Sizce kadının erkekten daha fazla kazanması ilişkide problem yaratır mı?

Kendisinin 2 asgarî ücret gibi bir geliri var, benimde onun iki katı kadar gelirim var. Benim açımdan hiçbir problem yok aslında ama erkeklerin bu tarz şeyleri dert ettiğine şahit olmuştum daha önce. Sizce ilişki açısından problem yaratır mı?

Sizce kadının erkekten daha fazla kazanması ilişkide problem yaratır mı?
Cevapla