Gerçekten hangi elidor şampuanını koklasam bana sadece ama sadece yazı hatırlatıyor tatik beldelerini hatırlatıyor hangi psikolojide olursam olayım beni mutlu etmeye yetiyor..
1
0 Yorumla
Gizli Üye
(25-29)
+1 yıl
Turuncu vazgeçilmezim kesinlikle bir harika özellikle ince telli ve yıpranmışsa saçlarınız..
saçı agirlastirmamali hafif olmalı güzel kokmali yumuşacık yapmalı elidorun hindistan cevizli saç kremini kullanıyorum aşırı güzel kokuyo ve saçlarımı çok güzel yapiyo
Mesela öncelikle ferah ve güzel bir koku sunmalı, yaz gününde olduğumuz için naneli şampuanlar çok iyi oluyor. Ayrıca saçımı yumuşak tutmalı ve kepeklenmeye karşı bir formulü olmalı
Bakım kremleri saçın işlem görüp görmediğine, uzunluğuna, nem oranına ve dolgunluğuna göre seçilmelidir herkesin saç yapısı ve durumu aynı olmadığından seçilen kremlerde aynı olmayacaktır.
1
0 Yorumla
Gizli Üye
(25-29)
+1 yıl
Siz de tavşan üzerinde deneyler yapmıyorsunuz, değil mi?
1
0 Yorumla
Gizli Üye
(30-35)
+1 yıl
Benim favorim turuncu renkli elidor hem saçları yumuşadığı parlatıyo kokusu güzel
Elidor en kaliteli bakım kremlerinden biri yıllardır kullanıyorum. Özellikle pembe olan vazgeçilmezim (: Başka kreme geçince saçlarımın sönmesi, kepeklenme gibi problemler yaşıyorum hatta.
1
0 Yorumla
Gizli Üye
(30-35)
+1 yıl
Elidor en güzeli saçlar ona emanet. Her zaman kullanırım ve memnunum.
1
0 Yorumla
Gizli Üye
(18-24)
+1 yıl
Deniz ve güneşe karşı korumalı. Sağlıklı, güçlü ve parlak olmalı
1
0 Yorumla
Gizli Üye
(25-29)
+1 yıl
Saçım hrp nemli kalmalı yumuşak olmalı kokusu 24 saat üstünde olmalı ve ucuz olmalı
1
0 Yorumla
Gizli Üye
(25-29)
+1 yıl
Saçımı yumuşatmalı, parlak ve sağlıklı gözükmeli...
Kremin ozellikle kokusu cok onemli. canli ve parlak goz alıcı ozellikli kırılmalar ve kopmalar yok. daha şık ve pürüzsüz aradigimiz hersey elidorda. iyiki varsin elidooooor
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(36-45)
+1 yıl
Saç dökülmesine karşı bir ürün tercih ederim saçım dökülüyor
Benim saçlarımın rengi güneşten çok açılıyor. Evet açılması iyi hoş ama bir süre sonra rengi istemediğiniz bir hal alıyor. Keşke elidor buna da çözüm bulsa😖
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(25-29)
+1 yıl
Saçlarımı yumuşak ve güçlü yapması benim için yeterli.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
337Cevap
Elidoru çok beğeniyorum. Sac bakım kremleri çokk güzel kokuyor ve çok etkili. Kendimi bildim bileli de elidor sampuanlarını kullanıyorum.
Her şeyden önce saç bakımına çok önem veren biriyim. Tabi bunun için de daimi olarak Elidor tercih ederim. Teşekkürler.
Yesil bukle belirginlestirici kremiyle ask yasadigimiz iddialari dogrudur arkadaslarrr
Tabikide masa duzlestirici kullandigim zaman yumussacik saclar yele vermesi
Saçlarım doğal ve hiçbir şey yapmama rağmen kırılıyorlar. Kokusu hafif ve parfümsüz bir ürün arayışındayım saçlarımı ağırlaştırmayan. ❤❤💫
Evlenmeden önce kullanıyordum, evlendikten sonra saçlar seyrwldi o yüzden artık hiç bir şey kullanmıyorum
Her zaman Elidor tercih ettiğim için yazıyorum kesinlikle saçlarımı ondan başkasına emanet edemiyorum
Saçlarımı bok gibi yapmamalı başka ne diyeyim?
Bu arada elidor enn iyi saç bakım markası
I LOVE YOU ELİDOR
Cok kaliteli ve guzel bir sampuan herkese oneririim
Işıl ışıl parlayan saçlar sunmalı, saçı yıpratmamamlı.
Parlaklık veren hafif yağlandırmayan. Çok mu istiyorum? :(
Saçlarımı ağırlaştırmadan yumuşacık, ipek gibi yapmalı bu işlevi de zaten elidor güçlü ve parlak saç kremi veriyor
Bakım kremi kullandığım zaman saçlarım dökülüyor fazla miktarda
Saçlarım dökülmesin ve canlı olsun yeter ben pek saç kremi kullanmıyorum ama şampuanı elidor
• Kullandığım Şampuan : Elidor sağlıklı uzayan saçlar
• Yumuşatsın
• Saçları onarmalı
• Saçlarımı çok kabartmamalı
• Kolay Taranmalı
• Saçları Güçlendirme
• Güzel Korkmalı
Gerçekten hangi elidor şampuanını koklasam bana sadece ama sadece yazı hatırlatıyor tatik beldelerini hatırlatıyor hangi psikolojide olursam olayım beni mutlu etmeye yetiyor..
Turuncu vazgeçilmezim kesinlikle bir harika özellikle ince telli ve yıpranmışsa saçlarınız..
saçı agirlastirmamali hafif olmalı güzel kokmali yumuşacık yapmalı elidorun hindistan cevizli saç kremini kullanıyorum aşırı güzel kokuyo ve saçlarımı çok güzel yapiyo
Mesela öncelikle ferah ve güzel bir koku sunmalı, yaz gününde olduğumuz için naneli şampuanlar çok iyi oluyor. Ayrıca saçımı yumuşak tutmalı ve kepeklenmeye karşı bir formulü olmalı
Bakım kremleri saçın işlem görüp görmediğine, uzunluğuna, nem oranına ve dolgunluğuna göre seçilmelidir herkesin saç yapısı ve durumu aynı olmadığından seçilen kremlerde aynı olmayacaktır.
Siz de tavşan üzerinde deneyler yapmıyorsunuz, değil mi?
Benim favorim turuncu renkli elidor hem saçları yumuşadığı parlatıyo kokusu güzel
Elidor en kaliteli bakım kremlerinden biri yıllardır kullanıyorum. Özellikle pembe olan vazgeçilmezim (: Başka kreme geçince saçlarımın sönmesi, kepeklenme gibi problemler yaşıyorum hatta.
Elidor en güzeli saçlar ona emanet. Her zaman kullanırım ve memnunum.
Deniz ve güneşe karşı korumalı. Sağlıklı, güçlü ve parlak olmalı
Saçım hrp nemli kalmalı yumuşak olmalı kokusu 24 saat üstünde olmalı ve ucuz olmalı
Saçımı yumuşatmalı, parlak ve sağlıklı gözükmeli...
Saçımı uzatan ve besleyen saç kremleri tercih ediyorum.
Saçlarımı Yumuşak bırakmalı her daim,
Saçlarım birbirine karışmamalı,
Tabi kokusuda önemli*
Bende elidor un bakım kremini kullanıyorum ve çok memnunum aradığım bütün özellikler var içinde
Elidor kullanıyorum hem hafif hem saçlarıma zarar vermiyor gibi bir yapısı var
en sevdiğim elidor saçlarım pırıl pırıl yumuşak oluyor ve kokusu da çok güzel en iyi bu
Yazı kışı yok valla ben elidorun bukle kremini bütün mevsim kullanıyorum çokta güzel
Güçlü ve parlak saç kremi bütün isteklerimi karşılıyor😍
Sağlıklı görünsün yeter bana turuncu pembe en iyisi
Sunması gereken herseyin fazlasını karşılıyor zati boşuna mı elidor kullanıyoruz 🤩🤩🤩💖💪 @Elidor
Kremin ozellikle kokusu cok onemli. canli ve parlak goz alıcı ozellikli kırılmalar ve kopmalar yok. daha şık ve pürüzsüz aradigimiz hersey elidorda. iyiki varsin elidooooor
Saç dökülmesine karşı bir ürün tercih ederim saçım dökülüyor
Benim saçlarımın rengi güneşten çok açılıyor. Evet açılması iyi hoş ama bir süre sonra rengi istemediğiniz bir hal alıyor. Keşke elidor buna da çözüm bulsa😖
Saçlarımı yumuşak ve güçlü yapması benim için yeterli.
Saç dökülmesi ve kepeğe karşı olan bir krem olsa iyi olurdu.
İçindeki Üründen çok kutularını sevmem ayrı bir detay:)
Hacimli sağlıklı ve parlak saç ayrıca kırıkları onarıcı ve besleyici olmasını istiyorum
Yazın özellikle glisiren içerikli kremleri direklerime sürerim
Bu yaz sahip olmak istediğim saç kremi saçlarıma hızla emilmeli. 2
bu kremlerin hemen hemen hepsini kullandım o kadar muhteşemler ki resmen yazın kurtarıcıları diyebilirim
Ben yeşil renkli saç kremini kullanmıstım dalgalı saçlar için cok uygun bence ve kolay taranıyor en önemlisi bu ve güzel bir kokusu olmalı
Yıllardır elidor kullanıyorum hem saçımı yumuşacık yapıyor hemde çok gğzel kokmasıno sağlıyor. Forever elidorr💕💕
Elidorun bütün ürünleri benim için harika ama sarı renk ipekli yumuşaklık favorim saçları yumuşacık ve dalgalı yapıyor kokusu da harika
Ben kullanıyorum ve gerçekten aşırı memnunum etrafımda ki herkese de zorla başlattım ve onlarda bağımlısı oldu
Korusun yeter bence çok bi beklentim yok. Elimize yüzümüze de sürebilelim genel krem ya işte mis gibi.
Akdenizde yaşan biri için güneşten korumalı bence her yaz saçlarım sararıyor ama kışın geri siyah oluyor 😂
Yeşil renkli olan Elidor saçı baya sağlıklı bir şekilde yıpratmadan ve kırıklar oluşturmadan uzatıyor. Tavsiye ederim kullanmanizi.
Tabiki de ferahlık yumuşaklık ve güzel kokular sunmalı. Ben bunları QL saç serumunda ve şampuanında buldum. herkese de tavsiye ederim.
Saçlarımı ağırlaştırmadan yumuşatmalı mis gibi de kokutmalı ben elidorun Hindistan cevizi serisini kullanıyorum saç uçlarım güçlendi tavsiye ederim ♥️
saçım çok dökülüyor eskiden 1 tel 2 tel di şimdi baya bi çok dökülüyor saç dökülme karşıtı bi şey olursa çok iyi olur
Deniz suyu güneş ve kumdan yıpranma sertleşme ve cansızlık konusunda bakımlı tutmasını bakmasını güçlü kalmasını sağlaması önemli
saçlarım yağlı açıkçası hem nemlendirici hemde yağdan arındırıcı birşeylere ihtiyacım var ve henüz bulamadım desem yeridir :D
Nemlendirici olursa yeter yaz havasl sıcak o yüzden nemlendirmekn en iyisi saçların havalanmasın bide isterim
Bu zamanlardan saç yıpranır o yüzden daha nemlendirici şeyler sunmalı saçım için. Ve kızlar saçınızı çok fenlemeyin bu zamanlarda çok yıpranmasln