Kızlar watsons ve gratiste satılan kapsül şeklindeki nemlendirici vitaminlerden kullanan var mı aranızda?

yüzüne kullananlar hiç yan etki filan yaşadı mı? ne biliyim tüylenme veya alerjik reaksiyon gibi şeyler.. malum yaz geldi. nemlendiriciler sıcaktan insanın suratından akıyor.. böyle dönemlerde genelde soğuk jel şeklinde nemlendiriciler kullanıyorum fakat akşam sürüyorum genelde. gündüz bu kapsüllerden kullanabilir miyim acaba bir fikirlerinizi alsam fena olmaz.
Kızlar watsons ve gratiste satılan kapsül şeklindeki nemlendirici vitaminlerden kullanan var mı aranızda?
Cevapla