Bütün kadınların ortak sorunudur. Her ne kadar rahat görünselerde, sandaletler rahatsız edici olabiliyor.
Gerçi ben topuklu ya da spor ayakkabı tercih ediyorum.Düz taban ayakkabılar, sağlık açısından sorun yaratabiliyor. Eklem ağrıları gibi. Peki nelere dikkat edilmesi gerekiyor?

Bakımlı Ayaklar
Kızlar açık ayakkabı tercih ediyorsanız, ayak bakımlarınızı yaptırmalısınız. Hem sağlık açısından hemde güzel görünüm sağlamak için. Bakımsız ayaklarınız varsa, sandalet giymenizin bir anlamı yok. :)

Jel Tabanlıkları
Bunlar ayaklarınızın terleyip kaymasını önlüyor. :) Bilirsiniz ki yazın, ayaklarda terleme fazla olur. :( Ne kadar sinir bozucu bir durum demi? Ben bu yüzden giymek istemiyorum birazda. :(
Jel Bantlar
Bu bantlar, ayakkabının vurmasını önlüyor. Sağlık açısından gerekli bence. Acı çekmeyin boştan yere kızlar. :)
Buda benim kendime uyguladım bir formül. Düz taban gidiydikten sonra, ayak tabanlarımda ağrı oluyor. Bunu önlemek için, tuzlu suda bekletiyorum. Yumuşacık oluyor ve ağrısı diniyor. :) Sizede tavsiye ederim. :)
##minnnak
Aşk İlişkileri
Kadın Emeği
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
YKS2026
Diğer
En İyi Cevaplar