Çünkü hasta olursanız, güneş tepeye çıkıp sizi kavururken soğuk su içip serinleyemezsiniz!

Kilo aldığınız zaman, açık kıyafetlerinize "Çok saçma ulan çok saçma, yanımdasın ama giyemiyorum çok saçma." diyerek isyan edersiniz!

Terli terli soğuk su içtikten sonra, hastalığın getirdiği bunalıma 40°C hava sıcaklığı eklenince daha bir çekilmez olur!

Yazın iyileşmek çok zordur, evin içinde bile şortlarla yalın ayak dolaşamaz olur iyice can sıkıcı bir hale gelirsiniz!

Millet dondurma yiyip frozen içerken, siz nane limon içip kafa bulursunuz!

Arkadaşlarınız sizi plajlara, kulüplere çağırır ama gidemezsiniz, tatiliniz ziyan olur!

Kışın hasta olmak daha güzeldir, dışarıda kar yağarken içeride durmak kolay fakat yazın denize atlamak varken battaniyeye atlamak çok zordur!

Halsiz ve güçsüz olmanız, gün geçtikçe sizi agresif bir birey yapar, sinir katsayınız artınca da size 40°C sıcaklık 60°C gibi gelir!

Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar