1 yılYaratabilir belki erkek kendini yetersiz hissedebilir. Ama saçma bana göre özellikle evli olup, kadın fazla kazanıyorsa zaten evi için kazanıyor, evine destek oluyor ayrıca birbirine uyumlu olduklarını düşünen çiftler maddi açıdan böyle düşüncelerle zihnini yormaz.
22 Yorumla- 1 yıl
Kesinlikle öyle katılıyorum.
En İyi Cevaplar
Para & Ekonomi konusunda 623 cevap paylaştı. Evlilik bi eğer sadece bi tarafa yükleniyorsa bu köleliğe benzer
Tarafların evlilik öncesi sahip olduğu mal ve parası vardır
Ve evlilikte her şey ortaktır
Sevgiliylen nasılsanız evlenince de öyle olmasını bekliyorsanız lütfen nolur asla evlenmeyin
Evlilik toplumu oluşturan çekirdek aile demektir
Yok şu şu şunu sen öde bende şu suyu ödiyeyim? Yok öyle yağma ?
Bence evlilik beynen aklen ve de bedenen gelişmiş iki bireyin mantık çerçevesinde yaptığı bi kurumdur
Eğer kişiler hala ergen zihniyetindeyse evlenmeseler daha iyi olur
Yoksa ortaya arızalı ve dengesiz insanlar çıkar ve toplumun tüm dengesi alt üst olur
Sen fazla kazanıyosun ben az eğer bunu fazla kazanan taraf az kazananın başına kakıyosa lütfen oda evlenmesin
Evlilik aklı başında kendini geliştirmiş iki bireyin oluşturduğu bi kurumdur ve toplumu oluşturur00 Yorumla
Para & Ekonomi konusunda 409 cevap paylaştı. Mesela bir ilişkim oldu diyelim evlendik eşim zati muhterem hanımefendi benden çok alıyormuş alsın ya alıyorda kendinemi alıyor aynı eve aynı şeye gitmiyor mu evet günümüzde çok var ve müthiş derecede abartılıyor çok gereksiz bir şey zaten şunu söyleyim kadın erkek tamam eyvallah eşit olsun öyle ama bir gerçek var erkeklik parayla pulla ölçülmez kadında öyledir ya istersen 5 katı alsın önemli olan sonuç mutlumusun akşam yastığa başını beraber koyabiliyormusun mesele bu zaten erkek kadından her zaman bir tık daha şanslıdır bunu unutmayalım he bir şey var kadında o yüksek alıyor diye orasını burasını oynatmasın ertesi gün içeri giremez 😂
10 Yorumla
1 yılAslında bu kişilerin anlaşmasına bağlı Ben bunun sorun olacağını düşünmüyorum ama kadın ikide bir de ben senden fazla kazanıyorum benim param istediğimi yaparım sen karışamazsın gibi adamın başına kalkıyorsa aşağılayıcı cümleler kuruyorsa işte o noktadan sonra sıkıntı
11 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
46Cevap
- Para & Ekonomi konusunda 22,8b cevap paylaştı.
u 1 yılhayır bence yaratmaz
10 Yorumla
1 yılYarattığını gördüm. Benim için sorun değil benden 3 kat fazla kazanır inşallah ama çevrende öyle olaylara şahit oldum. Çok gereksiz bence böyle bir takıntı.
32 Yorumla- 1 yıl
İnsanoğlu. Karısını çekememek ne demek ya. Erkekteki hasetlik yani.
- Para & Ekonomi konusunda 400 cevap paylaştı.
1 yılKesinlikle 👍 erkek her alanda kadından bir tık üstün olmalı ki evde bir saygınlığı ağırlığı olsun sözünü dinletebilsin , maddi ve manevi anlamda düşük seviyedeki bir erkeğe hiç kimse saygı duymaz değer vermez acı ama gerçek bu
65 Yorumla- 1 yıl
Bırak ya tamam seni terk ettim. Ömrümü buldum. cirkin şey.:)
- 1 yıl
@ydsstudent haha 😂 şeytanın gece gece benden gösterdi galiba beyefendi
- 1 yıl
Boşuna koşma peşimden bıraktım terk ettim seni. Çirkin şey. :)
- 1 yıl
@r_engarenkyollar kızma lütfen. tatlisin cansın seviliyorsun.
- 1 yıl
@ydsstudent sizi tanımıyorum ama hayır kızmadım yaa tesekkur ederim 🙏🌺 😊
- Para & Ekonomi konusunda 395 cevap paylaştı.
1 yılŞöyle söyleyim kesinlikle öyle biz erkekler her alanda kadından bir tık üstün olmalı ki evde bir saygınlığı ağırlığı olsun sözünü dinletebilsin , maddi ve manevi anlamda düşük seviyedeki bir erkeğe hiç kimse saygı duymaz değer vermez acı ama gerçek bu sonra yolun sonu ayrılık olur bence o yüzden bu durum sıkıntı
20 Yorumla
1 yılKadın insansa bunu hayatındaki adama hiçbir şekilde hiçbir zaman aralığında yansıtmaz.. Adam da adamsa karşısındaki kadının kendine insan gibi davrandığını bilerek kadınca kaprislere filan girmez.. açıkçası erkek de aşağılık duygusu yoksa.. kendiyle ve hayatla barışık bir adamsa bunu asla sorun etmez. ve ilişkisine de asla yansıtmaz..
22 Yorumla- 1 yıl
Tecrübeli kadının hali başka olur ablam çok iyi anlatmışsın
- 1 yıl
😊👍
1 yılGenel olarak sorun olmasa bile muhakkak bu konuda zaman zaman tartışmalar olacaktır reis.
32 Yorumla- 1 yıl
İbre tersine döner...
1 yılBende bu durumu farklı olarak yaşıyorum. Konuştuğum bi kız var devlet memuru kendisi. Bende devlet kadrosunda işçi memurum. Maaş olarak neredeyse ikimizin aynı ücretler. Fakat o masa başı çalışıyor. Ben ise temizlik personeliyim. Kendimi biraz ezik görüyorum. Benim durumda olsaydın ne yapardın merak ettim şimdi?
10 Yorumla
1 yılHayır bence yaratmamalı. Çünkü evlenınce bir aile oluyorsun kim daha çok kazanmış kim daha az kazanmış bence sorun olmamalı.
Sorun olduğu ya da işte bir tarafın hiç yardım etmediği, katkı sağlamadığı ilişkilerde iki tarafta çalışırken bu biraz çıkar ilişkisine giriyor. Alma verme dengesi bozuluyor.10 YorumlaBu sorun sadece Türkiye sınırları içerisinde olur başka ülkelerde böyle bir problem olduğunu sanmıyorum
21 Yorumla- Para & Ekonomi konusunda 325 cevap paylaştı.
s 1 yılBu benım ıcın sorun olmaz fakat bunu daha cok oz guvenı dusuk erkekler problem yapıyor, sonucta senın paran onun parası onun parası senin paran cok mantıksız her sey ortak zaten
21 Yorumla- 1 yıl
Yani sonuçta dediğin gibi hesap kitabı ortada
1 yılMaddi konulara önem vermiyor, sevgi odaklı ilişkisini sürdürüyorsa yaratmaz, maddi odaklı ise zaten kendi kazandığından eksik alan biri ile olmaz, olsada fazla sürmez
22 Yorumla- 1 yıl
👍🏻
Ataerkil sistemine alışan kadınlar için sorun olabilir ama benim için sorun değil. Sorun da olmamalı bence.
31 YorumlaKadının ekonomik olarak daha fazla para kazanması sorun değil aksine fayda sağlar. Fakat erkeğe karşı bunu bir üstünlük ve güç gibi görmesi, karşı tarafı ezmesi sorun olur.
11 YorumlaPara & Ekonomi konusunda 837 cevap paylaştı. İlişkideki anlayışa göre değişen bir durum ama genel olarak sorun olmaz bence
28 Yorumla- 1 yıl
@Semih6934 Ahhh semihim sen daha çok tecrübesiz ve toysun senin dediğin Türkiye şartlarında maalesef mümkün değil hep bir sıkıntı doğurur, senden bir üst seviyede birisi ile evlen bsk bakalım sana saygısı oluyor mu evde sözün geçiyor mu , o kızın ailesinde bile ezik kalırsın iç guveysi gibi onların emrinde yaşarsın lafının bir tesiri değeri bile olmaz erkek herzaman. kadından üstün olucak ki evde bir ağırlığı olsun saygı görsün lafı sözü geçsin , semihim bu dediklerim kulağına küpe olsun belki bir gün lazım olur.
- 1 yıl
Olması gereken şey burada olmaz işte 😂 sen üst seviyede bir kadına laf geciremezsin evde bir ağırlığın olmaz kurban oldugum erkek maddi ve manevi olarak güçlü olması şart. Yoksa ezik büzük bir hayatın olur bunu da TC erkeğinin bünyesi kaldirmsz demek istediğim şey bu sen daha evlilik tecrüben olmadığı için davulun sesi uzsktan hoş geliyor size. Bu müessesenin içine bir gir tecrübe et ne demek istediğimi anlayacaksın.
- 1 yıl
Amin canım inşallah 🙏 Rica ederim gülüm ne demek 🙋 🥰❤️
Duruma göre değişiyor hocam. Bence büyük bir sorun değil. Ama erkeğin kazancı fazla olunca erkek biraz daha rahat ediyor kafa olarak
11 YorumlaBence biraz yaratabilir tabi bu erkeğin nasıl biri olduğuna bağlı ama erkek kendini ezilmiş hissedebilir
12 Yorumla
1 yılErkeklerin saçma sapan düşünceleri, kontrol etme istediği yüzünden sorun olabilir. Her zaman böyle olmak zorunda değil tabii.
11 Yorumla
1 yılbence olabilir ya erkekler bunu gurur meselesi haline getirebiliyor cunku
12 Yorumla- 1 yıl
o da dogru tabi, kadin bunu hissettirmezse belki dusunmez
1 yılAynı soruları pişirip pişirip atıyorsun önümüze 😀
11 Yorumla
1 yılNe var ki evet, kadın ve erkek eşit kazanmalı en azından.
11 Yorumla
1 yılSadece kadının kazanması sorun olur ve kadın fazla kazanıp kaşını gözünü oynatmıyorsa sorun olmaz
11 YorumlaKendini bilen biri bununla üstünlük taslamaz. Benim açımdan bir sorun değil.
12 Yorumla
1 yılEskiden eşimden fazla alıyordum hem de daha az çalışarak kendini yetmeyen biri olarak gördüğü dönemler oldu şimdi benden iki kat fazla alıyor Özgüven tavan
22 Yorumla- 1 yıl
Nasıl böyle 2x yaptı ki? Sektör mü değiştirdi
- 1 yıl
@yeniisfikri is değişikliği
Eğer gerçekten ortada sevgi varsa kadının erkekten fazla para kazanması sorun yaratmaz asla. Sonuç olarak erkek çalışıyor ve geçimini sağlıyor ve birikim yapıyorsa tertemiz ilişki olabilir.
10 YorumlaBence yaratır erkeklerin çoğu için bu durum gurur meselesi oluyor… bence o yüzden erkek çoğu konuda kültürlü bunu sindirmiş ve kadınlardan bi iki adım önde olacak şekilde kendini geliştirmeli…
10 Yorumla- Para & Ekonomi konusunda 2,6b cevap paylaştı.
1 yılYaratıyor ülkemizde. Erkeklik gururu incinir, toplumda komik duruma düşer erkek tarafı ve kadın mutlaka kazancını başa kalkar; erkekler gibi fedakar olmaz ekonomik yönden.
10 Yorumla Bu dengeyi kurma meselesidir. Eğer karşılıklı anlayış varsa bunu takmazlar. Daha çok sevgiye , anlayışa vs önem verirler
20 Yorumla
1 yılYoo ne münasebet , erkekler bayılır eve para getiren kadınlara. Gelen para ne kadar çok ise , evdeki “irkek “ de o kadar mutlu oluyor.
316 Yorumla- 1 yıl
Öyle öyle , edebiyata gerçek hayatta çok yer kalmıyor :)
- 1 yıl
Yoo , gizli bir meslek benimki :) çayı seven bir meslek
- 1 yıl
Ne anladın ki güzel diyorsun mübarek 😅😅
- 1 yıl
Önünde eğiliyorum o zaman :)
- 1 yıl
Mecazen dedim :)
- 1 yıl
Aa neden öyle dedin
- 1 yıl
Üzdün ama nerde sert konuşmuşum yahu , okulun en yumoş öğretmeni benim :)
iki tarafta hiçbir şekilde birbirine saygısını kaybetmeyecekse hiç sorun olacağını düşünmüyorum
10 YorumlaBence çok fazla yaratıyor erkekler kadınların kazandığı parayı değil arkasındaki gücü kıskanıyor o yüzden sürekli sorun sıkıntı çıkıyor
10 Yorumla- Para & Ekonomi konusunda 1,8b cevap paylaştı.
1 yılHiç bir sorun yaratmaz. Sadece parayı harvurup, harman savuran taraf kimse sorun ondan kaynaklı olur.
10 Yorumla erkek baskınsa yaratmaz ama ılımlı ya da pasif bir erkeksen, bu bir kaçınılmaz son diyebilirim
10 YorumlaSorun yaratır malum erkeklerin bu hep daha üstün olayım arzusu var ya o egolarıyla illa yüzleşecekler
10 YorumlaKadın başa kalarsa adam da gururluysa boşanmaya kadar gider..
20 Yorumla
1 yılErkeği ezmeye kalmadığı sürece bir sıkıntı olacağını düşünmüyorum.
20 Yorumla- Para & Ekonomi konusunda 2,5b cevap paylaştı.
1 yılTürk erkekleri problem edebilir bunu daha doğrusu Arap zihniyetli erkekler
20 Yorumla Erkekler bi süre sonra sorun çıkarıyo o konuda kendilerini yetersiz görüyolar heralde
20 Yorumla- Para & Ekonomi konusunda 413 cevap paylaştı.
u 1 yılBaştan erkek olumlu karşılıyorsa sorun yaratmaz.
20 Yorumla
1 yılNormalde hayır ama bizim erkekler gurur yapip nednse
10 Yorumla
1 yılBence sorun edilmemesi gereken bişey. Yanlız gururu olan erkekler sorun ediyor bunu.
10 Yorumla
1 yılErkekler eziklik psikolojisine girip olay çıkarabiliyo
10 Yorumla
1 yılBenim için sorun yaratmaz ama erkek kendini ezik hissederse bilemem kendi özgüvensizligidir
10 Yorumla
1 yılBence olur. Erkek kadından güçlü olmalı yoksa kadına yük olur.
10 Yorumla
1 yılYaratmaması lazım
Bu tip şeylere takılmamak gerekiyor bana göre
10 Yorumla
1 yılBence yaratmaz ya, zaten ortak payda da harcanıyor
11 YorumlaPara & Ekonomi konusunda 333 cevap paylaştı. Belki yanlış ama ben bir süre sonra sorun ederim gibi geliyor
10 Yorumla
Gizli Üye(45 üstü)1 yıl17 yillik evliyim, son 3-4 sene haric esimden hep yuksek oldu maasim. Ama boyle maddi konular zerre kadar sorun yaratmaz iliskimizde. Cunku hesabimiz ortaktir, hayatimiz gibi 🩵
10 Yorumla
1 yılerkekler sorun ediyor galiba bu yuzden boşananı duydum
10 Yorumla- Para & Ekonomi konusunda 332 cevap paylaştı.
1 yılİleride sorun yaratmaz direkt sorun yaratır.
10 Yorumla Para & Ekonomi konusunda 314 cevap paylaştı. kişiye göre değişir bu, kimi çiftler arasında para sohbeti dönmezken kimi çiftlerin de tek gündemi para oluyor. yani bu tamamen bireysel bir durum
10 Yorumla
Gizli Üye(30-35)1 yılSorun yaratmaz eğer karşındaki adam normal bir adamsa. Ama turkiyede normal bir insan bulmak da çok zor.
10 Yorumla
1 yılAnlaşmaya bağlı bence. Sorun olmaması gerekiyor ama riske gerek yok dengeli olsun 😅
11 Yorumla
1 yılBu para miktarı neden bu kadar önemli ve kadınlar çok para alırsa bunu adama her tartışmada söyler ama nedense erkekler öyle değil
00 YorumlaYaratır kadın kendine yetecek ekonomik özğürlüğü varsa erkek te ihtiyac duyduğu bişey kalmamışsa terketme eğiliminde olur
00 Yorumla
1 yılİlişki para üzerine kurulu ise evet
32 Yorumla- 1 yıl
Evet
Gizli Üye(30-35)1 yılHipergami devreye girer rahatsız olmaya başlar Erkek alt konuma düşerse soğuma hissi başlar.
10 Yorumla
Gizli Üye(30-35)1 yılErkek maddi olarak güçlü olmalı hayatın gerçeği biraz böyle ….
kızdan bağımsıx
10 Yorumla
1 yılYaratabilir çünkü erkek partnerler bunu gurur meselesi yapıyor ama yinede kişiden kişiye göre değişir bu konuda
20 YorumlaPara & Ekonomi konusunda 494 cevap paylaştı. Yoo ben çalışır bakarim kocaman 🤪🤪
22 Yorumla
1 yılBencə illaki sorun olacaktır. Çünkü ataerkil toplumda yaşıyoruz.
00 Yorumla- Devamını Gör (57)
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer 