Ekmeksiz yaşam sağlıklı mı?
Evet
Hayır
Nadiren
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Bir buçuk yıl önceye kadar yediğim ekmek dilimlerinin haddi hesabı yoktu. Fırın gibiydim resmen kilomdan dolayı hamura yatkınlığım vardı. Fitness ve beslenme düzenimi değiştirmekle kilo verince ekmeği de hayatımdan yağlarım gibi diskalefiye edip uzaklaştırdım. Artık ekmek denen gıda maddesini aramıyorum yemekleri ekmeksiz yiyip doyuyorum bir buçuk yıldan sonra ekmekle temasım iki veya üç kere olmuştur canım bile çekmiyor. Hatta sanırım tiksiniyorum uzaklaştım iyiden iyiye. Gıda çeşitliliğini arttırmak daha mantıklı geldi 'yoğurt, hoşaf, salata' gibi eklentiler sayesinde ekmek aklıma bile gelmiyor.
Bizim kızlarımız yemekte ekmek yemez fakat her gün dönerleri , köfteleri ekmek içi götürürler, Hamburgerleri, pizzaları, ama onlar yemekle ekmek yemiyorlar sıkıntı yok :)
Cevap
13Cevap
Kahvaltıda yarım ekmek götürürüm gerçi menemen veya nutella falan yemek istersem 1 ekmek oluyor. Orçun gibi nutellalı ekmek yemeyi de severim fldlf9spclsld
olabildiğince hayır. sonuç olarak ekmek yendikten sonra şekere dönüşmekte. şeker ise kansere sebebiyet vermekte. aslında her gün zehir yeniliyor insanlar tarafından. (beyaz ekmek için geçerli)
Bir ay içinde 2 paket siyah ekmek yedim 1 adet lavaş dün saydım 😂
Yani nadiren.
yerim. ekmeği tamamen kesince sağlıklı olmuyosun zaten
her besin gibi ekmek de yararlı ama fazla tüketimi olumsuz etkiliyor
Ekmeksiz de yaşaniyor kilo vermek icin girdiğim bu süreçte mutluyum açlik krizi yaşamıyorum, akşam yatağa daha rahat giriyorum
Az yiyorum o da kahvaltıda olur genelde
1 dilimden fazla yemem
pilav ve makarnayı bile ekmekle yiyorum
sadece kavhaltida. yemekle asla ekmek yemem
Benim gültene alerjim var yemiyim
ekmeğin içini yemiyorum
Ekmek olmadan olmuyor
Ekmeksiz doyulmaz bize öyle öğrettiler 😂
Yemiyorum
Ekmek yemeden doymuyorum
Ekmek de yersin yani
Evet
evet.
Ben domates yiyorum. 😛
Nadiren yerim
Evet
Yiyorum
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?