimi aşerirken buluyorum sadece tavsiyelerinize ihtiyacım var denemek isterim kilo vermiş kişilerden cevap almak tercihimdir iyi günler dilerim.
Diyet yapamıyorum ve çok fazla bahanem oluyor ne kadar istesem de bir türlü başlayamıyorum, tavsiyeleriniz nelerdir?
Cevapla