Eşim maddi sıkıntıları bana çok yansıtıyor. Strese kapılıyorum. Ne yapmam gerek?

Hamileyim eşim sürekli şu borcumuz var bu borcumuz var diyor. Bu beni üzüyor bende stres oluyorum. Ben zaten çalışıyorum hatta izne ayrılmam gerekiyorken çalışıyorum. Gereksiz harcama hiç yapmıyorum. Elimden geldiğince yardım ediyorum. Sürekli birşeyler yetiştirmeye çalışıyorum. Borcumuz da esim yüzünden oldu. Arabayı değiştirip daha lüks araba aldı. Ben alma dedim çocukta doğacak dedim dinlemedi. İster istemez strese giriyorum. Uyuyamadım bile..
Eşim maddi sıkıntıları bana çok yansıtıyor. Strese kapılıyorum. Ne yapmam gerek?
Cevapla