1 yillik evliyim. şu an çalışmıyorum. Bu yüzden çalışmayı da düşünüyorum. Kendimi eşime yük gibi hissediyorum. Eşimden para falan istesem hep söylenerek veriyor bundan kaynaklı sanırım böyle düşünüyorum..
Dün para istedim markete gidicem dedim. Ped alicaktim. Bir eksiğin bitmiyor falan dedi. Oysa ki evlendim evleneli alışveriş bile yapmadım doğru düzgünce. Para istemekten çok çekiniyorum. En ufak bir şeye ihtiyacım olsa gidip onun için para istiyorum. Belli bir miktar para verse keşke ordan harcama yaparım ben ama yok yani...
Dün para istedim markete gidicem dedim. Ped alicaktim. Bir eksiğin bitmiyor falan dedi. Oysa ki evlendim evleneli alışveriş bile yapmadım doğru düzgünce. Para istemekten çok çekiniyorum. En ufak bir şeye ihtiyacım olsa gidip onun için para istiyorum. Belli bir miktar para verse keşke ordan harcama yaparım ben ama yok yani...
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer