Ben saçlarım için sirkeli su yapıyorum duştan sonra bir tas
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(30-35)
+1 yıl
Kıvırcık bonus saçlarım var yeşil renkli olan saç kreminden kullanıyorum kokusu hoşuma gidiyo saçımı da yumuşatıyor aslında ama tam istediğim gibi şekillenmiyor saçlarım önleri iyi bukleli oluyo ama yanları hele de arkası aynı derecede kıvırcık olmuyo. Başka hangi kremler kullanabilirim kıvırcık saçlar için
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
337Cevap
Elidor bakım kremi
Saçlarımın canlılığını yeniden kazandırdı
güzel koksa yeterli bence😃
Bir saç kremi kesinlikle yumuşatmalı ama ağırlık yapmamalı. Çabuk yağlandırmamalı
😉👍
Yağlandırmamalı
Ağırlaştırmamalı
Ağır kokmamalı
Organik içerikte olmalı
Kolay durulanmalı
bence bütün saç kremleri ve şampuanları aynı... marka seçmiyorum... hangisi elime gelirse onu kullanıyorum.
Önce kepeğe karşı etkili olmalı, saçı yumuşatmalı, içinde sağlıga zararlı kimyasallar bulunmamalı, güzel kokmalı.
Yıpranmış saçlarımın onarımında yardımcı olan Elidor serisi çok memnunum
Kesinlikle.😍
Badem yağı ve keratin içeren özel formülüyle yıpranmış saçlarını ağırlaştırmadan anında onarır
Tüm gün boyunca saçımın sağlıklı ve güçlü görünmesini sağlamalı 🌟
Elidor avokadolu sac kremi ve hindistan cevizli mukemmel
hayvanlar üzerinde deney yapmayan, cani ve gaddar bir markanın ürünü olmamalı!!
Saçlarımı parlak, güçlü ve yumuşacık yapması yeterli
Alerji yapmamalı, elektriklenmeyi önlemeli, saçı yağlandırmamalı ve beslemeli
Başta hesaplı olmalı. Nemlendiriciden kalıcı kokuya kadar hepsi olmalı.
Uzun süredir elidor sağlıklı uzayan saçlar serisi kullanıyorum
Yumuşak saç, parlak görünmesini, kabarmamasını sağlamalı,
Kreme okadar beklenti ve umut baglamam
Hepimiz yaslanicaz
Sellam,
Saçlarım çabuk yağlanmasın saçlarımı dökmesin yeter :d
Saçlarımı yumuş yumuş yapmalı ve güzel kokmalı parlatmali
Kolay taranabilir olsun, kepek tutturmasın saçlarımı yumuşatsın yeter
Elidor Hindistan cevizli favorim hem kokusu hem dokusu muhteşem 🥰
ben by elvinb levinler kullanmıştım çok beğenmiştim
Elektriklenmeyi ve kabarmayı azaltmalı ayrıca yumuşaklık vermeli.🥺
Yağlı hisssi vermemeli ya da yapış ypış nefret ediyorummm
Daha önce kullanmıştım. Sonra hep aynı şampuan olmasın diye değiştirdim
Saç dökülmesini yağlanmasını ve canlı kalmasını sağlasın
Güçlü ve parlak olmalı.. Aynı zamanda saçlarımı da yumuşatmalı..
Yıllardır pembe olanını kullanıyorum.çokta memnunum
Alacak olursam saç dökülmelerine karşı olan tabii ki 💖
elidordan çok memnunum yıllardır vazgeçemediğim tek şampuan
Bir baktım kreminin hem saçlarımı onarmasını hem de parlaklık vermesini isterim 🙆🏻♀️
Guzel koksun ve yumuşacik yapsin yeterli benim icin🌸
Güzel koksun yeter bence. Yumuşatın bi de kırıkları oynarsın valla başla bi şey lazım değil
Uzatmalı hacim vermeli veee saçımı çoook güzel nemlendirmeliiii 🌞
Benim için en önemlisi yaz güneşi altında saçlarımı ışıl ışıl parlatması😄
İhtiyacim yok bakım kremine aslında 🤪🤪😂😂😂😂 ama esmer parlaklık kullanmıştım herhalde
Kabarık ve kuru saçlarımı yatıştırmali ve nemli tutmalı
Kurutmamali elinin altında yağ gibi almalı güneş ışınlarına maruz kaldiginda kendini korumali
Güzel bir parlaklık katmalı ve kokusu güzel olmalı kesinlikle..
Kıvırcık saçlı biri olarak benim için önemli olan nem vermesi ve elektriklenmeyi önlemesi
Parlaklık, canlılık, dökülmeyi azaltmalı, kabarikligi önlenmeli
Güçlü nemlendirici etkisi olmalı ama yağlılık hissi vermemeli.
Boyayı tutsun yeterli bir de onarıcı iyi oluyor nemlendirici falan
Ben 1 minutes kullanıyorum kahverengi kutu olanından gayet memnunum
Sağlıklı uzayan saçları tavsiye ederim çok güzel ve rahatlatıcı
Ferahlatıcı ve aynı zamandada Nemlendiricili olmalı
Ferahlık olmalı şöyle bir ucundan tutunca yumuşak olucak dolgun olacak
Hmm kızlara yaz boyunca bi krem yetmezki onlar zaten hergün yeni yeni krem sürüyorlar😀
3 numara saçla geziyorum 3 yıldır ne krem derdi var ne düzeltme derdi var oh be dünya varmış.
Saçların dalgalı görünmesini ve güzel kokmasını sağlamalı
Süper olur, yaz geliyor kızlar yine kremlenmek için beni arar
Rastgele Şampuan alan biri olarak yorum yapamıyorum :D
Kolay kullanılan ucuz kaliteli etkili yumuşak kendini fazla hissettirmeyen
Saçıma kolay şekil vermemi sağlamalı, yağlanmamalı ve kepek oluşmamalı, saç dökülmesine karşı olmalı
Güzel koksun kafi, neticede alt üstü saç kremi... :D
Ben saçlarım için sirkeli su yapıyorum duştan sonra bir tas
Kıvırcık bonus saçlarım var yeşil renkli olan saç kreminden kullanıyorum kokusu hoşuma gidiyo saçımı da yumuşatıyor aslında ama tam istediğim gibi şekillenmiyor saçlarım önleri iyi bukleli oluyo ama yanları hele de arkası aynı derecede kıvırcık olmuyo. Başka hangi kremler kullanabilirim kıvırcık saçlar için
Elidor bukleli saçlar serisini denemelisin.
www.elidor.com.tr/.../belirgin-bukleler-724.html
.
Mümkünse % yüz organik olsun.
Ve dış etkilerden korusun.
.
saç bakım kremi ne yaa saçını banyoda adam gibi yıkarsan gerek kalmaz
elidor benim vazgeçilmezim başka bir şampuan kullandığımda saçlarım yıpranıyor şiddetle tavsiye ederim ve harika kokuyor saçlarıda yumuşak yapıyor
çok severim saçlarla oynamayı koklamayı