Evliyim ama kendimi yük gibi hissediyorum ne yapmalıyım?

1 yillik evliyim. şu an çalışmıyorum. Bu yüzden çalışmayı da düşünüyorum. Kendimi eşime yük gibi hissediyorum. Eşimden para falan istesem hep söylenerek veriyor bundan kaynaklı sanırım böyle düşünüyorum..
Dün para istedim markete gidicem dedim. Ped alicaktim. Bir eksiğin bitmiyor falan dedi. Oysa ki evlendim evleneli alışveriş bile yapmadım doğru düzgünce. Para istemekten çok çekiniyorum. En ufak bir şeye ihtiyacım olsa gidip onun için para istiyorum. Belli bir miktar para verse keşke ordan harcama yaparım ben ama yok yani...
Evliyim ama kendimi yük gibi hissediyorum ne yapmalıyım?
Cevapla