AI Persona’ya Sor
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
71Cevap
uyku için sadece bir tvsiyem var yeterki dua et :) kediotu al aktardan sıkıntı huzursuzluk biter
ciddi söylüyorum denenmiştir :)
bende uyuyamiyorum baya baya sabahliyorum pilim bitmeden yatmam cunki bu sefer yatakta donuyorum oyle yani
dua okuyun dogru dua okuyun:) hayalı arkadasına da okut ama tek basına olmaz.;)
Dua et dua en güzel ilaç ve seni gerçekten rahatlatır :)
bence uyanık kalmalısın.hem bu arada hayatını daha uzun yaşamış olursun.
Psikologluk durumlar var gibi. Versin bir antidepresan hicbirseyin kalmaz uyur gidersin..
bişeyi dert etttin mi yakınlarda.stres altında kabus görüyorum ben
Arkadaşım sen şizofreniye doğru gidiyorsun. Mutlaka oyalanacak bir şeyler yapman lazım.
Neşterle oyalanıyorum. Eğer şah damarıma 3 cmlik bir delik açarsam 1 dakikadan kısa bir süre içinde ölürüm. ya da sol bacağımın arka tarafındaki damarı kesersem 30 saniyede ölürüm
Biyoloji okumanın iyi yanları
Etkilendim.
Etkilenmedin yalan söyleme. Neyse ben kabus görücem sanırım hafiften baş agrilarim basladi
banada öyle oluyordu psikoloğa gittim herşey düzeldi:)
Psikolog ılac yazamaz ve ben senın yerınde olsam psikiyatriste gorunurdum bı. Herkes belırlı donemlerden gecer ama etkıler her bunyede olmaz. Bence yanlıs platform burası senın akıl alman ıcın.
İşin Çok zor Ama Kardeş Biraz Manevi Boşluk Var Sende Gibi Benim Akrabaamda oluyordu adam İbadete Başladı Adamın Hayatı Normale döndü Sende Dene İstersen...
Prakten adında bir şurup var bunu doktor tavsıyesıyle kullan doktora sor kullan derse kullan acayip uyku yapıyor uyuyamıyorum demışsın nasıl uyuduğunu sen bıle anlayamıcaksın.
dostum her gece yatmadan önce bir mastürbasyon yap rahatlarsın ve yatarsın :D :D :D :D :D :D :D :D nereden gelir aklıma böyle şeyler ama sen yap sonra yine mesaj çekk
yediğine içtiğine dikat et.akşam 8 den sonra yemek yeme (boş mide ile yat)
spor yap ya da mutlaka bir şeylerle uğraş yorucu bir aktivite felan
uyumadan önce dua et
Asosyallik mi var sende? pek çevren yok sanırım yalnızlıktan kurtulmak istiyorsun hayali arkadaş yoluyla
Evet asosyallik var. Hiç çevrem yok ama içine kapanık biriside değilim
Ben de öyleyim çık dışarı insanlar arasına karış arkadaş edin çeşitli yerlere git hobi edin falan için açılsın kapatma kendini böyle
Piyanistim fitness a gidemiyorum sağlık sorunum izin vermiyor
Psikoloğa gitmişsin sonuç ne gelişme var mı?
Sadece kaygı bozukluğum var ve tedavi bitti. Yani artık kaygı bozukluğu yok
Peki şimdiki şikayetlerini söyledin mi?
Bu durumda gördüğün kabusları uyandığında yazarak, bir kısa film senaryosu temeli oluşturabilirsin
bu durumda en etkili şey dua olur google amcaya sor bakalım sana hangi duaları öneriyo
tövbe bismillahh :D 3 guluvallah 1 elham oku yat uyu.
kesinlikle spor yap zihin rahatlıyo çünkü.. en azından hergün 40 dk yürü
Sırt üstü yatmamaya çalış. Sa ozmuzunun üzerine yat, uyumadan evvel yemek yeme ya da sindirilmesi zor şeyleri yedikten hemen sonra uyuma
nas felak suresi oku rahatpamazsin ama seni kokutan seylerin etrafindan gittigindem emin olabilirsin uykundada onlar rahaysiz ediyo zaten
Bende'de öyle oluyor ama çok erkek kalkıyorum hala çözemedim :(
Bende. Gece 3 de yatsam bile 7 de zıpkın gibi ayaktayım
uyku düzenimi bozuyor bide sabah manyak enerji patlaması yaşıyorum.İkindine doğru uyku geliyor.
Birine sarılarak uyumayı dene istersen iyi geleceğinden eminim :)
Kime sarılayım :D
Bana değil heralde :D
Sevgilin falan yok mu?
hayır
cevabı aslında basit. sabahları uyuma ve spor yap kendini yor her gece aynı saatte uyu aynı saatte uyan. ilaca ihtiyaç yok
eger sadece sevebilirsen cesur olabilirsin
kimim ben sorsuna gittigin yolda bir dsun bakalım vicdanın gercekten sana ne sölyor sen ne yapıyorsun?
kafanda aynı seyden iki tane varsa kafan hep arır
Kitap oku... Dua ederek uyu sonra da mışıl mışıl... :)
bence günlük yaşantın stresli sıkıntılıysa olabilir ya da bişeyleri çok kafana takıyorsan takıntı haline getiriyorsan gecede etkisinde kalıyorsundur bence biraz sresten sıkıntıdan uzak dur bide başka bir uzmanın fikrine danış
Su sesi dineyip meditasyon yap birde yapmafan önce papatya çayı iç :) garanti uyursun
10 dk da 2 tane kırmızı tuborg iç ve yat yağ gibi oluosn yag
Dua oku yatarken ekmek kırıntıları falan mı var yatağını temızle
beyninde bu bozukluk neden meydana gelmiş olabilir çarpıldın mı belkide sen ayetel kürsü oku uyurken bakalım bir degişikilik olucak mı
bende uyuyamıyorum psikiyatriye gittim zestat diye bir ilaç verdi çok iyi gelmişti deliksiz uyutuyo
seni mutlu edecek şeyleri bul keşfet yap hiç birşeyin kalmaz.
ingilizcen varsa medical marijuana türlerinden insomnia'ya iyi gelenleri araştır bul.asla antidepresan ya da psikolojik bir ilaç kullanma asla
bak dostum bunları yap tabi uyumadan önce abdest al sonran nas felak fatiha ihlas süresini oku ardında ayetül kürsi oku sağ sağlam uyursun..
bendede aynı sorun vardı arkadaşım psikiyatr a gittim ve verdiği ilaçlarla ne kasılma ne kabus ne de uyku sorunu kalıyor
Gündüz uyuyorsanız gündüz uyumayı bırakın.Ben desyrel 50 mg kullandım içtiginizden 30 dakıka sonra hayal dunyasındasınız havada uçuyorsunuz gibi deneyin derim :D
yarım doz uyku ilacı alırsan mışıl mışıl uyursun, geçmiş olsun
Psikolog a git bence sakinleştirici anti depresan. Flan verir iyi gelir
sen kabus görüyormussun ben rüya bile göremiyorum :'(
gün içinde çay kahve içmemelisin. en önemlisi sorunların vardır onlar uyutmaz insanı..
Bu konuda bir fikrim yok ama senin için dua ederim.
Bişey düşünmeden uyu. kafanı mesgul eden bişey olmasın
Tedaviye yeniden başlamalısın kardeşim hastalık tekrarlamış olabilir.
uyku ilaçları bağımlılık yapıyor ve alıştığın zaman uyutmuyor diye duydum, uyku ilacını kafana göre alma psikoloğa sor derim.
umarım bu durumdan kurtulursun bende bir aralar öyleydim zamanla atlattım
aç bir yasin oku allaha yalvar herşey düzelir onun izniyle
piskolojik olabilir en azından benmki oyle bazı seyleri kafaya cok takmaktan oluyor
besmele.felak, nas ayetel kursi birseyciğin kalmaz
Valla hemen hemen hergün okuyorum. Yorgun olsam bile ayetel kürsiyi okurum
okumak için okuma bedenine işlicek o dualar kalpten
kardeşim dua et kardeşim uyurken.. allaha sığın..
Cinler musallat olmasın?
bismillah çek şeytan getiriyor hemen
kendinin doktoru olacaksın
kesinlikle sevgili yapmalısın :)
Peki nasıl
Piskologa git o sana ilaç versin
kullanici adin.. suc ve ceza.daki raskolnikov mu:S
Yep o :) niye şaşırdınızki?
o degil mi:)) dikkatimi cekti de
hocaya git, muska yazdır. çarpılmşndr belki
1. tavsiyem yatağını değiştir
yatağının başına rüya kapanı as
Hocaya git bir üfürtsün?