Ev hanımıyım, eşim zengin biri. Kendimi ona karşı mahçup hissetmem normal mi?

Eşimle 4 senedir evliyiz. Ben lise 1deyken tanıştık o zamanlar sevgili olduk ve ilişkimiz de bu raddeye geldi. Ben 24 o 27 yaşında. Kendisi ithalat be ihracat ile uğraşan bir şirketin sahibi. Milyoner değil ama yeterince zengin diyebilirim. Kendisi okumuş etmiş kültürlü oturmasını kalkmasını bilen biri. Ben sadece entelektüel açıdan geliştim akademik hiçbir başarım yok. Ben lise 1i bitiremeden babam beni okuldan aldız biraz sorunlu bir ailem var. Sonra bir iki sene boyunca bir avm de çalıştım eşimle evlendiğimizde rahat battı diyebilirim. İşi bıraktım iş aramayı da bıraktım çünkü zaten istediğim iş kasiyerlik falan değildi. Ev hanımı oldum. Eşim bana hediyeler alır, tatillere götürür, beni alışverişe çıkarır. Her şey onun cebinden çıkar ve lafını bile etmez. Ama ben kendimi çok mahcup hissediyorum. Ne doğru düzgün okudum, ne bir mesleğim var, ne kendi paramı kazanıyorum. Yani düşünün kendi parasıyla hediye alıyorum ona. Kendimi ona çok mahçup hissediyorum sanki onu halletmiyormuşum gibi hissediyorum. Benden daha iyilerine layıkmış gibi. Ben ona sadece sevgimi verebiliyorum o ise bana düşünüp düşünemeyeceğim her imkanı sağlıyor, hem maddi hem manevi yanımda. Ne yapmalıyım kendimi çok kötü hissediyorum?

Ev hanımıyım, eşim zengin biri. Kendimi ona karşı mahçup hissetmem normal mi?
Cevapla