AI Persona’ya Sor
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
172Cevap
öderse
bunun adı sevgili mi olur yoksa escort m?
Sevgililik
Daha neler. Eş olsa tabi ki de sevgili iken çok saçma.
Aynen öyle ya
Durumu yoksa karşılarım ama neden durumu varken yapayım ki saçma
Evet haklısınız
Evlilik aşamasına kadar geldiyse o anlık elinde yoksa olabilir. Yoksa sevgilim olmuş bide kuaför masrafını ödeyeyim. Öde diyen kizla isim olmaz para yiyen tipler
Sadece eşin ödenebilir
Elbette. Sevgilime niye odim
Hiç gerek yok
Kuaföre gerek yok 😂
😁😁
Sende mi gıdıyon
Evet
Niye
Saçlarımı kestirmek fön çektirmek için
Ben keser fön çekerim 😝
Teşekkür ederim 😊
Rica ederim :)
Bi zahmet ödesin erkekler kimin için saç yapıyor kızlar 😉😃
Sevgiliyken ödemek zorunda değil bence
Hediye yerine geçer bence 😊
Mantıklı
Hediye için para veriyor kuaföre de para versin ne olur sanki 😃
Evet neden olmasın
Bu dönemlerde herkes kendi hesabını ödemeli bence
Evet ya çok haklısınız
neden o kişisel ihtiyaçlarımızın parasını ödemiceksek ölem bari
Bence ödemesine gerek yok
bence de
Kızlarda sevgililerin spor salonu masraflarını ödesin o zaman 🙄
İşte bu yüzden herkes kendi masrafını ödemeli
He bı o kaldı. Kendı paranızı kullanmayı ogrenin ya da bıseyler basarın. Birilerine sırt dayamak yerıne bıseyler basarmayı hedefleyın
Ben de karşıyım herkes kendisi ödemeli
En iyi cevap secmemısın Şu an bos yapıorsun
Ben hiç bir soruda seçmiyorum
Senı gorunce bı daha cevaplamıcam
Ayy peki 😁
Boşuna kuaför olmadım sıfır masraf her şeyi evde yaparım 😀😀
Yaa ne güzel
Evet keserim tararım boyaya izin vermem miss
Harika
Sana da lazım mı
Şu anda hayır teşekkür ederim
Tabiki de hayır Bi erkek sevgilisinin her ihtiyacını karşıladıgı cüzdanı olmamalıdır
Oluyorsanız o sizin aptallığınız😎
Haklısınız
Haklı demiyelim de mantıklıyım diyelim
Evet ya
Kendine saygısı olan kadın ödetmez zaten. Ayrıca Eşimin masrafını öderim sevgilimin değil.
Çok doğru
Bence saçma. Ödemek zorunda değil. Denk geldiginde odetmez öder o ayrı ama zorunda değil
Evet ödememeli
aynen kuaför ped makyaj vs. herşeyi erkek ödemeli bence de...
Bence ödemesine gerek yok
Hayır, sevgilisinin kuaför masrafını ödemek gibi bir yükü yok.
Bencede
O benim isteklerimi yerine getirdigi sürece sıkıntı yok
Hmm anladım
Erkekler sevgilisinin hiç bir şeyini ödemek zorunda değil
Kesinlikle ya
Erkek ödemek ister o ayrı mesele dimi
Evet
Kimse kimsenin masraflarını ödemek zorunda değil öyle şey mi olur ya
Aynen öyle herkes kendi masrafını ödemeli
Kadınlar erkekler için güzelleşmediği için hayır, kadın kendisi ödese kendisine değer vermiş olur
Evet bencede
Ödememeli. Kadın kendi masrafını kendi karşılasın niye herşeyi erkek yapmak zorunda?
Doğru söylüyorsunuz
Oda kimmiş ki benim kuaför masrafımı ödeyecek. Hoşt
Aynen öyle
Bende meslek sahibi olcam sonuçta para kazanicam kendim kendi ihtiyaclarimi karsilabilirim
Kesinlikle
Erkekler sizin e... şeginiz... Değil eşit isek eşit gibi yaşayın
Nedense kadın erkek eşitliği yokmuş gibi davranılıyor
Kesinlikle hesapta esitiz ama maalesef kadınlar işlerine geldiği gibi yorumluyor eşitliği
Maalesef öyle
Kusura bakmasın da ne alaka yani kendi kişisel masraflarını kendi ödemeli
Evet ben de öyle düşünüyorum
Eşit değil miyiz kardeş? benim berber masrafımı ödesin ben de onunkini öderim yanlız yanlışlık olmasın benim ki 400 tl. Sonra mesaj kutumu doldurmayın ona göre 😉
Hmm masrafınız varmış
Hayır, öyle bir zorunlulukları yok istiyorsa ayrı tabi ama böyle bir görevleri yok
Bencede ya
Hayır ödememeli ne alaka.. işlerine gelende erkek yapmalı , gelmeyende cinsiyetçi olmayın tavrı..
Ödenmesine gerek yok
Evet, ödemeli.. Kadın daha söylemeden erkeğin zaten bu konuda centilmen davranması gerekir..
Bence kadın kendisi ödemeli
Erkekler sevgililerinin hiç bi masrafını ödememeli bence
Evet doğru
Eş olsa evet ama sevgiliye olmaz bence hiçbir kadın da bunu istemez
İsteyen kadınlar var
Çok beklerler
Bir o kalmıştı zaten hesabı kitlemediğiniz😂
Yani kadınlar kendisi ödeyebilir
Evli ise koca öder. Bekar ise erkeğin ödemesi saçma olur bana göre
Olabilir
tabi market ve pazar masraflarının da ödenmesi gerekir bence
Bence ödenmemeli
Takılıyorum zaten
Peki
Kadınlar sevgililerinin araba masraflarını ödedikten sonra, niye olmasın yavrum
Bence herkes kendisi ödemeli
Aşırı mantıklı 😅😅
Evlilik ciddi niyet varsa arada bir böyle güzellikler olabilir ben nisanliyim bu ay evli daha bir masrafıma sokmadım onu ihtiyaçlarımı kendim aldım hiçte demedi bende istemem zaten
Ne güzel ya
hayir tabii ki kuafore gidiyorsa parasi da olsun sevgilisinden knce kim oduyordu
önce*
Çok haklısınız
tesekkur ederimm
Rica ederim
Ödeyeceğime ona kuaförlüğü ben yaparım. Zaten yapmayı istiyorum.
Yaa harika olur
Diyorsun da yapacak birisi yok
Belki olur
Burada sordum daha önceden kadınların çoğu istemiyor bu tarz şeyleri
İlginç
Senin hoşuna giden ne? Detaylı olarak söylemedim aslında
Sevgilim kuaför olsun isterdim
Kuaför olmasa ama bilgili olsa?
Ben kuaför lafımı geri aldım kuaför kelimesini güzellik salonu ile değiştiriyorum. Kuaför deyince sadece saç anlaşılmasın.
Benim için sadece kuaför olması yeterli
Özelden konuşalım orada daha detaylı söyleyeyim
Gerek yok teşekkür ederim
Cinsel bir şey demeyeceğim merak etme
Olsun
Evet ödemeli hatta tıvalet kağıdı masraflarını bile ödemeli
O kadarı abartı
Yokyaaa , orjinal güzelliğine güvenmiyorsa ben neden modifiye edeyim
Farklı bir bakış açısı
Evrensel
Bizim kizlarimiz ne zaman kendi ayaklari uzuerinde durmayi ogrenicek? Calişin kendi paranizla dilediginizi yapin kimsenin eline bakmayin!
Bi de feministiz diye geçinen tipler de var böyle...
Tabii ki kendi ayaklarımızın üstünde durabilmeliyiz
Böyle bi soru nerden aklına geldi neden ödesin ki. Sevgilisi eşi olana dek hiçbir masrafından sorumlu olmaz erkek
Merak ettim sordum ben ödenmemesi gerektiğini düşünüyorum
Canım sevgilim ya saç rengimi mi degissem acaba sıkıldım dedim ertesi gün beraber kuaföre gittik sürpriz yaptı
Hayret öyle erkek kaldı mı
Ben şahsen beraber gidersek öderdim çünkü bugüne kadar yanımdaki hiçbir hatuna hesap ödetmemişim buna normal kız arkadaşlarımda dahil
Ne güzel
Aaa sen misin bu ya! 🤭 Sen olduğunu şimdi fark ettim yav 😊
Önemli değil
250 dram için genelde erkekler sevgililerinin tüm masraflarını öderler arabalarıyla gezdirirler alışveriş poşetlerini taşırlar falan ama hem beleşe kızları düzen hemde parasını yiyen erkeklerde olabiliyor yaani :):)
250 dramı görünce neredeyse "Ermenistan'da mı yaşıyon knk" Diye soracaktım neredeyse dnsnsnsnns
O yüzden herkes kendi masrafını ödemeli
Kuaför parasına degil saçımın oksanmasina ihtiyacım var.
Umarım gönlünüze göre birisini bulursunuz
Ne sevgiliyken ne de evliyken erkek kadının herhangi bir masrafını ödemek zorunda değil. Kadın çalışacak kendi masraflarını kendisi ödeyecek. Bu kadar basit.
“Hanımlarınızın sizin üzerinizde, durumlarına uygun olarak yiyecek ve giyecek hakları vardır." (bk. Ebu Davud, Menasik, 56; İbn Mace, Menasik, 84)
Evliliğin "müşterek hayat" olduğunu düşündüğümüzde, kadının da kazandığı parayla evin geçimine katkıda bulunması makul görünüyor. Ancak erkeğin bunu bir mecburiyet olarak düşünmesi dinimizce uygun değildir.
Yani demem o ki evlilikte erkeğin, kadının masraflarını karşılaması gerekiyor. Bu dinen de böyle.
@kalbimjkkırık dini takan mı var? Ayrıca çok dini bütün yaşamak istiyorsan da Afganistan'a gidebilirsin. Orada tam da yazdıkların gibi bir hayat var.
Güzel kardeşim, dini takan olup olmaması benim sorunum değil. Olması gereken tek bir şey var yani tek bir doğru var.. insanlar istediklerini seçer özgür ama sonucuna da katlanır yani anladın mı?
Evliyken ödenebilir
hö
Bence odememeli kadin kendisi odeyebilir erkek sonucta onun cuzdani degil demi ama tabi erkek odemek ister ise odesin bence sorun yok sadece erkek odemek zorundaymis gibi bi algi olisturmayin yeter
Haklısınız herkes kendisi ödeyebilir
Kuaför ne be baştan ayağa konbin dizmişligim var da degerim bilindi mi yok
#Hükümdar
Vay be
😔😐😐
Onlar için mi süsleniyoruz niye onlar ödesin ben ödetmem
Yalan
Her kadın sizin çevrenizdeki gibi para avcısı değil. İt gibi çalışıp kraliçeler gibi yaşıyorum bana kendi param yeter.
Her şey kendimiz için
mokunuda çıkarmasak mı ki acaba ne diyorsunuz
Evet ya abartmaya gerek yok
Ciddi düşündüğüm bi kız ise olabilir onun dışındakiler için olmaz
Hmm anladım
Bunu diyen kişi resmen benim gözümde dolandırıcı bir kadındır.
Hmmm
Neden mi ben evlenmeden onun namusuna göz dikiyorsam kusura bakmasın ama evlenmeden karşımdaki de böyle bir beklentiye girmesin yani.
Evet doğru
İsminiz neydi bu arada
Nazlı sizin adınız ne
Mustafa
Memnun oldum
Hayir hatda insanlar beraber gezerken masraflar ortaklaşa olmalı mesela bugün yemeği erkek ısmarlıyosa başka Bi gün kadn ısmarlamali hayat pahalı acıyın şu adamlara
Ortaklaşa ödemek mantıklı
oldu onlarda benim berber ve bakim mastaflarimi odesinler baska?
İşte bu yüzden herkes kendi masrafını ödemeli
evliyken sorun degilde sevgililikte abarti iste
Yani
you married?
Hayır
bi instani alirim 😉
sanki t c ni ver dedik ne bu tavirlar küsüp gitmeler yakisti mi sana🤔
Paylaşmak istemediğim için cevap yazmadım
common bende neler dusundumusum.. haa oylese tamam 😉
ozelden yaz yasitim ve neseli birine benziyosun. konusmak isterim
Hayır değil , yani içinden geldiyse tamam ama kız psikolojik olarak bunu hissettirmesi ödesin diye
Çok ayıp bir şey herkes kendisi ödemeli
Şu asalak davranışlardan kurtulmadan kadınlar eşitiz dememeli bence
Kadın erkek eşitliği yok ki
Ödemeli daha niye var bu erkekler ödemezse?
Ben ödememeli diyorum
Kaybedersin net bu kafayla. Erkek maddi manevi harcama yapmadığı kadın umrunda olmaz. Kadın gibi davranın erkek gibi değil. Bugüne kadar tüm kuaför paramı kendim ödedim ama beni seven erkekler olsaydı onlar öderdi tabi ben istemezdim kendileri verirdiler zamanlama uymadı. Sevmeyen zaten ödemez her erkekten bahsetmiyorum adamlık her erkeğe nasip olmuyor.
Haklısınız
Tabikide hayır herkes kendi masrafını kendisi karşılamalı bizde onların berber parasını ödeyelim. Neyseki hayatimda 1 kez kuaföre gitmiş biri değilim derdim yok 😂😂
Bende gitmedim Harun abi sen misin abi
Hehrhe hayır
Ekonomik A+plus sınıfı kız
Kendim hallediyorum evde neden para harcim oraya boşuna
Para bol geliyordur belli mi olur😂
Neye göre kime göre
Yandı bitti kül oldu
Aynen ya herkes kendisi ödesin işte
Valla benim sevgilim tırnağımdan dudak dolguma kadar ödüyor.
Ne kadar tutuyor
Vay be helâl olsun
Bence kadınlar sevgililerinin Kasap masrafını ödemeli
O ne demek
Erkekler bizim bankamız değil bazı kızlarımız şunu anlayamadılar
Çoğu kız anlamıyor