Menisküs yırtığı olan biri kaç hafta sonra tekrar futbol oynar?

2 hafta önce maçta dizime darbe aldım. Tedavinin ardından maça devam etmeye çalıştım ama maç esnasında ayağımı yere sert basınca dizim kendi kendine boşaldı ve düştüm. Maçtan çıktım sonra hastaneye gittim. Tabi acilde düzgün bakılmıyor sonramı gün de ortepediye gittim. Dizimde iç tarafta şişlik oluştu biraz. İlk zamanlar tam büküp açamadım. Kasıldı. Doktor çaprazlarda sıkıntı yok muhtemelen menisküs de küçük bir yırtık ya da zorlama benzeri bişey olabilir dedi. Ayağımda açınca kırtlama oluyordu. 2 gündür o da yok. Bandajdayken hele hiç sıkıntı yok. Yoğun buz tedavisi yaptım zaten. Size sorum kendimi iyi hissediyorum bu haftaki maça dizlikle çıksam sorun olur mu acaba. Çok ikili mücadeleye girmem zaten boş oynayan biriyim. Ama koşarken ya da anı harekette yine dizim boşa düşer mi? Yaşayan var mı daha önce. Bu maçı kaçırmak istemiyorum çünkü. Şu an hafif tempo koşularda falan sıkıntı yok. Ama maç farklı oluyor anı hareketlerde sıkıntı olur mu?
Menisküs yırtığı olan biri kaç hafta sonra tekrar futbol oynar?
Cevapla