Sahsen bizde daha cok para kazanan taraf ben degilim ve bunu sorun etmiyorum. Aramizda hicbir zaman sorun da olmadi. Fakat genel gozlemim erkeklerin bu konuda sikintiya dustugu yonunde, kadinlarin cogu da bu durumu lehine kullanabiliyor.
Bir ilişkide kadinin daha fazla para kazanmasi sorun yaratir mi?
Şimdi yaratmak kelimesini öncelikle kullanmayı sevmem hiçbir zaman yaratmak sadece Allah'a mahsustur aynı zamanda paranın evlilik durumunda ve ilişkilerde ön planda olması bu ilişkiyi bitirir yani sürekli olarak kişiler Eğer para muhabbeti yapıyorsa ve ilişkileri zarar verir. Bu konuda şunu net cevabını vermeliyim ki kadının çok para kazanması sorun olmaz ama kadın çok para kazandığını veya benim param ben kazanıyorum sen karışamazsın gibi kelimeleri kullanıyorsa ya da erkek ona kullanıyorsa o zaman sorun olur
Hayır benim için sorun yaratmaz tabi ki de.. eşimin mutlu olması önceliğim olur benim.. yani para kazanması beni de mutlu eder.. ama bazen ezikmiş gibi hissedebilirim tabi ki de. yetersiz gibi ama geçer o da zaten
Ben yapmam mesela ama 3,5 kuruş fazla alıpta popon başını oynatırsa ertesi gün aile mahkemesine direkt ne erkek ne kadın bu konuda haddini bilecek kardeşim nokta
Bunu geçmişte yaşadım ben sorun oluyor erkek için. Benim için asla sorun olmuyor bir aşamadan sonra senin benim kavramı gidiyor bende sonra şey oluyor “senin olan benim, benim olan yine benim” ahahahhaha 😅