Evliyim ve kendimi esime karsi maddi olarak yük gibi hissediyorum ne yapmalıyım?

Yaklaşık 1 yıllık evliyim. Kendimi aşırı yük gibi hissediyorum. Eşim her şeye söyleniyor. Ben ondan mecbur kalmadıkça para falan istemiyorum. Dün ped almak için para istedim, bir eksiğin bitmiyor falan dedi. Söylenerek verdi parayı. Geçen ay hiç para istemedim, zaten bu ay sadece 200 TL verdi, onu aldım ped için işte. Birçok eksiğim var, hiçbirini alamıyorum, para isteyemiyorum. İstesem söyleniyor hep. Kendimi bu evde yük gibi hissediyorum. Yemek bile yemiyorum doğru düzgün. Çok mu yük oluyorum ben diye sorguluyorum her gün 😢
Evliyim ve kendimi esime karsi maddi olarak yük gibi hissediyorum ne yapmalıyım?
Cevapla