Ramazan ayında, birazda olsa zayıflamak istiyorum tavsiyeleriniz var mı , sizde kilonuzu yazin birbirimizi motive edelim ?

Arkadaslar boy 1.64 olmuşum 77 kilo resmen sok oldum artık bir dur deme zamanı geldi. Bu mübarek ayin sayesinde abur cuburu kesmem daha kolay olduğu icin, kendimi daha iyi hissetmem icin zayıflamakta istiyorum.

Son bir kaç gün baya tatlı falan her seyi yedim de baslarda yemiyordum 1,5 kiloya yakin vermişim gibi. Siz de nasıl gidiyor, neler yapıyorsunuz, ne yiyorsunuz iftarda - tatlı olarak - ve sahurda?

Sizde kilonuzu yazin birbirimize motivasyon olsun <3
Ramazan ayında, birazda olsa zayıflamak istiyorum tavsiyeleriniz var mı , sizde kilonuzu yazin birbirimizi motive edelim ?
Cevapla