Selamlar arkadaşlar.👯 Pandemi zamanı malum hemen hemen herkesin fazlalığı var şu an. Buna bende dahil olabilirim fakat diyet yapıyorum.🙈

Evde otur otur kilo aldık. Doğru diye düşündüğümüz fakat aslında yanlış olan ve sağlıksız bir şekilde zayıflamamızı sağlayan şeyler nelermiş bakalım.👀
"Şok diyetlerle daha hızlı ve kolay zayıflayabilirim."

Teknoloji çağında yaşıyoruz ve ister istemez çoğu şeyi internetten araştırıyoruz. Zayıflamak adı altında bir sürü ve hergün yenisi çıkan şok diyetlerle karşılaşıyoruz. Eminim hepiniz illa denk gelmişsinizdir. Daha hızlı bir kilo verildiği doğru fakat unutmayın ki giden çoğunlukla yağdan ziyade kas oluyor. Bu yüzden diyeti bıraktığınız anda eski kilonuzu almaya başlarsanız şaşırmayın.
"5 günde 5 kilo vermem gerekiyor, bu mümkün mü?"

Sitede dolaşırken bu tarz sorulara çok denk geliyorum ve açıklık getirmek istedim.
Tecrübelerime dayanarak söylüyorum ki kısa sürede hızlı kilo vermek doğru değil ve çok sağlıksız. O yüzden yavaş yavaş dengeli ve düzenli beslenerek kilo vermek bana kalırsa en doğrusu.👯
"Karbonhidrat içeren tüm besinleri hayatımdan çıkarmalıyım."

Vücudun herşeye ihtiyacı olduğunu unutmayalım. Buna karbonhidrat da dahil. Burada önemli olan karbonhidrat adı altında hangi besinleri hangi dozda tüketmemiz gerektiği. Tamamen ekmeği kesmenize gerek yok mesela veyahut makarnayı hayatınızdan çıkarmaya gerek yok. Önemli olan yediklerinizin dozudur, unutmayın.🍓
"Yemeklerde hiç yağ kullanmamalıyım, zeytinyağı da dahil."

Yağı azaltmak doğru fakat tamamen çıkarmak yanlış. Özellikle zeytinyağının vücuda faydaları say say bitmez. Adeta bir nimet. Burada yine önemli olan nokta aşırıya kaçmamak gerektiği. Mesela yemeklerde hayvansal yağlar yerine bitkisel yağları tercih edin ve bunu yaparken dozunu iyi ayarlayın.
"Light ürünlere öncelik vermeliyim."

Light ürünlerinin işlenmiş olduğunu ve katkı maddesi içerdiğini unutmayalım. Diyet yaparken light ürünlerinin tüketilmemesi gerektiğini düşünüyorum. İnsanlar kalorisi yok diye düşünüyor fakat kalorisi var sadece daha azaltılmış oluyor.
"Bitki çayları içmek beni zayıflatır."

Sadece bitki çayı tüketmek insanı zayıflatmaz. Kilo vermek isteyen insanın yediklerine dikkat etmesi gerekiyor, sadece bir bitki çayı ile bu pek mümkün değil.
Bitki çayları ek takviye olarak düşünülmelidir. Bazı bitki çaylarının metabolizma arttırıcı etkisi olduğu düşünülürse diyetin yanında tercih edilebilir.🐥
Kendinize cici bakın, öpüldünüz.💞🎉🎊👯
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar