Evliliğe alışamadım benim için çok zor bir şey?

18 Yaşında evlendim ve evleneli 7 yıl oldu. Artık eşime karşı bir şey hissetmemeye başladım hayatım sürekli iş ev, iş ev olarak geçiyor ve bu durum beni sıkmaya başladı. Artık eşimi seviyor muyum sevmiyormuyum hiç bilmiyorum eve artık evli olduğum için geliyorum ve yaşıtlarımı sağda solda kafede gezdiğini görünce imreniyorum. Evin ihtiyaçlarını karşılamaktan dolayı kendime oyuncu bilgisayarı dahi dizemedim. Bu sıralar kızımın anasınıfı öğretmeni ile konuşmaya başladık bu pazar benimle buluşur musunuz dedim kabul etti. Bende yanına gitmeyi düşünüyorum. Gerçekten evlilik hiç benlik bir şey değilmiş erken yaşta evlenmekle hata yapmışım gençliğimi adam akıllı yaşayamadım eşiminde aşırı derece kıskançlıkları hesap sormalarıda beni bıktırdı Ne yapsam diye düşünüyorum

Evliliğe alışamadım benim için çok zor bir şey?
Cevapla