
Evet 👍🏿
Hayır 😳
Bir ara kullanmıştım 🥳
Kullanmayı düşünüyorum 🤔
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç

Para tuzağı olduğunu düşünüyorum. Sağlıklı beslenmek ve düzenli spor yapmak kendini iyi hissetmene yetiyor zaten.
Halsizlik için tek işe yarayan takviye D vitamini. Kemiklere iyi geliyor ve vücudun kalsiyum emilimine yardımcı oluyor. Tek kullandığım vitamin o.
Belli bir yaştan sonra gıdalardan temin edemecegimiz vitamin mineral kalsiyumu ilaç bazında olmayan bu tavsiyelerden karşılayabiliriz
Ams yine de önce doktora gidip kan tahlili yaptırıp gerçekten ihtiyaç varsa kullanılmalı kafamıza göre içmemeliyiz
Çünkü vitamin takviyesi iştahımizi açıp kilo alımı sağlar dikkat edilmeli
Gece yatarken icilmeli
Vitamin tabi ki yararlı. Fakat, "kullanayım bir şey olmaz" düşüncesi çok saçmadır. Bilinçsiz vitamin kullanımının da zararları var. Vitamin takviyesi yapmak isteniyorsa, önce bir doktor'a görünmeli ve ona göre bu tarz haplar kullanılmalı.
Kullanıyorum supradyn quenzim 10 olanından.
Kullanmaya başladıktan sonra hayatım değişti diyebilirim. Kullanmadan önce b12 ye de başlamıştım. Belki psikolojiktir. 1 gün içiyorum 1 gün içmiyorum. Kendimi iyi hissediyorum, enerjim ve moralim daha yüksek, depresif hissetme durumu kalmadı.
Cevap
44Cevap
Eger eksiklik yoksa, pahali sidik olarak vücut zaten disari atiyor. Günümüzde B12ve D3 haric genelde eksiklik yok. Yani aldigin takviyeler sadece psikoljini sagligin icin iyi birsy yaptigina inandirir, teselli olursun ve dedigim gibi pahali cis yaparsin
Sadece mecburi olduğum için B12 iğnesi ve D vitamini damlası kullanıyorum. Onu harici sevmiyorum vitamin tableti..
Vitamin takviyeleri evet kullanıyorum ama bu şekilde multivitamin alıp kendimi kazıklatmıyorum. Her vitamini ayrı ayrı alıyorum. Pahalıya patlıyor lakin sağlık söz konusu iken maddiyatın hiç önemi kalmıyor.
Vitamin takviyesini kullanırken, neden vit. takviyesine ihtiyacınız olduğunu araştırın derim. Her halsizlik vit. eksikliğinden değildir. Tiroid inizi kontrol ettirin. Kanınızı analiz ettirin. Açlık diyabet değerlerine baktırın...
Kullandım çokda memnun kaldım, biraz paraya kıyıp iyisini almak lazım. Ben probiyotik 5b, ve solgar ve ürünlerini kullanıyorum, aşırı derecede yorgunluğumu aldı, düzene girdi enerjim.
Yediğimiz gıdalar gıda olmaktan çıkalı çok oldu. Hastalıklar sürekli kapımızı çalıyor eğer immün sistemimiz güçlüyse, bunca katkılı ve görüntüde yiyecek içecek gibi şeyleri mecburen yemek zorunda kalmamıza rağmen eli boş döner. Tersi olup yani evde bulunca bizi anamızı ağlatıyor. Ee biz de hâliyle doğala daha yakın gıda takviyeleri kullanıyoruz.
Gerekli vitaminleri sağlıklı yiyecekler alabiliriz.. bu tür takviyeler anlık yükseltir ve bırakıldığında kan değerlerinde ani düşme yapar.. dikkatlı olmak lazım..
her şeyin doğalı güzel.. 🌸
Bu tabletler geliştirildikleri ülkelerde asla reklam veremiyor ve asla reçetesiz satılmıyor.
Bizde ise ona yarar, buna yarar, o önemli bu önemli diye diye marketlerde bile satılıyor.
Düzenli olarak gıda takviyesi kullanıyorum. Özellikle kışın bağışıklık sisteminizi geliştirmek ve hastalıklardan korunmak için propolis öneririm.
Günaydın
Kan testlerimi düzenli olarak yaptırıyorum ve çok ihtiyaç olacak kadar eksik değerlerim yok ama tüm gıdalardan almaya gayret ederim.
Zaman zaman kullanıyorum ama düzenli kullanmak en güzeli. Ben sambucol kullanıyorum kara mücverli. Çok da memnunum
Multivitamin almakdansa Beslenmeme dikkat ederim takviye ye ihtiyaç duymuyorum. Zamanında meyve sebze daha doğru.
Kullanmıyorum. Doğal besinler tüketerek vitamin depoladigim için bunlara ek tablet türevi şeyler kullanmıyorum. Bunlardan sağladığımız vitamini meyve, sebze , et ve süt ürünleri tuketerekte elde edebiliriz.
Solgar vm 2000. Üzerine tanımam hergün bir tablet alıyorum.
Kullanmadim ama yazın kullanicam kesin sürekli ayakta iş halinde olduğum icin aşırı yorgun oluyorum
Hayır bunu ilaçlarla sağlamam besinlerle sağlarım✂️
Açıkçası doktor izin vermezse kullanmayı tercih etmiyorum.
Bir uzmana danısılmadan kan testi yapılmadan her vitamin işe yaramaz aksine zarar verebilir
Eline sağlık. Doktor E vitamini tavsiye etmişti aldım ama henüz kullanmadım.
kullandım fakat bir yararını görmedim para tuzağı gibi geliyor bana
Kullanmiyorum ne kadar zarari yok densede benim dusuncem bence var oyle seyden alacagima vitamin gidalari yerim icerim daha iyi
Eğer çok tempolu çalışmıyorsan enerji birikimi yapıp kalp krizine yol açıyormuş bu yüzden meyvelerden alıyorum vitamini
Ilactansa yiyeceklerden vitamin almam daha sağlıklı diye düşünüyorum
Hayır kullanmıyorum sebze meyve ve peynir çok tüketiyor ihtiyaç duymuyorum.
Hiç kullanmadım ve bir bilgimde yok sağlık açısından ne kadar yararlı olabilir ki? Kolay kolay ilaç kullanman ya da vitamin takviyesi..
Sebze ve meyvelerden goğal olarakalabilirsiniz mesela işyerine portakal elma götğp ara öğün yapabilirsiniz
Kullanmıyorum gereksiz asıl vitamin sebze de meyve de.
Kullanmıyorum. Bir ara kullanmayı düşündüm. Hatta soru sordum ama hiç tavsiye edilmedi, vazgeçtim 🌺
Yok böyle iyiyim pek faydası olacağını düşünmüyorum
Fiyatları hem çok pahallandı hem de aman aman bir etkisi olmuyor
Herbalife in kadın vitamini hariç 69 ürününş kullandım
Balık yağı kullanıyorum bir yararı vardur elbet 90 tl verdim di.
Doğalı zorken kolayına ulaşmak bu kadar kolay olmamalı vücudun dengesini bozar...
Doğal yollarla alma tercihimdir.
kullanmam gerekiyor bu aralar
Bir türlü bu tarz şeylere ısınamadım
D vitamini kullaniyorum
Kullanmıyorım hiç ihtiyacım olmadı
Doktor vermişti ama kullanmıyorum.
2 ay supradyn b12kullandım
Gerek yok para tuzağı
Hayır kullanmıyorum çok kilo aldırıyor diyorlar
hiç kullanmadım ama bende vitaminsizlik var
Bir ara kullanmıştım bir işe yaramıyor
Hayır, henüz kullanmıyorum..
Gunluk multi vitamin kullaniyorum
Kullanmayı düşünüyorum 🤔
Bazen gerekiyor ama hiç kullanmadım
Kullanmayı düşünmüyorum...
Hayır herşey doğada mevcut zaten
Hayır. Karazire yağı içiyorum her gün. En iyisi o
Aldım ama kullanmadan çöpe attım sevmedim.
Bir ara kullandım sadece
Belki kullanırım ya bir ihtimalle
özellikle ramazanda iş görüyorlar😂
doğal meyvelerden almayı yeğliyorum
evet
Supradyn focus en iyisi
Pharmaton kullandım kalp krizi yaptı aman dikkat
Hayır
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Merhaba,
Ben, Dünyadaki “Tek Tam Gıda” olarak tanımlanan, doğal bir arı ürünü olan polen ürününden tüketiyorum ve herkesin beslenmesine dahil etmesini tavsiye ediyorum. Çünkü polen, bir canlının yaşaması için tüm besin öğelerini içerir. Polenin bileşiminde doğal olarak; lif, fenolik ve flavonoid bileşenler, B1, B2, B3, B5, B6, E, C, D, E ve K vitaminleri, potasyum, kalsiyum, magnezyum, çinko, selenyum, demir, bakır, manganez ve fosfor gibi mineraller yer alır. Ek olarak, yaklaşık %30 oranında protein içeriğine de sahiptir. Bağışıklık sistemini güçlendirir. Vitamin ve mineral desteğidir. İştah düzenleyici etki gösterir. Büyüme ve gelişmeyi destekler. Mide ve bağırsak sağlığını destekler.
Yetişkinlerin günde 2-4 tatlı kaşığı, çocukların ise günde 1-2 tatlı kaşığı polen tüketmesi önerilir. Doğrudan kullanılabilir. Ilık veya soğuk yiyecek ve içeceklere de ilave edilerek tüketebilir.
Sağlıklı günler dilerim.
Sevgiler.