Eşiniz sizden fazla kazanıyorsa gurur yapıp bunun altında ezilirmisiniz yoksa sorun etmezmisiniz?


Eğer bunun lafını yapıyorsa sorun olur. Lafını yapmıyorsa sorun olmaz. Zaten tüm kazandığımız ailemiz için. Bunu senin kazandığın ya da benim kazandığım diye ayrıştırmakta yanlıştır.
Teşekkürler :)
Rica🙃
erkek edemiyorum ihtiyaçları kadına yüklerde kadın için olur (temizlik çocuk bakimi yemek vs ) adam yardim eder ve mantıklı zeki biriyse olacağını düşünmen üstesinden gelinebilir
İki tarafta elinden geleni yapıyorsa kimin daha çok kazandığının bir önemi yok
Cevap
21Cevap
Az biraz sorun olabilir. tabi karşı tarafın bunu ne kadar dillendirip ima ettiğine de bağlı
ikili iliskilerde hersey hayata bakis acisindan gecer. bunu sorun eden herseyi sorun edebilir. yani karakter ve kultur meselesi
Ederim, en basitinden bir yemek yesek dışarda onu bile erkek ödemek durumunda buda ister istemez erkeğin az kazanması sorun olur...
kadına bağlı bu. lafını yaparsa olmaz o iş. mesela araba aldı diyelim benim arabam derse sorun olur
Erkeğin otoritesi sarsilabilir sonuçta evin direği konumu
Kadin yerini bilirsa hicbir sikinti olmaz.
evet sıkıntı cıkar durmaz elınde her fısatta gıtmek ıster en ufak bır tartısmada
Hic sorun etmem isterse sen calisma otur desin.. ben gezer takilirim😎
Küçük insanların sorunu, sana ne/bize ne?
erkek de ego problemi varsa sorun olur
Niye ezilsin hayat müşterektir.
ezilmem çatır çutur yerim :D
sorun yok tatile gideriz :)
iyiymis☺️
Sorun olmaz ne alaka?
Aşağılanma olmazsa sorun olmaz
Yeterki kadinin gotu kalkmasin
Eşim farklı davranıyorsa olabilir
ben etmemde kadin edebilir
tabiki sorun olur
Boşanırım.
Oluyor çevremde var
Neden olsun ki sonucta butceniz ortak olacak artik
olmaz
Olmaz :/
sorun etmem
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar