3 aylık evliyim, evliliğe alışmak neden bu kadar zor?

ben tek çocuğum evlenirken ailemden ayrılmak çok zor geldi hâlâ da zor geliyor. annem yalnız kaldı. o yüzden kayın validemlere gitmek çok zoruma gidiyor. eltimle altlı üstlü otruuyorlar benim biraz mesafem var ama benim sürekli onlara gitmemi orada kalmamı istiyor kayın validem ben de annem orada yalnız ken kayın valimlerle iç içe olmak istemiyorum zoruma gidiyor napicam bilmiyorum keşke annemi bırakıp evlenmeseydim
3 aylık evliyim, evliliğe alışmak neden bu kadar zor?
Cevapla