8 yıllık evliyim dahada alışamadım arkadaşlar anlaşmazlıklar var aramızda 8 senedir kavga ediyorum durmadan bunu gördüm evlilikte daha çok zorlanıyorum😥cinsel soğuklukta var boşan demeyin çocuk var ortada birtane
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
Önce kendini sonra da eşini tanı. Ondan sonra kendine çekidüzen vermen gerekiyorsa bunu yap. Ondan sonra eşinle neler yapabileceğinize karar verin. Her şeyin 1 çözümü var. Buna kalpten inanmanız gerek. Her şeyin basit 1 cevabı vardır. Önemli olan onu bulmak. Evlilik ile bekar hayatı kesinlikle aynı değil. Sen ne kadar elverişli olursan karşındaki de o kadar elverişli olur. her şey samimiyette gizlidir. İyi geçinmeye karar verirseniz Allah önünüzde dermansız hiç 1 şey bırakmaz. Selametle Allah yardımcın olsun. Yuvan cennet bahçesi olsun. Huzurun ömürlük olsun.
00 Yorumla
En İyi Cevaplar
Merak etme yalnız değilsin Türkiye'de büyük çoğunlukta yaşanan durum bu, nedeni her iki tarafın evlilik kriterlerinin birbirinden çok farklı olması erkeğin beklentileri ile kadının beklentileri uyuşmuyor bu ülkede her iki tarafta istiyor ki 4*4'lük birisi olsun evlenmeden önce de nispeten öyle oluyor evlenmeden beraber yaşamadan önce önce kimseyi taniyamazsın insanlar evlenmeden önce konuşurken hareket ederken karşısındakine falso vermemek için ölçüp biçerler evlendikten bir süre sonra her iki tarafa da bazı hareketleri ters gelmeye ve itici görünmeye başlar herkes kendi bildiğini tek gerçek sanar digerinin kini dikkate almaz yani Türkiye de evlilik çok zor ya biri alttan alacak ya da empati kurulacak
00 Yorumla
Sekiz yıl, ne kadar da güzel bir zaman dilimi. Düşünüyorum da, bu süre zarfında hayatınızda neler değişti? Yeni deneyimler, paylaşılan anılar, belki de aşılan zorluklar... Evlilik yolculuğu, iniş çıkışlarıyla her zaman özeldir. Elbette her evliliğin kendine özgü bir hikayesi vardır. Önemli olan, sevgi ve saygıyı canlı tutarak birlikte yol alabilmek. Umarım, sizin hikayeniz de mutluluk ve huzurla doludur. Nice güzel yıllara, birlikte ve sevgiyle.00 Yorumla
- Aile & Toplum konusunda 5,6b cevap paylaştı.
1 yılBoşan deme ile bu pahalılıkta kolay kolay olmuyor öyle bakma sen onlara..
Yaa problem ne ise, al karşına adam akıllı konuş. Aynı evdesiniz yani anlayış göstermesi gerek.
İtici bir şeyleri var demek ki bu senin cinsel hayatına kadar yansımış.
00 Yorumla
AI Persona’ya Sor
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
51
Cevap
127Cevap
- Aile & Toplum konusunda 16b cevap paylaştı.
1 yılNesine alışamadın sekiz senedir gadası
00 Yorumla - Aile & Toplum konusunda 149,2b cevap paylaştı.
u 1 yılalışırsınız bir gün
00 Yorumla hmmm.. Cok düşünceli gördüm seni. Belkide özgürlüğünü özlediğin içindir. İlk olarak, iletişimi güçlendirmek çok önemli. Eşinle sürekli iletişim halinde ol. Kaliteli zaman geçirmek de ilişkinizi canlandırır. Cinsel soğukluk yaşıyosanız, fiziksel temas olmadan, duygusal bağınızı güçlendirmeye çalış. Birlikte keyif aldığınız aktiviteler yapmak, birbirinize yakınlaşmanıza daha iyi olur. Son olarak, kendine zaman ayırmayı ihmal etmemelisin. duygusallığı bi kenara bırakıp belki, çocuğunu ve eşini alıp bi pikniğe, sinemaya, parka, gezmeye, restorantlara yemek yemeye gidebilirsin. Evlilik demek işi resmiyete dökmek demek. Ama baktığın zaman çoğu insan evliyken, flört veya sevgilidir. daha basit düşünürsen bazı seylerı o kadarda ciddiye alınacak birsey olmadığını anlarsın. Zamana bırak, mutlu ol, mutlu et, hayatına dön kendine gel 💫
10 Yorumla
1 yılAbla boşanmicaksan başka çözüm yok maalesef. İşin başında eşlerinizi düzgün seçmeniz gerekiyor, ortalara gelince "bunla olmuyor" denmez. Çözüm odaklı erkekler ve sorun yaratmayan kadınlar varken, bodoslama davranan erkekleri ve tırnağı kırılınca bile ağlayan kadını tercih ederseniz sonuçlarına katlanmak zorundasınız. Haaa görücü usulüyse bir şey diyemem, maalesef boşanmak şart ya da alttan alacaksın her şeyi.
72 Yorumla- 1 yıl
Sonunda mantiklı bir yorum
- 1 yıl
Tejekürler cemile
1 yılUmarım eş ve anne olmanın iki farklı şey olduğunu anlarsınız... Evlilik çocuk üzerine değil, eş olmak üzerine kurulur. Size diyebileceğim tek şey: anne olduğunuz için kendi içinizdeki kızdan vazgeçmeyin. Eğer mutsuzsa o kız çocuk sahibi olduğu için susmayacak asla.
30 Yorumla
1 yılBurçlarınız neler?
You Tubede şu kişilerin videolarını izleyin. Aranızdaki sorunları çözmeye çalışabilirsiniz. Bunların size faydası çok olacaktır.
1-●Psikolog Saliha Erdim hanımın,
●Psikolog Canten Kaya'nın (evlilikle ilgili videoları da var. Her türlü var.)
●Psikolog Zafer Akıncı (You tubede "Psikoloji Okulu"kanalı ) videolarını
●Evlilik terapisti Selin Karacehennem (You tubede "Selin Karacehennem ile Evlilik Sanatı"kanalını)
213 Yorumla- 10 ay
@Ddddddda eşiniz ne burcu? Yoksa bosandiniz mi? 9 ay olmuş soralım da.
- 10 ay
@Ddddddda ikizler burcu çok değişken bir burçtur. İletisimi kuvvetlidir. Hayatina giren bir erkek çok değişken olduğu için ona yorucu gelebilir. Tabii ki kimisinide bu besleyebilir. Yani Allah her mizacta insan yaratmış. Her mizacin ayrı güzelliği olduğu gibi törpülemesi gereken huylarida vardır. İkizler burcu dedikodu yapmaya diger burçlara göre biraz fazla meyilli olur. Çok konuşabilir. Hatta bazıları abartabilir. Ama iyi yonleride sosyallik. Renkli bir kişiliği vardır. İletisimi çok kuvvetlidir. YÜKSELEN TERAZİ;size kibar olma özelliği verir. Karasiz bir mizaca sahip olmanızida sağlayabilir. Terazide çok konuşankandır. İletisimi kuvvetlidir. Çekici güzelliği vardır. AY BALIK O da cazibelidir. Duygusaldir. İcine kapaniktir ama diğer burçlar ile bunu dengeliyorsunuzdur. Ben kendimce gözlemlerimle ve ögrendiklerimle yorumladım. Ben bilemem hangi burcla uyumlu olacağınızı. Herkesin astroloji haritası çok farklı. Allah çeşit çeşit yaratmış. Her burçtan olabiliyor. Yazdiklarim size uyuyor mu acaba? Kötü ozellikleride yazdım ama.🙃
- 10 ay
@Ddddddda İnsanlar çeşit cesit, astroloji haritalari da farklı farkli. Tek bir burca ingirgenemez ki. Mesela sizin venüs, mars vs. burclarinizda var. Venus sevme biciminiz. Bunlari bilsek belki yorumlayabilirimde. Tesekkur ederim.
İkizler burcu sabırsızlanıyorum olabiliyor. Çok ikizler burcu arkadaşım var ama kızmayın bana. Bana çok yorucu geliyorlar. Hatta sevdiğim özelliklerinden çok sevmediğim özellikleri de fazla olabiliyor. O yüzden onlardan uzak duruyorum mesela. Her ikizler böyle olmayabilir. Ama bana çok yorucu geliyorlar. Neden mi? Kararsızlar, çabuk değişiyorlar. Hatta ikizler burcu olan birine dedim. Bunu anlayışla karşıladı. Eşide ikizlerdi. İyi ikizlere denk gelmişim dedi. Ama onunda sıkıntıları olsada söylemez. Yani hava gruplarıyla benzer olduğunuz için iyi olabilir. Bazende zıtlıklarda çekici olabilir. Insan kendine benzeyenide cazip bulamayabilir. O enerjinizi tutmasına da ilgili. Anlarsiniz enerjiniz tuttuğunda... - 10 ay
İkizler sabırsız olacak orası yanlış çıkmış.
- 10 ay
Farklı farklı pek çok burcumuz oluyor. Yani tek burca indirgemekte doğru olmayabilir. Astroloji haritasındaki burçların harmanlayarak daha güzel olur.
- 10 ay
Şimdi çok gözlemledim. Cok araştırdım. Tecrubesizde değilim. Ama bunlar hassas konular. Evlilik gibi. Mesela Kova burcu erkeği çok hovarda olur. Geneli öyledir. Ama Kova burcu erkeği olup bir kadına aşık onu severek mutlu ederek ömrünü adayabilir. Yani Ünlülerden sana bu iki farklı kovaya pek çok örnek verebilirim. Yani kişilik, karakter meselesi birazda. Kisi sana uyumlu olabilir. Karaktersizin önde gideni olabilir. Akrep ve Boğa erkekleri çok capkindir. Kova erkekleri gibi ama eğer birine tutulurlarsa güzel sevebilirler. Ama çok karaktersizleride olabilir. Dedigim gibi hassas konular. Tanidigim ikizler burcu olanlar genellikle bekar kalmayı tercih edebiliyorlar. Tandigim iki ikizler kadını ise ikizler erkeği ile evlendiler. Ama onları başka burçtan bir adam cekemezdi belkide... Yani hassas konular. Evlilik çok ciddi bir şey iyi düşünüp karar verilmeli. Basak burcu erkekleri mesela çok edepli olur. Ama arkadaşım erkek kardeşinin çok hovarda olduğunu söyledi. Kimisi soya çekim olur. Kimi ahlak eğitimi alır bambaşka biri olabilir. Ayni burçtan olsa da. Umarim anlatabilmisimdir.
- 10 ay
Her ikizlerde aynı değildir yani. Mesela karavanci bir çift var. Adam Yay burcu çok patavatsiz bir kişi. Özünde iyi bir insan Yay burcu. Eşi Balık. Normalde gecinememeleri gerekiyor. Ama adam hanımının yanında dilini sevdiği için törpülüyor. Torpulemese balık darılır. Gücenir. Astroloji haritalari belki farklı açılardan uyumluda olabilirler. Yani sende kendini kısıtlama aranızdaki enerjiyede bakabilirsin. Huylari bana uyar mı diyede.
- Aile & Toplum konusunda 365 cevap paylaştı.
1 yılGönlü olan geçinir..
Her neyse sebebiniz gönlünüz yoksa zaten böyle devam eder..
Boşanmayı siz için değilde; o kavga ettiğiniz ortamda Yetişen çocuk için düşünmeniz gerekir..
Ne görüyor ki ne verecek ilerde kendi karısına.. diye düşünmeniz gerekir.10 Yorumla - Aile & Toplum konusunda 1,5b cevap paylaştı.
1 yılHe çocuk olunca bir ömrü çöpe atmaya değiyor yani. Kavga olan evde çocuğun sağlıklı büyüyeceğini mi sanıyorsun acaba? Şu kafadan kurtulun ya. Yürümüyorsa boşanacaksın. Zorlamanın anlamı yok
40 Yorumla
Gizli Üye(25-29)1 yılBenim de tam 8 yıl oldu. Bizimki de bundan farklı değil. Hergün kavga ediyoruz, hatta günde bi kaç defa. Aynı eşimde cinsellikte soğuk hep. Biz bi türlü çözemiyoruz. Daha doğrusu eşim çözülecek gibi değil. Bu çile hergun daha da katlanarak büyüyor. Bitirmek istiyorum bi çocuğum var yapamıyorum. Allah yardımcımız olsun. keske bi çıkış yolu olsaydı artık kaldıramıyorum hiç kaldıramıyorum
00 Yorumla
1 yılArkadaşım sayfama bakarsan yazımı okursan tek sorun sende değil evli insanların hayatlarında hep böyle SORUNLAR olur daha düne kadar ne yapacağımı bilmeden çaresizlik içindeydim ben de sekiz haftalık hamileyim bebeğim var evet öyle kolay olmuyor söylendiği gibi hemen bırak Bosan maalesef ki olmuyor ve bunu en çok kadınlar düşünüyor sen bir şekilde ısınmaya yuvanı kurtarmaya bak
20 Yorumla
1 yılAh be çok zor bir durum. Sevgiliyken tanıdığımızı sanarız. Ama öyle değil ev hali başka kimse sevgilisinin ev halini nasıl olduğunu görmüyor. Evleniyorsun bir bakıyorsun evde ayı gibi bişey dolaşıyor. İşte o zaman dananın kuyruğu kopuyor. Her sözüne her lafına gıcık oluyorsun
20 YorumlaAile & Toplum konusunda 307 cevap paylaştı. selam.. aslında bilmen gereken asıl konu aile kavramı ve evlilik güzel bir duygu doğru zaman doğru insan burada önemli olan bunu zora sokmadan mutlu ola bilmek ki maalesef bunu yapan yine bizleriz yani insan dır her şeyi zora sokan..
00 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 9,9b cevap paylaştı.
1 yılÇocuk olması boşanmaya engel olmamalı diye düşünüyorum.
33 Yorumla- 1 yıl
@YesMama Kesinlikle öyle. Yeter ki iki tarafta anlayışlı olsun ve öyle davransın.
Aile & Toplum konusunda 1,1b cevap paylaştı. Çocuk mutlu ortamda büyümek ister kendinizi de çocuğunuzu da mutsuzluğa mahkum etmeyin...
41 Yorumla
Gizli Üye(25-29)1 yılÇocuk var boşanamam diyorsun da çocuk böyle mutsuz belki kavgalara şahit olduğu bi anne babayla büyüse daha mı iyi, orta yol bulunup anlaşılamıyorsa boşanmak en doğru karar yoksa bu evliliği sürdürmeye gayret ederek kendini yorarsın
21 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 790 cevap paylaştı.
1 yıl8 yıldan önce ne kadar birbirinizi tanıyıp evlendiniz yani kısa mı sürdü tanıma kısmı acaba?
10 Yorumla 7 yıllık evliyim bizde sürekli kavga ederiz ama bu çok afaki boyutlara ulaşmaz çocuğum da var. Artık birbirimize dalasmadan duramiyoruz 😊 özellikle ben
02 Yorumla- 1 yıl
Geçimsiz tosba 😂
Aile & Toplum konusunda 9,4b cevap paylaştı. Evet çocuğu üniversiteye gönderene kadar sabır et üniversiteyi kazanınca ayrıl kafana göre yenisine bak
07 Yorumla
Soran1 yılBen boşandımda yenisimi kaldı be abi istemem tekrar ikinci bir hata daha yapmakta hem
Soran1 yılYoğurdu üfleyerekte değil hiç yemem yiyemem heralde😂
Soran1 yılUyumlu eş şansım olsa ilkinde tadardım diye düşünüyorum
Soran1 yılAmin abi bu hiç umudum yok gibi bilmiyorumda sonum parlak görmüyorum Allah bilir yinede tabi
1 yılBen zaten evlenipte çok mutluyum her şey yolunda diyen bi kadına raslamadım en hafifi şuanki aklım olsa daha geç evlenirdim der😂😂😂 mutluyum çok seviyom der sonrada
00 YorumlaAynı durum bended var aşık oldum ansızın evlendim fiziğini begenemdigim. bi kıza bende mutlu değilim. Eşim kısa ve beden küçük kalça hiç yok sacida kötü
04 YorumlaBende sizin gibiydim, sizin 8 sene olmuş, o kadar yıl rayına oturmadi ise bundan sonra daha da oturmaz, knusmak isterseniz ben burdayim fikirlerimi paylaşırim
00 Yorumla
1 yılEvlenmeyi çok istiyorum ama sevdiğim insanla ben şimdiden anlaşamıyoruz sürekli kavga çıkarıyor görüp yaşamama rağmen bu bana hâlâ saçma geliyor iki tane birbirini seven insan neden anlaşamaz geçinemez ki iki tarafta akıllı mantıklı anlayışlı hoşgörülü sevgi dolu ilgili olsa hiç bir sorun kalmaz
03 Yorumla- 1 yıl
Bunu şu an görüyorsan bike bile devam edersen sonra sıkıntı yaşadığında buraya bı şekilde şeyler yazmak zorunda kalırsın. Sana göre değilse sevgi tek çözüm değil sonrası kavgalar olunca soğuyunca anlıyorsun her şeyi baştan bunu görüyorsan bu bence senin için en iyisi olanı..
- 1 yıl
Değişip eski ilk tanıdığım hâline dönmesini istiyorum bekliyorum bir umut çünkü kalbe söz geçmiyor belki de en başından beri gerçek yüzü buydu kendini gizledi
Kendimi kandırıyorum sanki bir gün bir an kafasına dank edip bambaşka biri olur iyi olur diye ümit ederek bekliyorum da kendime ediyorum işte bende aynı durumdayım ergence hareketleri yüzünden bana yapmadığı eziyet kalmadı - 1 yıl
Bu kabul ettikçe vazgeçilen sen olacaksın mutlu olman mümkün değil ayrılırsan bir kere üzüleceksin ama diğer türlü hep üzüleceksin. Hakkında hayırlısı olsun inşallah 🙏
- Aile & Toplum konusunda 1b cevap paylaştı.
1 yılEvlilikler neden evcilik gibi oldu herkes mutsuz %90 anlaşamayan ilgisiz kalan rahatlık batan boşanmaya gidiyor siz için demedim hanfendi takip edersen bi konuşalım nedersin
00 Yorumla - Aile & Toplum konusunda 8,9b cevap paylaştı.
1 yılTartışma başlatan konuları iyice kendi başınıza irdeleyin. Kavganın çıkmaması için gereken şeyleri yapabilecek durumda olabilirmisiniz, bunu anlamanız gerekiyor
00 Yorumla - Aile & Toplum konusunda 4,5b cevap paylaştı.
1 yılEşini olduğu gibi kabullenerek en başından başlayabilirsin.
31 Yorumla- 1 yıl
Aynen
1 yılNeden evleniyorsunuz madem kendinize güvenmiyorsunuz da. İlk 2-3 yıl baktın anlaşamıyorsun ayrılırsın. Cidden diyecek bir şey yok.
10 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 554 cevap paylaştı.
1 yıl8 yıl olmuş artık boşanmada yoksa ee bize niye soruyon 😂
20 Yorumla Aile & Toplum konusunda 1,1b cevap paylaştı. evlenen mutsuz bekar olan ise evleneyim diye kırılıyor
20 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 824 cevap paylaştı.
1 yılNasıl alışamadın daha böyle bir evliliği sürdürmek zor
014 Yorumla
Soran1 yılZor oluyor çocuk ićin sürüyor zaten
- 1 yıl
Aklına eski sevgililerin geliyor mu
Soran1 yılNe alaka şimdi evlilikle onlar birmi
- 1 yıl
Keşke diyebilirsin bu durumda diye diyorum
Soran1 yılKeşkeleri sevmem ama geçmişime dönebilsem farklı olurdu tabi bazı şeyler
- 1 yıl
Bende bundan bahsediyorum zaten ama keşke olarak düşünmüyosun sen bunu
Soran1 yılGeçmişi kimse geri getiremez önüme bakıyorum mecbur
- 1 yıl
Böyle bir ortamda çocuk nasıl etkileniyor
Soran1 yılAlıştı oda etkilene etkilene yavrum
- 1 yıl
Kıyamam o çocuğa
Soran1 yılÇekecek çilesi varsa dünyaya geliyor işte
- 1 yıl
O öyle değil bence
Soran1 yılÖyle oluyor bence doğarken ağlayarak doğuyorsun bile
- 1 yıl
Birazda size bağlı o
1 yılKafası evlilik müessesesinin ağırlığını kaldırmaktan aciz yaratıkların evlenmesi Kanunen yasaklanmalı sadece bunu söylerim
01 Yorumla- 1 yıl
Kadin hem dışarıda hem evde çalışıyorsa erkek sadece dışarıda. Kadın soğuyor evde yardım bekliyor.
1 yılÖyle düşünüyorum. Erkek buldun gömsün geçsin. Aslan gibi kadın değil misin? Sahip cok
01 Yorumla- 1 yıl
Senin gibi birisini bulsam ayrılmam la. Kadınsın cansın
1 yılEşiniz sizi her konuda ihmal ediyor ve sizi anlamıyor anlaşmazlık ve kavga bundan dolayı oluyor, romantik bir eşe sahip değilsiniz
00 YorumlaKendine bir sırdaş bulacaksın seni rahatsız etmeyen bak hersey nasıl düzeliyor sırdaş derken analamıssındır umarım güvenilir biri olması gerek
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)1 yılBirbirinizle bir yerde yeniden tanışın yer ayarlayın heyecan katın işte yapmadiginiz şeyleri yapın tartışmak yerine her şey istemekle olur siz iyi olmayı istersniz sıfırdan başlayabilir, arayı duzelebilirisinizz..
00 Yorumla
1 yılO anlaşılmazlıkar sendenmi kaynaklı karşı taraftanmı kaynaklı?
10 Yorumla
Gizli Üye(36-45)1 yılBizde yok bizde üç yıldır toparlayamadık hep kavga küslük. Aslında ikimizde iyi insanıs ama bi türlü olamadık
12 Yorumla
Soran1 yılEvet aynı bizde böyleyiz hep bir savaş var aramızda
Cevap sahibi1 yılSana tavsiyem naptın olmuyosa çocuk var ayrılamam dıyosan mümkün oldukça catısmadan uzak dur. Olan sana oluyo. Bazen peki de tamam de kendine onsuz bi hayat kur o evde. İnan yapabilirsin
Aile & Toplum konusunda 1,6b cevap paylaştı. 8 yılda bir insan neden alışamaz ki bir evliliğe?
00 Yorumla
1 yıl15 yıldır devam edenler var
Misal..!
Neyse gidiyor bir şekilde yapıcak bir şey sanki00 YorumlaBelkide çözümü vardır. Bilen birine danışın. Bir süre sonra psikolojiniz iyice bozulur ise ne olacak
00 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 4,2b cevap paylaştı.
1 yıl2 yıl 3 yıl desen neyse de, 8 koca yıl.
8 yılda ne anlaşmazlık var aranızda, olmayan nedir?00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)1 yılYa cinsel soğukluk varsa evlilik zaten zindan hayatına dönüşür sevdiğin evlendiğin arzuladığın insanla evlenip her gün sevişilmeyecekse evliliğin ne anlam var ki?
00 Yorumla
1 yılDoğru insanla zor değil. Demek ki doğru kişi değil.
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)1 yılBen de birebir aynı durumdayım benim 9 sene oldu üstüne 3 çocuk cinsellik desen pek yok iyicd soğudum bazen niye evlendim ki diyorum her gün tartışıyoruz kavga ediyoruz iyicd bıktım bu durumdan
00 Yorumla8 senede nasıl alışamadın be. İnsan ölünce bile 1 senede unutuluyor
00 YorumlaSeverek evlenmediğiniz belli oluyor. Umarım mutlu olursunuz.
00 Yorumla8 yılda nasıl aslisamadin o halde bir şeyler yanlıştır
00 Yorumla
1 yılSes tonun sakin olsun kısık konuş gizem çekicilik oluşsun koç ana yumşak dokun gecelik olan iç çamaşırını değiştir fantezi bir ortam oluşsun
00 YorumlaAile & Toplum konusunda 815 cevap paylaştı. çocuk büyür bi şekilde senin gençlik geri gelmeyecek boşanmak mantıklı
00 Yorumla
1 yılKendin yapican bişeyler macun ye kocana da ver beraber düz duvara tirmanin
00 YorumlaKesinlikle bir psikolog ve aile terapisi. Niye cekiyorsunuz bunca acıyı?
00 Yorumla
1 yılAlışmadın değil kocan sana alışabilme ortamını sağlayamadı
00 Yorumla
1 yılA aa aynı ben. çocuk küçük olduğu için 18 yıl idare ettik. 18 yaşına geldiğinde anlaşmalı ayrıldık.
00 Yorumla
1 yılCinsel soğukluk var ose o evlilik hiç düzelmez zaten.
00 YorumlaNe kadar seversen sev evlilik herkesin gerçek yüzünü gösteriyor
00 Yorumla
1 yılEvliliğe mi alışamadınız eşinize mi alışamadınız.. Bunun cvbı önemli
00 Yorumla
1 yılYa bu deveyi gudecen ya bu diyardan gidecen ya da sohbet arkadaşı bulacan
00 Yorumla
1 yılO zaman kavga etme, empati yap, tarzını değiştir, sevgi göster
00 YorumlaAile & Toplum konusunda 2,7b cevap paylaştı. 8 yldır mı bu kavga? ve ayrıca neden cinsel sogukluk senden mi kocandan mı
00 YorumlaNiye sürekli kavga ediyorsunuz. Neyi bölüşemiyorsunuz mesela
00 Yorumla
1 yılCinsel soğukluğu görmeden teşhisi koydum ama onuda belirtmissin
Güzel bi sexhayatnz yok00 Yorumla- Devamını Gör (118)
Devamını Gör(163)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer