Eşimden 4 kat fazla kazanıyorum, bunu söylemeli miyim yoksa saklasam mı?

Evlendiğimiz vakit bir iş kurmuştum küçük, geliri çok azdı. Şimdi şükür işler iyi, eşimden 3.5-4 kat daha fazla kazanıyorum, kendisine söylersem bozulur mu? Kıllanıyor zaten nereden bu kadar para diye

Güncellemeler
2 ay
Şimdilik kardeşim büyüttü diyeceğim, sonra alıştırarak söylerim.
Güncellemeler
2 ay
Herkese iyi akşamlar. Nihayet bu gün eşime söyleyecek gücü bula bildim:bilgisayarda oyalanıyordu yanaşıp söyleyesim geldi tane tane verilerle anlattım. Bir daha anlatmamı istedi, sonra “ bunun içinmi ruh gibi dolanıyordun “ sordu, bir şey diyemedim kafamı salladım. Birden çok sevindi, biraz korktum hiç bu kadar değişdiyini görmemiştim😅
Eşimden 4 kat fazla kazanıyorum, bunu söylemeli miyim yoksa saklasam mı?
Cevapla