
Kolay 🥳
Zor 😕
Fikrim yok 🤷♀️
Kişiye göre değişir 😆
Başka bir şey yazıcam 😜
Kilo vermek hep aynı zorlukta 😁
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç

Kimisi kilo alıyor. Akşama kadar aç bekliyor. Akşam ezanında bir yumuluyorlar tıka basa yiyorlar harekette edilmiyor doğal olarak kilo artışı gözüküyor
Bence zor değil. Akşam zaten çorba , sulu yemek , tatlı , salata vs. oluyor. Hepsinden belirli miktarda yesen birşey olmaz. Sahur içinde mesela ben hurma yiyorum yanında 1 bardak süt içiyorum öyle tutuyorum. Kan sekerim felan da düşmüyor. Ben her ramazanda 4 5 kilo veriyorum garanti. :)
❣️😘😘
Kilo vermek kilo almaktan her zaman daha kolaydır
Çok doğru 🥳
Cevap
10Cevap
Zor gadası çünkü akşam çok yemek yiyoruz.
Benim için daha kolay. Su ile karnım doyuyor zaten.
Benim icin daha kolay. Ama ben orucu kilo vermek icin tutanlardan degilim.😊
İftarda hayvan gibi yiyip, üzerine otuturken tatlı yuvarlamazsan kilo vermek doğal olanı.
kolay. hep gidiyor gitmesin diye ugrassamda gidiyor "/ gitmeseydi iyiydi. .
Oruçtan ziyade şu sıralar gönüllü karantinadan ötürü pek hareket etmiyoruz o yüzden zor.
30 günde 4 kg verirsin ama 3 ay sonra 9 kg olarak alırsın bu detayı tek benmi keşif ettim?
Akşam iftarda camış gibi yemezsen kolay olur :D :D
daha zor..
bütün gün aç kalıp da duramam ben :)
Kolay
Kolay bence
Daha kolay
Daha kolay
Vermek zor
Yediklerine bağlı.
Kolay bence
Şahsım için kolay.
Daha zor.
Daha kolay
daha kolay
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?