
Yemekleri ekmeksiz yiyebiliyor musun?

Arkadaşım söyleyene kadar somun ekmeğin fiyatını bilmiyordum.
Sulu yemek fazla yapmıyorum ama yaptığımda da yanında pilav ve benzeri karbonhidrat kaynakları zaten pişiriyorum, ekmeğe hiç gerek olmuyor.
Bu arada, o resimdeki patates yemeği ne öyle? İrlanda'nın bağrından mı kopup geldiniz? Tabii ki de öyle şeyler yerseniz ekmeksiz doyamazsınız. Salçalı sulu patates yiyerek doyulmaz, safi karbonhidrat. O yemeğin içine ben olsam 1 kg kuş başı koyarım, 3 öğüne bölüp yanında suyu dökülmüş yüksek protein ve yağlı hafif ekşi yoğurt ile yerim ve 3 günün akşam yemeklerini çıkarırım. (Mide kaldırıyorsa bir de zeytin yağında diriliği gidene kadar küçük küçük doğranmış acı biber kavurup üzerine gezdirebilirsiniz. Karıştırmadan tabağın üstüne dökerseniz güzel heterojen bir acılık katar.)
Belli yemekler dışında full ekmeksiz yerim. Mesela kahvaltıyı ekmeksiz yapma taraftarı değilim hele de menemeni ekmeksiz yiyemem. Ama diğer ana yemekleri ekmeksiz yerim ekmek yiyemem zaten yanında
Cevap
19Cevap
Ekmek tüketmeyi sevmiyorum pek
Yiyebilirim, yemeğe bağlı. Sulu yemeklerin yanında pilav varsa yine ekmek aramam.
Ya ben ekmek olmadan yasayamam mantiyls bile yiyorum 🤦🏻♀️
Sulu ve ekmek bandırmalık yemekleri elbette ekmeksiz yiyemem. Makarna vs türden yemekler varsa da ekmeksiz yerim.
Yazın evet , kışın olmuyor özellikle suku yemeklerde.. Yanına ekmek kadar farklı apartifler yapılıyor.. Yazın o kadar aramıyorum 🤔
Yiyebiliyorum. Çok sevmem ekmegi.. Ama çorba içiyorsam severim. Babaanneler gibi ekmek doğrarım hatta😂
Bazı yemekler ekmeksiz yenmiyor ama genelde ekmeksiz yiyebilirim, yemek zorundayım.
Ekmek yemiyorum zaten ama yağlı yemeklerde mecburi bir iki dilim yerim tam tahıl ekmeği.
Yemekleri yiyebiliyorum ama yumurtayı ekmeksiz yiyemiyorum
Ekmeksiz yersem doymam o yüzden bol ekmekle yerim yemeğimi :)
Yemeğin yanında bol salata ve yoğurt olursa ekmek aramam. Pilav makarna varsa zaten ekmek yemem.
Pek ekmek aramam ama bazı yemekler de ekmeksiz olmuyor
Ekmekle yemek yiyemiyorum asıl :D sadece tost yaparken falan kullanıyorum.
3 yıldır ekmek arası şeyler hariç ekmek yemiyorum😶
Aklıma gelirse ekmek tüketirim, aklıma gelmezse yemem. Ekmeksiz yemek yiyebiliyorum.
Ekmek yemeyince karnımın doydugunu anlamıyorum, ekmek olmazsa olmaz 😅
Hayır. Siyez unundan yapılan ekmek daha sağlıklı olduğu için 1dilimi bile yetiyor
Bazı yemeklerde yerim sadece. Banmanın tadı çıktığı için. Onun dışında evet yerim ekmeksiz yemek.
Evet genelde pilav tavuk et balık tarzı şeyler yiyorum. Ekmek tüketmiyorum
Yemeğe göre değişiyor. Sulu bir yemeğe ekmek bandırmak da var şimdi...
Kilo almaya başladığımı fark ettiğimde kesiyorum ekmeği, ama normal zamanda yerim.
Ekmek yemiyorum , pazar günü evde kahvaltı yaparsam yıyorum sadece
Çoğu zaman ekmek yemiyorum. Ama iyi bir nohut ya da fasülye yemeğinin yanında da iyi gidiyor yani
Yemeğine göre , tabi ki , bazı yemekler ekmeksiz olmuyor.
5 yıldır öğle yemeklernde ekmeksiz yiyorum akşam yemeğinde sulu birley olursa dayanamıyorum yiyorum
Makarnayı ekmekle yiyemem ama mantıyı ekmekle yerim mesela.
Yemeğe göre değişiyor
Tüm yemekleri ekmeksiz yerim :D
Sulu olunca ekmekle yiyorum.
Ekmekle yemeğin tadını alamıyorum ki 🥺
Çok uzun süredr ekmek yemedim…
Doymam ama pahalı oldu bee
Ekmek yesem yemek yiyemem
Evet bir süredir yemeklerde ekmek yemiyorum
Evet ekmeksiz tüketirim.
yiyorum da doyurmuyor sanki
Ekmek yemeyi pek sevmiyorum zaten.
Asla o yemeğe tepeden banacan öff
Ekmeği yemeklerde yemiyorum.
Ekmeksiz doymuyorum ben)
Yiyemem sanırım ama pilav olsa yemem galiba.
Ekmek olmadan yemek yemek🙄
Ben ekmek yiyorum
ekmeği sadece kokoreçle yerim ahs
evet, ekmek yemiyorum zaten.
Genelde kahvaltı haricinde ekmek yememm
Sadece sabah kahvaltı da ekmek yiyorum.
Hayır ekmeksiz karnını doyduğunu hiç hissetmiyorum
Genelde ekmek tüketmem.
Yiyebiliyoruz efenim
Afiyet olsun
Teşekkürler 💁♀️
Hayır, midem bulanıyor ekmeksiz yemekten..
Yiyebiliyorum ama ekmek le daha güzel oluyor
Ekmeksiz yemek yemem
Yemekten yemeğe değişir 😂
Evet uzun zamandir ekmek tüketmiyorum
Hiç ekmek yemiyorum ki zaten
hayır yiyomuyorum
Evet yiyebiliyorum
evet
Evet çayıda şekersiz içiyorum
Yerim kahvaltı hariç
Çoğunlukla evet
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?