Eşime maddi anlamda çok yükleniyorum, vicdanım rahatsız. Onun gözünde paracı mıyım?

Eşimle evlenirken ev aldık kredi ödüyo. Benimde arkadaşlarım gün yapalım demişti her ay bin lira kurayla birine vericez sonra toplu para geçicek elimize arkadaşlarla. Eşimden istemiştim çok borcum var nasıl yapıcaz dedi bende arkadaşlarıma söz verdim dedim para vermedi diye küstüm. Ben küsünce ertesi gün dayanmadı getirdi verdi para. Sonra öğrendimki bana gün parasını vermek için telefonunu satmış da vermiş. Kendine ucuz bi telefon almış. Çok üzüldüm
Eşime maddi anlamda çok yükleniyorum, vicdanım rahatsız. Onun gözünde paracı mıyım?
Cevapla