Sandalet Giyerken Sağlık Açısından Dikkat Etmemiz Gereken 3 Şey

Bütün kadınların ortak sorunudur. Her ne kadar rahat görünselerde, sandaletler rahatsız edici olabiliyor.



Gerçi ben topuklu ya da spor ayakkabı tercih ediyorum.Düz taban ayakkabılar, sağlık açısından sorun yaratabiliyor. Eklem ağrıları gibi. Peki nelere dikkat edilmesi gerekiyor?


Sandalet Giyerken Sağlık Açısından Dikkat Etmemiz Gereken 3 Şey

Bakımlı Ayaklar


Kızlar açık ayakkabı tercih ediyorsanız, ayak bakımlarınızı yaptırmalısınız. Hem sağlık açısından hemde güzel görünüm sağlamak için. Bakımsız ayaklarınız varsa, sandalet giymenizin bir anlamı yok. :)


Sandalet Giyerken Sağlık Açısından Dikkat Etmemiz Gereken 3 Şey

Jel Tabanlıkları


Bunlar ayaklarınızın terleyip kaymasını önlüyor. :) Bilirsiniz ki yazın, ayaklarda terleme fazla olur. :( Ne kadar sinir bozucu bir durum demi? Ben bu yüzden giymek istemiyorum birazda. :(

Sandalet Giyerken Sağlık Açısından Dikkat Etmemiz Gereken 3 Şey


Jel Bantlar


Bu bantlar, ayakkabının vurmasını önlüyor. Sağlık açısından gerekli bence. Acı çekmeyin boştan yere kızlar. :)



Buda benim kendime uyguladım bir formül. Düz taban gidiydikten sonra, ayak tabanlarımda ağrı oluyor. Bunu önlemek için, tuzlu suda bekletiyorum. Yumuşacık oluyor ve ağrısı diniyor. :) Sizede tavsiye ederim. :)


##minnnak


Sandalet Giyerken Sağlık Açısından Dikkat Etmemiz Gereken 3 Şey
Cevapla