Kilomu çok kafaya takıyorum.160 boyunda 70 kiloyum. Kilo vermeyi kaç defa denedim ama yks senemdeyim belki mezuna bile kalabilirim ve acayip duygusal yeme bozukluğum var; canım sıkıldıkça, strese girdikçe, mutlu oldukça yemeğe sarılıyorum, yemek olmayınca sinir küpüne dönüyorum, ağlamaya başlıyorum.
Diyetisyene git derseniz aileme söyledim, gereksiz buluyor ve hala çok yediğimle ilgili beni yargılıyor.
Ne yapmalıyım?
Bana diyet yazmayın sıkıntı duygusal açlığım uyamıyorum kafamda hep diyetteyim kafası oluşuyor.
Diyetisyene git derseniz aileme söyledim, gereksiz buluyor ve hala çok yediğimle ilgili beni yargılıyor.
Ne yapmalıyım?
Bana diyet yazmayın sıkıntı duygusal açlığım uyamıyorum kafamda hep diyetteyim kafası oluşuyor.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer