AI Persona’ya Sor
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
184Cevap
Bu kadar Az ücret mi olur ya
Zam iste
Başka iş bak
Kanka olabilir ama 2bine çalışanı duydum , onun için ilk sıralarda değilsin ,
evine önüne limon tezgahı açsan daha fazla kazanırsın
Harbi afkanlar daha fazla paraya çalışıyor. 2500 para mı yahu
Bende 3 bin liraya calisiyorum haftanin 5 gunu calisiyorum
Çalışma sende resmi olarak asgari ücret 5500tl oldu
Çok yazık bu şartlara boyun eğmemizi sağlayan sistemin Allah belasını versin
Estağfurullah ama sana o parayı hak görenler kul hakkı yiyor gibi neden çalışıyorsun ki
Gelip doktor, mühendis olan mülteci kadar almayı beklemiyosun heralde büyük ihtimalle part time sigortasız bi işte çalışıyosun ne bekliyodun ki
Enayi değilsin rızkını kazanmaya çalışıyorsun en yakın zamanda asgari ücret ile çalışabileceğin bir yer bak kendine
Direk o işyerinden ayrıl ayrıca dava ac böyle kabul etmeye çalıştıkça çalışanlar daha çok ezilir
Yasal mı o ya çok düşük yeni bi iş bul bence değmez yoksa
Büyük ihtimalle part time veya haftanın belli günleri çalışıyorsun. Eğer haftanın belli günleri içinse bence çok iyi kazanıyorsun
Para paradır bence bu kadar abartılacak bisey yok birisine bakmıyor tek başına yasamıyorsan bi kadın için çok bile o para normal yani
calısmak mecburiyetten zaten. avrupada calısmayana maaş veriyorlar en azından kendini doyuracak kadar.
Malasef öylesin çık o işten. Girdiğin strese değmez
Evet ya üzüntüden kaç km yolu yürüyerek gidip geliyorum aldığım üç kuruşuda yola vermeyeyim diye
boş ver aldığın ne ki ne harcayasın. Zaten o para yol yemeğine gider o para. Gir a101'e çatır çatır bayan eleman alıyor.
Öyle yapıcam ya üniveriste öğrencisiyim ihtiyacım var insanlar çok anlayışsız
Burger King KFC MC Donald öğrencilere daha çok değer veriyor.
Ne iş yaptigina bagli. Onu da soyleseydin karar veriridik enayi olup olmadığına
Selam,
Zannedersem klavyenin sürçtü... Haftalık mı 2500 demek istediniz? 🤔
hangi işte çalışıyorsun ve neden o kadar düşük maaş?
Asgari ücretin altında maaş verilmesi yasak, şikayet et mk
Resim var mı?
Kesin alnında bir şey yazıyordur.
Asgari ücretin altında çalistırmak yasak diye biliyorum
Klasik Türkiye şartları herkes bulduğu işi yapıyor enayilikle alakası yok
Neden o maaşa çalışıyorsun, ne işle uğraşıyorsun?
Part time çalışıyorsan normal ama eğer değilse en azından tecrübe edinene kadar 6 ay dayan, sonra daha iyi yerlere başvurursun
Yalanın batsın asgari ücret olmuş 5500 TL ve sen işi nasıl olduysa yabancıya bağladın
aslinda sen deyil seni o paraya calistranlar ve o paraya mecbu ednler akla gelebilen herurli yakistirmalar diyim
Bu devirde çok çok az kira zaten 2 bin lira ne yiyip içicen asgari ücretin çok çok altında çalışıyorsunuz bence işinizi değiştirin.
Kıra 2 000 tl olan yer varsa atar misin araştırman mı yok 5000den aşağı yok kizimm
@Neolmusyaniki ben en düşük olarak verdim arastiriyorum tabiki bence sen arastirmiyorsun bide sormuşsun 😂
Ah bebeğim ah
@Neolmusyaniki bizi bile getirenler utansın.
Bu hale
evet enayisin canım onlyf*ns açtım ben ayda 30bin tl kazanıyorum kendimi s*t*rak
Bravo
kıskandın galiba ibrahim
Paranın nesini kıskanıcam fakir olduğumu nerden çıkardın
sen fakir olmayabilirsin ben çok zenginim canım
Allah daha çok versin hayırlı kazançlar olsun inşallah :)
Değilsindir ihtiyacın olduğundan çalışıyor olabilirsin
100 yılın enayisi benim, sen yılın olsan da yeter. Tebrik ederim
Kesinlikle iyi niyetlisin çalışma illah çalışacaksın dağa iyisi var yardımcı oluruz
Enayi olmayı sen seçtiğine göre bende tebrikliyorum seni aferin sana dewam böyle 👏
Bende 3000 ve bu şartlarda ikimizde enayiyiz maalesef...
Kız sin 1 müşteriden o kadar para alabilirsin
Nasıl bir müşteri ne demek bu
Hahahaha
mülteciler lüks yaşıyor ayrıca nasıl 2.5k ya çalışıyorsun merak ettim
Bayrakla gidenisin. git pazarda domates sat 4 katini kazan
ben babamdan o kadar para alıyorum isyan ediyorum senin aylık o kadar alman baya kötü asgari ücret maaşı bile yetmiyor
Ben ailemden 200 lira falan anca isteyebiliyorum
bence asgari ücretli bir yerde çalış ablam bulursun elinde sonunda 2500 tlye çalışılır mı ya
ülkenin durumu zaten içler acısı türk parasının değeri yok
benim de durum vahim zaten bu zamana kadar babamın sayesin de ayaktayım yoksa şuana kadar kendimi atmıştım camdan aşaya
Işmi yok yanımda çalışan afkn elamana ben haftalık 1300 veriyorum
Ben de yılbaşı öncesi o karara çalışıyordum eh yetti deyip bıraktım değmiyor çabana hiç pişman da değilim
Bazen insan mecbur kalır öyle deme
Bu soru trol bu kafa o paraya caslimaz is olsun
Abi keşke trol olsa
Bak güzel kardeşim bu tck kanunlarinda zaten suç. Ssk primlerin neye göre yatıyor? en düşük asgari ucret 5.500 bunun alti suç yani ben mi dim. ssk da ne görünüyor maasin. trol soru yani fenomanler arasi zarf ve yorum anketi gizlen yolla oc kullaniyorsan sana bot yapip atim gunde yuz tik gor ugrasma bunla
Bu parayı veren yer sigorta mı yapar abi allah aşkına?
Yani sen hatalisin burada kimseye laf edemezsiniz. ssk yoksa sikayetini yap memurlar gelince tutanagi tuttur ssk uok zaten kac ay calistin asgariden hesaplanip faizi ile sana hakkin iade edilir. Bu tip yerlerede calismayin. kanun var
Hayır, olması gereken. Boşa düşersen haberim olsun
Geleyim yanına bari yabancıya gitmesin emeğim
Kartal atalar üsküdar caddesine gelince beni ara, alayım seni
Ve bunun farkında olman x2 enayilik
Yeni farkettim ahahhaa üzüntüden uyuyamıyorum
Asgari ücret bile 5.500 oldu
Abi hatırlatma üzülüyorum
Ne iş yapıyorsun
:( ezdirme kendini ne olur iş bulursun başka yerde
Aynen vallah is mi yok
Ücretli öğretmenler de o kadar para aliyor
Şikayet et 2500e çalıştıran yeri
Sağlam enayisim bacımsu
Biz bisi demedik, anladin sen onu 🙄🙄😝
Parttime çalışıyor.
@ErtugrulKARTAL1903 sen de anladin onu 🙄
Hı hı anladım
azcık öyle gıbısın canım
2500 liraya ne iş yapıyorsun
Part time çalışıyorsan normal
Tebrik ediyorum bravo 😊👏👏👏
Neden o paraya çalışıyorsun
Ne iş yapıyorsun ki 2.500 TL veriyorlar sana
Part time çalışıyorsan normaldir
4 saat mi çalışıyorsunuz
ay sen nerde ne işe çalıyorsun
enayinin önde gidenisin