AI Persona’ya Sor
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
172Cevap
Mesela ben ödetmem neden mi neden kendimi muhtaç durumuna sokayım ki param var da kuaför e giderim zaten param yoksa zaten gitmem
Evet kesinlikle
Hayır ödememesi lazım ödedi diyelim bu borç olması lazım ama sevgili aşamasın da ne boyutlalar o da önemli
Boyutun önemi yok ödememeli hatta ödetmemeli
Ödenmesine gerek yok yani
Bence böyle bir durum karşı taraf teklif ederse düşünülmeli illa ödemeli denemez ki belki maddi durumu olmayabilir
Ya bence ödetmemeli
Onla evlenseydim her türlü masrafını karşıladım. Eşim herşeyim olacaktı olmadı. Hiç bir kadın için uğraş bile vermem artık bırak masrafi
Karsilardim*
Yani herkes kendisi halletmeli
Kesinlikle evet altın almalı araba almalı hediye ve telefonlar almalı yoksa kendisine erkrk demesin
Böyle erkek zor bulunur
bence erkek arkadaşiniz için süsleniyorsaniz. ona güzel gözukmek için ödemeliler
Önce kendimiz için süsleniyoruz
Mümkünse kadın kendi giderlerini karşılamalı.
Kesinlikle kendi ayakları üstünde durabilmeli
Hayır ben izin vermem
👏👏👏👏
Tebrik ederim
❤️❤️
Erkekler siz kadınların cüzdanı değil... Şahsi harcamalarınız erkeği ilgilendirmez.. erkek kadına bakmak zorunda kafasından bi çıkın...
Herkes kendisi ödesin bencede
Ciddiyseniz paran yoksa olabilir de normalinde neden ödesin ki yani
Hiç gerek yok tabii
herkes kendi kisisel bakim ihtiyaclarini odeyebilir diye dusunuyorum.
Ben de öyle düşünüyorum ya
bence boyle bişi söz konusu degildir yani sevgilisi sonucta herseyini üstlenmek zorunda değil
Aynen öyle çok haklısınız ya
Yok. Kendi param varken başkasının ödemesini istemem. Kendime saygım var.
Çok haklısınız ya
Bı s.. gidin ya gotunuzu de biz temzleyelm niye siz bizm berber masrwfimizi vermyrsunz da biz veryz
Küçücüken sıçtıgin boklari mezardaki deden temizliyordu galiba
Mantıklı bir sebeb söyle gotumu vereyim Beşiktaş'ta
Herkes kendisi ödesin mesele çözülür
Ya gerçekten bunu soru olarak sorabilmene şaşırıyorum hangi hakla niye ödesin ki
Kanka aradan üç gün sonra geçince anladım ki haklısın
Niye üç gün be bro 😃😃
Sevgilimde benim. icki masrafimi karsilarsa bende kuafor masrafini karsilarim.
Herkes kendisinin masrafını ödeyebilmeli
Bu konu hala devam ediyormu ya.. bi haftalik mevzu bu
Ben yeni cevap yazabildim
Yok artık bu kadar saçmalık olamaz. Sorusu bile saçma ödesin kendi
Bence de
Sevince kendi ödemek ister zaten sana birakmaz bile
Yok abisi ne ödemesi kendi ödesin 🐱😀😀😀
Kendi öder zaten
Ama ben görüyorum bazı adamlar (kaliteli ) onlar sevince gözünden sakınırlar çocuğu gibi herşeyini bilmek isterler herşeyiyle o ilgilenmek ister anladın mı
Ben anlamam öyle şeylerden romantik abisi romantik değilim ormantiğim ben
Anlama
Anlamıyorum zaten 🐱
İstesende anlayamazsın zaten
Neyimi tanıyonda istesemde olamam 🐱
Anlamıyorum dedinya ondan dedim
İstesende anlamazsın dedin 🐱isteyince anlarım belki ne bılıyon
İsteyince anlarsın o zaman
Böffffff😀😀😀😀
Bunlar ne diyor dicekler ya
Her yerde biz
Sitenin delisi ilan ederler 😀🐱
Haha
Hiç ödemesin sağ olsun
Ödesin
Ödemesin
Ödesinnnnn
Ödemesinnn
Ödesinnnnnnnnnn
Ödemesinnn dedim
Ödesin dedim adam
Yok ya yok inat keçi inadı ☺
Ödemesin
Ödesin dedim konu kapanmıştır
Yooooo sen ödemesin dedin
Beynimi yaktın
O beyin bizi lazım
Tamir edersin ☺
Ederiz
Şüphem yok
Hayır, kişisel bakımınızı kendiniz yapın bir zahmet.
Tabii ki
isterse öder isterse ödemez bu bir zorunluluk değil, olmamalı
Ödeme mecburiyeti yok
Ben tüm masraflarını karşılıyorum sadece kuaför degil giyim ev falan
Tabi her önüme gelenin degil gerçekten sevgilimse
Hmm ne güzel
Zorunlu hissetmediği takdirde belki. Yoksa bi zahmet ödeyelim.
Bizim kendi masrafımız sonuçta
Defolun gidin siz bizim berber parasimizi ödeyin 🤣
Ödeyenler var ama
Kimse kimsenin hiç bişeyini karşılamak zorunda değil
Aynen herkes kendisi öder
Eşlerin bile ödemez bunlar
Boşuna masraf diyorlar
Kendilerine gelince masraf değil
Evet ya
Yok artık. Niye ödesin ki
Ben de size katılıyorum
kuaför masrafım yok ki benim , neyi ödeyecek 😀
Sevgiliniz çok şanslı
olunca şanslıdır tabii 😀
Nasip
Hayır tabii ki de. Biz erkeklerin berber parasını ödüyor muyuz ki onlar da bizimkini ödesin. Hayret bir şey.
Elbette
Ne alaka mecburlar mi ki
Hayır mecbur değiller
Ödeyn ya cok iyi fikir
Ödemesinler
Erkegi cuzdan olarak görüyorsan ödemeli tabi 😅
Öyle görmek çok yanlış
Bence hayir neden odemek zorunda olsun ki?
Tabii ki zorunda değil
ben ödettirmem rahatsız olurum.
Ben de rahatsız olurdum
kadınlar da erkeklerin yakıt giderlerini ödemeli
O yüzden herkes kendi masrafını ödemeli
Şu erkekleri atm olarak görmeyin ya
Ben de karşıyım zaten
Helal
Neden ödesin çok ayıp yaa.
Demi çok haklısınız
Yani kadın isterse neden olmasın (
Sevgiliyken gerek yok
Sevgiliyken haklısın evet
Yani
Ödemem abi canım mıyım
Evet hiç gerek yok ki
Hayır erkekler sizin kara köleniz değildir
Elbette değiller
Bence ödememeli evli olunca öderler
Aynen evli olunca olabilir
Öyle bir zorunluluk yok resmen acizlik
Evet zorunluluk yok
Tabiki hayır. Evlendikten sonra elbette.
Eş olunca ödenebilir
Evet bence ödemeli
Ben katılmıyorum
Ekonomik gücü olan ödemeli.
Ben buna katılmıyorum
Herkes kendi parasını ödesin olur mu öyle şey
Olmaz yani
niye ödesin ki
Bencede ödemesin
Aciz güçsüz olduğunu kabul ediyorsan evet öder
Öyle olmadığı için ödemez
Ödemek zorunda değil.
Ben de öyle düşünüyorum ya
Kiz olarak soyluyorum tabiki hayir
Size katılıyorum ya
Sadece eşim dediğim insanın masraflarını öderim
Haklısınız
Hayır canım ne münasebet 😃
Kesinlikle yaa
Hayır ödememeli
Kesinlikle yaa
Ped masafına kadar ödemeli 😀😀
Abartmayalım
Bence de 🙂
bence hayır ki kaldı ki o da istemez bence
Bazen isteyen oluyor
Keriz varsa öder.
Olabilir
hayır ne munasebet
Olmaz ödenmesin
Hayir banane kendi gidiyorsa kendi odesin
Evet kendisi ödeyebilmeli
hayır. ödememeli.
Yani ödememeli
yes
Hayır böyle saçmalık olmaz
Saçma oluyor
Oradan bakınca bankamatiğe mi benziyoruz
Hayır
Kadın çalışmıyorsa evet ödemeli
Öyle olursa ailesi ödemeli