Kendine uyku düzeni yap geçiyor. Aynı sorun ben de var dı ve bir gün boyunca asla uyumadım sonra akşam 20 ve ya 21 gibi bir yattım gece 03 te filan kalktım, bunu da düzenli yapınca ister istemez benden buna alışıyor. Uyuyamıyorum da dersen işte kendini sağlam bir uykusuz bırakmalısın ve spor yap, o gün içinde kendini yor. Uygula düzeltirsin.
uyku düzenin fazlasıyla bozulmuş, kafana son zamanlarda çok şey takıyorsun belli ki fazla düşüncelisin.. depresyon belirtileri bunlar zihinsel olarak düşüncelerini boşatman rahatlaman gerek ve iyi bir uyku düzenine ihtiyacın var gün içinde fazla yorma kendini, mutlu olmaya çalış, yatmadan önce ılık duş alabilirsin.. istersen birde doktora görün derim faydası olur.. çok geçmiş olsun umarım toparlanırsın🙏
Yüksek miktarda kafein tüketimi D3 vitamini emilimini azaltır bu da enerjik olamama sebebin olabilir. Veya şekerli şeyler tüketiyorsundur. Bu dediklerim yoksa hormonal olabilir
Yemeklerde soğan ye, toz zencefil ek çorbalara falan, bol su iç, yoğurt ye, turşu ye, gece erken uyumaya çalış, arada neskafe iç ama abartma, vişne suyu iç.
Üzerinde bulunan musallatların vermiş olduğu bir rahatsızlık, musallatlarından ve musallatlarının bağlı olduğu görevlerden kurtulabilirsen sorunların çözülür.