Eşimin maaşının tam 2 katını alıyorum. Kavgalarımızı sebebi bu olabilir mi?

ikimiz de memuruz. hani biraz fark belki farketmezdi ama ben iki katını alıyorum. çok huysuz. harcamalarıma karışıp duruyor.
bir erkek buna takar mı
Eşimin maaşının tam 2 katını alıyorum. Kavgalarımızı sebebi bu olabilir mi?
Cevapla