Arkadaslar boy 1.64 olmuşum 77 kilo resmen sok oldum artık bir dur deme zamanı geldi. Bu mübarek ayin sayesinde abur cuburu kesmem daha kolay olduğu icin, kendimi daha iyi hissetmem icin zayıflamakta istiyorum.
Son bir kaç gün baya tatlı falan her seyi yedim de baslarda yemiyordum 1,5 kiloya yakin vermişim gibi. Siz de nasıl gidiyor, neler yapıyorsunuz, ne yiyorsunuz iftarda - tatlı olarak - ve sahurda?
Sizde kilonuzu yazin birbirimize motivasyon olsun <3
Son bir kaç gün baya tatlı falan her seyi yedim de baslarda yemiyordum 1,5 kiloya yakin vermişim gibi. Siz de nasıl gidiyor, neler yapıyorsunuz, ne yiyorsunuz iftarda - tatlı olarak - ve sahurda?
Sizde kilonuzu yazin birbirimize motivasyon olsun <3
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer