Birçok şeye sahibim. Mantık evlilik yaptım ama sevmiyorum bu yük ağır gelmeye başladı?

Eşim kumar oynamaz, alkol ve sigara içmez. Tabii ki 4 dörtlük değil. sinirli asabı bir karaktere sahip. Her kadın idare edemez, sinirlendiğinde ağzına sahip çıkamaz yaralayıcı cümleler kurar. Kendi işini yapıyor. Durumumuz iyi. İstediğim kadar para harcayabiliyorum ama gece olunca işkence gibi. Eşimi bunca yıl sevemedim. Tam mutlu olamıyorum. Hiçbir şeyden tad ve zevk almıyorum. Alın size mantık evliliği? Bazen sevdiğim olsun, kuru ekmek olsun diyorum hiç değilse tad alırım ama bunca yılı çöpe atmak da kolay değil.

Sizce sevgi çok mu önemli ayrılmak için?
Güncellemeler
+1 yıl
Alkol sigara olmamasi bni etkiledi. Bni cok sevdigine inandirdi ve evlendim. okuyordu o zamnlar. yeri geldi calistim evi gecindirdim. zor günleri bni döverek gecirdi. bana kabus günler yasatti. cocuk dogduktan sonraayrilmak ostedigimde her defasinda bni inandiriyordu degisecegine.10 yil oldu. kendi sirketini kurdu ve cok iyi durumda. dayak yüzünden bosandik.2 yil sonra baristik. sevmesemde vazgecmek zor cünkü emek cok. dayak artik yok ama sevemiyorum. yaralarini sarcam diyor gece kabus bana
Birçok şeye sahibim. Mantık evlilik yaptım ama sevmiyorum bu yük ağır gelmeye başladı?
Cevapla