+1 yılYenilen her besin sindirilirken oluşan patlamada kalori açığa çıkartır. Vücut enerji için yapılan eylemlerde önce bu besinlerden sağladığı enerjiyi ( kaloriyi ) kullanır. Eğer bu kaynak biterse depodan başka enerji kaynağı kullanır bu da yağlarımızdır. Mesela siz günde 750 kalori aldınız ve her gün 1000 kalori yakacak şekilde spor yapıyorsunuz. Vücudunuz bu yediğiniz kalorileri yakar ve ardından deposundan 250 kalori daha yakar yani yağlarınızdan ki bu da yağ yakmaktır. Bu yüzden cardio programını ağırlık programından sonra yaptırırlar yağ yakımı için. Kilo vermek için sadece yememek yeterli değildir. Düzenli bir cardio programı ve diyet programıyla istediğiniz kiloya ulaşabilirsiniz. Akşam da istediğiniz zaman yersiniz sıkıntı olmaz :)
22 Yorumla- +1 yıl
Teşekkürler mösyö katkılarından dolayı 😇
- +1 yıl
Rica ederim
En İyi Cevaplar
+1 yılAkşam altı çok erken olur ama imkanı olan yesin tek dezavantakı mide sindirimi 4 saat civarında tamamlar saat onda tekrar acıkma ihtimali var. Birde bu kişi geç yatan biri ise kesinlikle acıkır. Kişinin yatma vaktinden saatinden en az 4 saat önce yemek yeme işi bitirilmelidir kısaca.
12 Yorumla- +1 yıl
Teşekkürler bilgi için 😇
- +1 yıl
Rica ederim. Katkım olduysa ne mutlu.
Gizli Üye(30-35)+1 yılGenellikle yemekler akşam 6 dan sonra yeniyordur zaten çünkü çalışan insanlar zaten özel sektör için genelde en erken iş çıkış saati 6 oluyor , eve gidişler en erken 7 oluyordur , yemek hazır hemen ısıtalım yiyelim desen en erken 7 buçuk yani her türlü 6 yı geçer 😂
12 Yorumla- +1 yıl
Sizin için 8 olsun hadi 😇😂
Cevap sahibi+1 yılPeki olsun bakalım 🤗
+1 yılÖlecek olursam o saatten sonra yoğurt yerim sadece
11 Yorumla- +1 yıl
İşte duymak istediğim 😇
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
58Cevap
Akşam 6 değil 7'den sonra yemek yememeniz iyi bir şeydir. Kesinlikle kilo aldıracak diye bir şey yok, 20 tane içli köfteyi sabah gömerseniz de kilo alırsınız mesela.
7'den sonra yemek yemek vücudu yorar, kilodan önce vücudunuzu düşünün, ihtiyacınız olacak.22 Yorumla- +1 yıl
Teşekkürler faydalı bilgiler için 😇
Canan Karatay saat 8 den sonra yemeyin diyor. Bence uyku düzeni ile alakalı yani değişken uykudan 3-4 saat kadar önce yemeği kesip kan şekerini dengeli seviyeye çekip sonra uyumak bence daha sağlıklı duruyor 🙃🎩
14 Yorumla- +1 yıl
Sence öyle 😇😂
- +1 yıl
Doğru evet 😇
+1 yılKaçta uyuyorsak en az 3.5 saat önceden yemek yemeyi kesmeliyiz. Akşam 6 olayı sabah 5 te uyanan insan için geçerli. Bazısı var gece 12 de uyur bazısı gece 3 te ve uyurken gereken kalori ile ayaktayken gereken farklıdır. Eğer sabah 5 te uyanır akşam 9.30 da uyursan o zaman akşam 6 dan sonra hiç bir şey yememen lazım.
10 YorumlaFarketmez, ne zaman yersen ye, önemli olan aldigin ve yaktigin günlük kalori miktari.
Aksam saat 18 den sonra yersen alirsin gercekler alakasi olmayan bir tez14 Yorumla- +1 yıl
Diyosun 😇😂
- +1 yıl
Yatarak o kalorileri yakarsın merak etme sen
Akşam 8'den sonra metabolizmanın hızı yavaşlar çünkü insanlar genellikle o saatten sonra aktif olarak hareket etmez. Yakım hızı azaldığı için eritilmeyen besinler yağ olarak depolanır. Yemeyiniz.
12 Yorumla- +1 yıl
Teşekkürler bilgi için mösyö 😇
Gün içinde yemedigimi akşam yiyorum meyze kuruyemiş abur cubur derken boyumu aşıyor
Gün içinde yedigime dikkat etsem bile bu gece yemek göbek yapıyor hemen12 Yorumla- +1 yıl
Mutluluklar sen ve göbişine 😇😂
+1 yılKiloyu kontrol altinda tutmak istiyorsak yenmemeli ama calisanlari dusununce gec saatte cikip yol cekip eve gelmek 6 yi gecebiliyor herkesin bedeni farkli bence 8 den sonra yenmemeli
12 Yorumla- +1 yıl
Galiba haklısın ama yenecek yemeğede dikkat edilmeli 😇
- +1 yıl
Kesinlikle ozellikle de porsiyona 😊
+1 yılGece hiç üşenmeden yemek yapmışlığım bile var.. Acıktıysam yerimNe de olsa kilo yapmıyor bende.😊Ama sen bize uyma.
12 Yorumla- +1 yıl
Uymuyorum merak etme bende kilo yapıyo çünkü 😇😂
- +1 yıl
O zaman erken yat yoksa acıkırsın.😊
+1 yılAkşam 9 da en son türk kahvesi içerim sade yanındada minnoş bir lokum olmassa olmazımdır :D duruma göre
11 Yorumla- +1 yıl
Afiyet olsun sağlık versin 😇
+1 yılBen oglen 12 aksam5 11 gece olmak uzere 3 ogun yemek yerim kilo almam göbeğim yok bunuda birçok etkene borçluyum ama yazmam buralara gerek yok
12 Yorumla- +1 yıl
İyi peki bakalım afiyet olsun yarasın 😇😂
- +1 yıl
Teskur ederunn sekerunnn
Hatunlar bizden daha çok yiyor la,Çoğunun ev halini biliyorum ağızı boş kalmıyor.
21 Yorumla- +1 yıl
Hahaha 😂
Yerim ama sabaha doğru uyudugumdan sorun olmuyor, son zamanlarda kilo aldirmadigini söyleyen bir sürü yabancı makale de var, aksini söyleyen de çok muallakta bir konu şu an.
14 Yorumla- +1 yıl
Haha 🙃 sen yinede dikkat et benden söylemesi 😇
- +1 yıl
İşte bunu duymak güzel 👏
+1 yılYiyeceğin yemeğin son saati 7 olsun. Eğer günün normal öğünlerinde de yemezsen verebilirsin, kilo verilir. Saatin yemek veya kilo almak ile bir alakası yoktur. Tamamen fizyolojik ve hormonal düzenin işinin kolaylaşması veya zorlaşmasıdır.
10 YorumlaSağlık konusunda 577 cevap paylaştı. Akşam altı çok erken değil mi ya ben o saatten sonra 2 kere daha acıkırım😅
12 Yorumla- +1 yıl
Hahaha senin için 8 olsun 😇😂
+1 yılMetobolizmam hızlı olduğu için yemek zorundayım. Yesem de kilo almıyorum.
13 Yorumla- +1 yıl
Aradığım özellik 😇😂
- +1 yıl
Profil fotoğrafına baktığımda kilo ile alakalı pek de sorunun yok gibi bence o özelliğe sahipsin 😄
- +1 yıl
Kendime dikkat ettiğim için öyle teşekkürler 😇
Günde sadece bir kere yemek yerim. Akşamları genelde spordan sonra meyve atıştırırım.
12 Yorumla- +1 yıl
Buda çok iyi değil ama 😇
Çay , acı kahve , meyve ola bilir , çok yağlı yemekler yemem
11 Yorumla- +1 yıl
Afiyetler olsun o zaman 😇
+1 yılAkşam 6'da veya gece 3'de de yesem hiç fark etmiyor kilo almıyorum kolay kolay.
11 Yorumla- +1 yıl
Aranan özellik 😇😂
+1 yılBen yiyipte kilo almayanlardanım 🤣🤣istediğim zaman tıkınıyorum
12 Yorumla- +1 yıl
Oda güzel 😂
- +1 yıl
E yaaaniii🤣
Kilo vermedim ama en azindan ayni kiloda kaldim 6 dan sonra yemeyerek ve sporsuz.
31 Yorumla- +1 yıl
Gayet iyi 😇
Sağlık konusunda 687 cevap paylaştı. Gece gündüz yemek yerim, saatle işim olmaz, acıkmam yeterli..
11 Yorumla- +1 yıl
Afiyet olsun 😇
+1 yılSaat 9 dan sonra yemeyin der sayın Aidin Salih. Çünkü sindirim sistemi çalışmaz.
11 Yorumla- +1 yıl
Doğru der 😇
Sağlık konusunda 3,2b cevap paylaştı. Yeni kalktım sofradan
Daha çerezi meyvesi var 🤭🤭12 Yorumla- +1 yıl
Oooo sayamam diyosun yani 😇😂
7-8 arasi aksam yemeği gece 2-3 arası atıştırmalık kahvaltı.. Kilo almak için uğraşıyorum ama olmuyo 😏
12 Yorumla- +1 yıl
Sağlık olsun 😇😂
+1 yılBizi en çok yemek yeme konusunda cezbeden saatler nedense akşam altıdan sonra.
Eğer canım istiyorsa yiyorum saati pek önemsediğim söylenemez.20 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılBana saat fark etmez. O saatte canım ne istemişse onu yerim. Dürüm ciğer istemişse allem kallem ederim ciğerime kavuşurum😂
12 Yorumla- +1 yıl
Hahah afiyet olsun 😇😂
Cevap sahibi+1 yılTeşekkür ederim. Buradan karşı tarafa direkt gönderme olsaydı sanada gönderiridim😂
+1 yılYa haraketliysen sorun olmazAma akşam genelde evde oturuşur falan ya o nedenle yemeyin diyorlar
11 Yorumla- +1 yıl
Doğru bilgiyi severim 😇
- Sağlık konusunda 1b cevap paylaştı.
+1 yıl6 da işten çıkıp 7 de evde olan biri olarak yemek yememek nasıl olur? 🙄
12 Yorumla- +1 yıl
Bilemem sen düşün 😇😂
- +1 yıl
bir düşüneyim 😉
https://images.app.goo.gl/M53zFnaZ4yEAnubdA
- Sağlık konusunda 847 cevap paylaştı.
+1 yılYani zayıflatmada etkili olur ama normal zamanlarda aburcubur tatlı şekerli hamur türü şeylerde yememen gerekli
12 Yorumla- +1 yıl
Doğru evet 😇
- +1 yıl
👍🏻
+1 yılKıyamet kopsa yerim ben açken ben, ben değilim jsjsjsj
11 Yorumla- +1 yıl
Tamam ye afiyet olsun 😇😂
+1 yılReflüm var benim istesemde geç saatte yemek yiyemem yersem gece rahatsız oluyorum 😕
12 Yorumla- +1 yıl
Geçmiş olsun 😇
- +1 yıl
Teşekkür ederim 😊 🙏🏻
+1 yılKilo alırsın tabi. Ama bildigin kilolardan değil , göbek çıkıyor bel çevresi yağ bağlıyor. Ben yaşadığım için biliyorum.2 ay geçti hala tam gitmedi bu yağlarım.
10 Yorumla6 da ben yeni başlıyorum sjdha ama diyet yapanlar için bence hafif şeyler yenilebilir.
11 Yorumla- +1 yıl
Dikkat etmekte fayda var 😇😂
+1 yılBen yememeye özen gösteriyorum. En azından uyumadan 3 saat öncesine kadar yemeyi bırakıyorum.
10 YorumlaTamam da bu yiyecekler akşam 6 olduğunu nerden biliyor
10 Yorumla
+1 yılBen yerim gece bile kalkıp yiyorum zayıfım zaten sıkıntı olmuyor
10 Yorumla
+1 yılPonçik midem sürekli yemek yemek istese de geceleri yemek yemeyi büyük ölçüde azalttım. 😂
10 YorumlaYemek benim için çok önemli bir detay bidaha mı gelicek dünyaya ye gitsin ohh
10 Yorumla
+1 yılGece dolaptan birşeyler araklayan biri olarak yenmesi yönündeyim zevkli oluyor 😂
11 Yorumla- +1 yıl
Oda güzel 😇😂
+1 yılaman yiyin gitsin..
yesek de yedi diyecekler yemesekte..10 Yorumla
+1 yılYemek yemek için sınırlı saatlerin olmasi ne kadar kötü bişi be bence yenilir
10 Yorumla- Sağlık konusunda 537 cevap paylaştı.
+1 yılakşam 8 den sonra yemeyin derler :D
yenmemeli çok..10 Yorumla
+1 yılBen yiyorum çünkü kilo sorunum yok.
11 Yorumla- +1 yıl
Ne kadar güzel ama sağlıksız 😇
- Sağlık konusunda 562 cevap paylaştı.
+1 yılBen gece 10 kadar yiyorum bişey olmuyor 😄😄
12 Yorumla- +1 yıl
Sana öyle geliyo işte 😇😂
- +1 yıl
Yoo gelmiyor. Kilomu biliyorum😄😄Ben kilo almak için özel çaba harcayanlardanım🤣🤣
+1 yılSen ye bişi olmaz sana 😁
12 Yorumla- +1 yıl
Öyle olmaz 😇😂
- +1 yıl
Olur sen bir yolunu bulunursun sağlıkçı hanım 😁
- Sağlık konusunda 516 cevap paylaştı.
+1 yılşu an yemek yiyorum çünkü gece calisaniyim
13 Yorumla- +1 yıl
Afiyet olsun kolay gelsin 😇
- +1 yıl
Dankhe şöyle.( saolun teşekkürler) - +1 yıl
Klavye delirdi 😅 sorry
+1 yılTıbben mümkünse sorun yok bence, mümkünmüdür
12 Yorumla- +1 yıl
Soruyu soran benim 😇😂
- +1 yıl
Tıbben mümkün mü diye sordum ben
+1 yılYe gitsin ya. Yesen de ölecen yemesen de ölecen
11 Yorumla- +1 yıl
Hahaha güzel mantık 😂
Sağlık konusunda 1,3b cevap paylaştı. Kilo vermek istiyorsan yeme.
12 Yorumla- +1 yıl
Kilo verdirir yani 🙄
Ben acıkınca yerim abi saate bakmam
11 Yorumla- +1 yıl
Afiyet olsun 😇
Yememek daha sağlıklı 😊
11 Yorumla- +1 yıl
Destekliyorum 😇
Bence 8 den itibaren yemezsek daha iyi
11 Yorumla- +1 yıl
Oda olabilir 😇
Asıl akşam yenir yemekk
11 Yorumla- +1 yıl
Öyle diyorsan 😇
Ben gece yerim çok da kilo aldığım yok
11 Yorumla- +1 yıl
Ne kadar güzel işte 😇😂
Yemek yemenin saati yok bana göre 😄
12 Yorumla- +1 yıl
Dikkat etmek önemli 😇
+1 yılİstediğim saatte yiyebilirim..
11 Yorumla- +1 yıl
Afiyet olsun 😇😂
Yememeliyiz ama siz yeyin
11 Yorumla- +1 yıl
Hahaha 😇😂
Sağlık konusunda 4,6b cevap paylaştı. Çalıştığımız için yemeliyiz
12 Yorumla- +1 yıl
Sonra göbüşler oluşsun tabi 😇😂
Gizli Üye(25-29)+1 yılBen yiyom ya ama kesmem lazım bunu da biliyom
12 Yorumla- +1 yıl
Sonuna kadar destekliyorum 😇
Cevap sahibi+1 yılTeşekkür ederim senin gibi bir fenomenden cevap almak beni iyi hissettirdi 😊
+1 yılDeli misinn uyuyana kadar bom bom 😀
12 Yorumla- +1 yıl
Ölümüne diyorsun 😂
- +1 yıl
Ayneeen
- Devamını Gör (44)
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer 
En İyi Cevaplar