Geçen gene boş boş otururken şey aklıma geldi. Biz mesela en son aldığımız kiloları mı veriyoruz zayıflayınca? Yani mesela ben 2014 Kasım'ında yediğim patatesten kazandığım kalorileri hala saklıyor olabilir miyim? Sondan mı veriyoruz yoksa en eskiden mi? Annemin emzirdiğinden aldığım löp löp etler hala duruyor mudur mesela? Zayıflasam ama çok zayıflasam, ilk bebeklik yağlarıma dokunabilir miyim?

Kafam çok karışık. Kilo alıp vermekten, vermek zorunda gibi olmaktan ama gözümün içine bakan kokoreççiden dolayı kafam hep ikilemli. Dünyayı kurtarmak için proje üretsem daha kısa sürer, eminim. O nedenle yazın verilenlerle kışın alınan kiloları birbirine küstürmek üzere yazmaya başladım.
Kışın yağlanmak, organik yaşam zincirinin DNA'larımıza baskısıdır!

Yahu ben de istemez miyim kışa 38 beden girmeyi? Bu 38 her yola geliyor. Ne zayıfsın ne tombul. Böyle hafiften keşke olmasa dediğin katlar var ama tam da katlaşmamış. İyi yani, 38 beden gayet güzel ama genler ne diyor? Kışa giriyorsun hadi koçum yağlan diyor. Bütün kış üşümek mi istiyorsun, delirme diyor. Kutup ayısı bile 6 ay nasıl sağ kalıyor? Kışa depoladığı yağlarla diyor. Bi' sen mi akıllısın bu dünyada diyor mesela, kulağımın içinde o çınlamayı hissediyorum. Dolayısıyla suçsuz şekilde kışın kilo alıyorum, yoksa almam yani, bence siz de almazsınız.
Hep DNA'nın bozuk gen aktarımı bunlar.
Çözemedik şu lanet DNA sarmalını. Guanin'in karşısına timin falan derken saçma sapan bilgilerle doldurdular zihnimizi. Belki Guanin'in karşısına başka biri geliyordur ama sizce umurumda mı? Demek istediğimi anladınız bence. Gerçi çok da kızmıyorum, çözebilen bir kişi oldu ona da Nobel ödülü verdiler. Bizden de çıkar yani, iyi okumuş adamlar bizden de çıkar dünya duysun bunu! Tamam eğitim sıralamasında sonlarda yer alıyoruz ama bu çocukların aptal olmasından değil, çocuklar gök kuşağı gibi. Onları göremeyen renk körü öğretmenlerden dolayı bunlar. Neyse biz konumuza dönelim...
Üç santim kumaş için kadınları üzen tekstil vicdansızlığı

Mesela bir ürün alacaksın şey diyorlar, kalıbı küçük. E neden? Bunun bir standartı yok mu güzide memleketimizde? Hayır yok, n'apcan? Her şey üretenin kalıbına göre. Mezuresi bozuksa misal ya da kadınların sinirini bozmaktan keyif alan bir adinin elindeyse kalıp, o kıyafetin yeni adı şey olur; kalıbı dar. Avrupa böyle mi? Tabii ki değil. Adamların bir kalıbı var, ailecek aynı kazağın içinde yaşaman için tasarlıyorlar. Ama avrupa insanı da bize göre iri, biz biraz pigme sorundan geliyoruz bence. Gittikçe yere yaklaşıyor popolar. 170 cm olanlar kendini uzun falan sanıyor ama konumuz o da değil.
Yaz ayına fit girme çabasının arkasındaki sır ne?

Şimdi daha havalar soğuk, anadolunun belli yerlerinde boyum kadar kar varmış ki boyum da uzundur. Yani 170'ler uzunsa, bence ben de uzunum. Mart bir girsin bak nasıl her yerden squat videoları fırlayacak.
Haydi hanımlar, kasları sıkıp nefes alıyoruz!
Kötü olduğunu iddia etmiyorum tabi ama her bahar kilo vereceğim diye gerilen kadınların bunu da düşünmesini istiyorum. Sizce, o verdiğiniz kilo en son aldığınız mı yoksa değil mi?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar