Kız arkadaşım benden 3.5 kat fazla kazanıyor ve daha yüksek statüde, ilişkiye sorun olur mu?

Ben yazılımcıyım o doktor benim aylık suanki yeni zamlı maaşım 66.250tl o 165.000tl yeni maaşını bilmiyorum ve normal olarakta baya zengin bir aileden gelme ben kendim geçinebilen birisiyim onun dısında aramızda statü farkı var mı ben diplomalı bir yazılımcı değilim çünkü 2 yıllık aöf mezunuyum o 4 yıllık tıp mezunu benim yaş 28 onun 30

Güncellemeler
5 ay
arkadaşlar 4 yıl tıp yok bende biliyorum yanlışlıkla yazmışım onu
Kız arkadaşım benden 3.5 kat fazla kazanıyor ve daha yüksek statüde, ilişkiye sorun olur mu?
Cevapla